Carvajal ude i 4 uger

11 måneder 3 uger siden #1 af Benzeron
Carvajal ude i 4 uger blev oprettet af Benzeron
I gårsdagens nederlag til Atlético...

I gårsdagens nederlag til Atlético Madrid måtte Éder Militão lade sig udskifte i pausen, mens Dani Carvajal blot holdt en time grundet problemer med læggen.

I dag er meldingen så, at Real Madrid-anføreren må sidde ude i de kommende fire uger med skaden, hvorfor det bliver lige på nippet i forhold til at blive klar til El Clásico.

Real Madrid må fortsat også undvære Trent Alexander-Arnold, og spørgsmålet er, hvordan Xabi Alonso kommer til at løse den udfordring det kommende stykke tid; med Asencio, Valverde eller måske endda Jesús Fortea fra Castilla?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #2 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Carvajal ude i 4 uger
Og så er vi tilbage hvor vi startede :D Ingen højrebacks og vores venstreback har lige smidt den dårligste præstation i mands minde. Åh Gud.

Håber vi hiver Fortea op istedet for at hive en masse spillere ud af position.

Florentino, dimisión!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

11 måneder 3 uger siden #3 af Ramos4
lol Fortea er til U-20 VM så ham kan vi ikke bruge. Fedt.

Florentino, dimisión!

11 måneder 3 uger siden #4 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Carvajal ude i 4 uger
​Valverde må jo derned. Synes det er tydeligt at Asencio ikke fungerer på højreback, og Valverde har slet ikke fundet sine fødder på midtbanen i Alonsos system. I min verden en helt ligetil løsning. 

DC19

11 måneder 3 uger siden #5 af Ramos4

-#7- post=188496 skrev: ​Valverde må jo derned. Synes det er tydeligt at Asencio ikke fungerer på højreback, og Valverde har slet ikke fundet sine fødder på midtbanen i Alonsos system. I min verden en helt ligetil løsning. 

​Ja i Khasakstan kan alting bruges og vi skal nok vinde. Men jeg vil sgu nødig undvære Valverde på midtbanen i større kampe, f.eks. mod Juve og Barca næste måned.

Florentino, dimisión!

11 måneder 3 uger siden #6 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Carvajal ude i 4 uger
​Den ene ulykke kommer sjældent alene.... 

11 måneder 3 uger siden #7 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Carvajal ude i 4 uger

Ramos4 post=188497 skrev:

-#7- post=188496 skrev: ​Valverde må jo derned. Synes det er tydeligt at Asencio ikke fungerer på højreback, og Valverde har slet ikke fundet sine fødder på midtbanen i Alonsos system. I min verden en helt ligetil løsning. 

​Ja i Khasakstan kan alting bruges og vi skal nok vinde. Men jeg vil sgu nødig undvære Valverde på midtbanen i større kampe, f.eks. mod Juve og Barca næste måned.

​Jeg må jo nok erkende at jeg sagtens kan undvære Valverde på midtbanen, i den form han er i lige for tiden. Jeg har virkelig svært ved at se hvad han bidrager med lige nu. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

11 måneder 3 uger siden #8 af Ramos4
Måske Camavinga kan steppe op. Godt nok længe siden han har vist noget kontinuerligt.

En midtbane med Tchouameni, Jude og Güler lyder risikabelt, i mine øjne. Men omvendt kan man jo sige, at selv med 4 på midten i går blev vi overspillet, så det handler jo også om taktikken og hvordan man møder op til kampen.

Florentino, dimisión!

Leveret af Kunena Forum