Optakt: Real Madrid - Marseille, Champions League, 1. kamp
1 år 6 dage siden #97
af Ramos4
Florentino, dimisión!
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Real Madrid - Marseille, Champions League, 1. kamp
@Sebberg.
Jeg er ikke sikker på, hvad du er uenig med mig i.
Jeg er enig med dig (og alle andre) i at Vini spiller langt under niveau pt. og at han ikke er en top 20 spiller i verden. Den kan jeg godt gå med på.
Men er Rodrygo det? Jeg tror min pointe er, at Vini er i en super dårlig periode, men alligevel er han på 2 mål og 1 assist denne sæson. Rodrygo er på 0-0. Ja han har spillet færre minutter og han trak et straffe forleden...bevares.
Jeg kunne også vende dit argument om, med at Vini ikke kom ind mod Marseille og brændte banen af. Nej det er korrekt - men gjorde Rodrygo det? Jeg ville da forvente at han havde noget at bevise, når han endelig starter på sin favoritplads.
Jeg er ikke sikker på, hvad du er uenig med mig i.
Jeg er enig med dig (og alle andre) i at Vini spiller langt under niveau pt. og at han ikke er en top 20 spiller i verden. Den kan jeg godt gå med på.
Men er Rodrygo det? Jeg tror min pointe er, at Vini er i en super dårlig periode, men alligevel er han på 2 mål og 1 assist denne sæson. Rodrygo er på 0-0. Ja han har spillet færre minutter og han trak et straffe forleden...bevares.
Jeg kunne også vende dit argument om, med at Vini ikke kom ind mod Marseille og brændte banen af. Nej det er korrekt - men gjorde Rodrygo det? Jeg ville da forvente at han havde noget at bevise, når han endelig starter på sin favoritplads.
Florentino, dimisión!
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 år 6 dage siden #98
af Ramos4
Florentino, dimisión!
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Real Madrid - Marseille, Champions League, 1. kamp
Sagt på en anden måde: Vini i sit livs dårligste form er stadig mere kampafgørende end Rodrygo.
Selvom man selvfølgelig ikke kan måle på, hvad et boldtab af Vini kunne være blevet til 10 afleveringer senere i angrebet. Rodrygo er bedre til at spille bolden videre og holde på den, den godtager jeg gerne. Men jeg synes sgu også tit han taber den i et forsøg på at drible - eller lave en et-to for den sags skyld.
Selvom man selvfølgelig ikke kan måle på, hvad et boldtab af Vini kunne være blevet til 10 afleveringer senere i angrebet. Rodrygo er bedre til at spille bolden videre og holde på den, den godtager jeg gerne. Men jeg synes sgu også tit han taber den i et forsøg på at drible - eller lave en et-to for den sags skyld.
Florentino, dimisión!
Sidste redigering: 1 år 6 dage siden ved Ramos4. Begrundelse: *eller lave en et-to for den sags skyld.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu, NickyMad
1 år 6 dage siden #99
af Ramos4
Edit: Enig i at Mbappé og Garcia sammen ville være fedt at se. Jeg gider SÅ godt at se mere til Gonzalo.
Florentino, dimisión!
Jojo selvfølgelig skal man bænkes, når man ikke præsterer. Min pointe er: Det bliver svært for Xabi at påstå over for Vini at han bænker ham fordi Rodrygo er bedre pt. For det er han...ikke. Så det bliver hurtigt tydeligt for Vini, at han er blevet bænket bare for at blive bænket. Ikke fordi det er bedre for holdet.Real HWL post=188169 skrev:
Ramos4 post=188167 skrev: Synes godt nok Rodrygo havde en stille kamp i går.
Det bliver svært for Xabi at foregive, at Vini skal starte ud fordi der simpelthen bare er hård kamp om den venstrekant. Vini kan, ligesom alle os andre, godt se at han er langt bedre.
Selv i sit livs dårligste form er Vini en del bedre end Rodrygo.
Enig, Rodrygo har ikke grebet sin chance. Men jeg syntes det er fedt at Xabi viser at hvis du ikke levere på banen, så sidder du på bænken, lige meget hvem det er. Der er ingen der er selvskrevet til startopstillingen. Hverken Vini eller Rodrygo har fortjent en plads i startopstillingen for tiden. Jeg gad godt se et angreb bestående af Mbappe-Garcia-Mastantuono i weekendens kamp.
Edit: Enig i at Mbappé og Garcia sammen ville være fedt at se. Jeg gider SÅ godt at se mere til Gonzalo.
Florentino, dimisión!
Sidste redigering: 1 år 6 dage siden ved Ramos4.
1 år 6 dage siden #100
af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Optakt: Real Madrid - Marseille, Champions League, 1. kamp
Enig. Hvis argumentet er at det er for rotationens skyld, bliver det nok svært at forsvare i længden hvis Mbappe omvendt aldrig bliver roteret - som modsat Vini også var afsted med landsholdet. Personligt så jeg gerne Rodrygo solgt uanset hvad det ender med Vini. Han bliver hypet al for meget op, og hans præstationer lever slet ikke op til det (stabilt), ej heller på hans favorit position.
Sidste redigering: 1 år 6 dage siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed