Carvajal ude i 4 uger
I gårsdagens nederlag til Atlético Madrid måtte Éder Militão lade sig udskifte i pausen, mens Dani Carvajal blot holdt en time grundet problemer med læggen.
I dag er meldingen så, at Real Madrid-anføreren må sidde ude i de kommende fire uger med skaden, hvorfor det bliver lige på nippet i forhold til at blive klar til El Clásico.
Real Madrid må fortsat også undvære Trent Alexander-Arnold, og spørgsmålet er, hvordan Xabi Alonso kommer til at løse den udfordring det kommende stykke tid; med Asencio, Valverde eller måske endda Jesús Fortea fra Castilla?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Håber vi hiver Fortea op istedet for at hive en masse spillere ud af position.
Florentino, dimisión!
Florentino, dimisión!
DC19
Ja i Khasakstan kan alting bruges og vi skal nok vinde. Men jeg vil sgu nødig undvære Valverde på midtbanen i større kampe, f.eks. mod Juve og Barca næste måned.-#7- post=188496 skrev: Valverde må jo derned. Synes det er tydeligt at Asencio ikke fungerer på højreback, og Valverde har slet ikke fundet sine fødder på midtbanen i Alonsos system. I min verden en helt ligetil løsning.
Florentino, dimisión!
Jeg må jo nok erkende at jeg sagtens kan undvære Valverde på midtbanen, i den form han er i lige for tiden. Jeg har virkelig svært ved at se hvad han bidrager med lige nu.Ramos4 post=188497 skrev:
Ja i Khasakstan kan alting bruges og vi skal nok vinde. Men jeg vil sgu nødig undvære Valverde på midtbanen i større kampe, f.eks. mod Juve og Barca næste måned.-#7- post=188496 skrev: Valverde må jo derned. Synes det er tydeligt at Asencio ikke fungerer på højreback, og Valverde har slet ikke fundet sine fødder på midtbanen i Alonsos system. I min verden en helt ligetil løsning.
DC19
En midtbane med Tchouameni, Jude og Güler lyder risikabelt, i mine øjne. Men omvendt kan man jo sige, at selv med 4 på midten i går blev vi overspillet, så det handler jo også om taktikken og hvordan man møder op til kampen.
Florentino, dimisión!