Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp

5 måneder 4 uger siden #61 af Dragam

longwind post=194301 skrev: Dragam er nødt til at opgive sit synspunkt på baggrund af denne kamp alene :D

​Altså, kan han gentage det her hver kamp, så er han jo klar ballon dor vinder, meeeeen... lad os nu se om det ikke bliver hverdag igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 4 uger siden #62 af DeLaRed
Hov, der var Brahim minsandten igen med en assist, stadig en af vores mest effektive offensive spillere minut for minut, og idag med en kæmpe effort i presspillet

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Ramos4

5 måneder 4 uger siden #63 af Fondo_Sur

Real HWL post=194311 skrev: ​Hvad fanden sker der? Har hele holdet taget kokain??? Jeg er målløs!!!

​Shh... ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 måneder 4 uger siden #64 af Madrid777

Dragam post=194270 skrev:

madrid2000 post=194264 skrev: ​Trent er verdens dårligste back. Jeg har nærmest aldrig set noget lignende. 

​Det er ubegribeligt hvor dårlig han er til at forsvarer - marcelo var jo en verdensklasse forsvarsspiller til sammenligning...

Tilsvarende bringer fede INGENTING som højrekant... jeg ser simpelthen ikke at valverde kan spille for os, hvis det ikke er som højreback... han har simpelthen for dårligt overblik, teknik og kreativitet til andet.

Trent kan omvendt måske omskoles til central midtbane spiller i en kroos rolle... for overblik er den ene ting trent har.

Men godt mål af Valverde... men også horribelt forsvarsspil af city...

​det her må være dagens mest lol indlæg. Det skal dig siges, jeg havde heller ikke forventet et hattrick fra Fede… vildt man 
Følgende bruger(e) sagde tak: Mr.Jensen, Estadio Santiago Bernabéu

5 måneder 4 uger siden #65 af Ramos4
Håber Thiago bliver ved med at få starter, selv når alle mand er klar.
Han skal bare udvikles. Kæmpe potentiale. Præcis den type vi har brug for på midten.
Og lad os også hente Chema tilbage og se hvad han kan.

Vi har masser af folk fra La Fabrica med kvalitet + mentalitet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 måneder 4 uger siden #66 af Fondo_Sur

DeLaRed post=194315 skrev: Hov, der var Brahim minsandten igen med en assist, stadig en af vores mest effektive offensive spillere minut for minut, og idag med en kæmpe effort i presspillet

​Han er en klassespiller. Glem ikke hans afgørende mål mod Atletico for et år siden. Eller den mod Leipzig året inden. Så evig undervurderet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, DeLaRed

5 måneder 4 uger siden #67 af SeQueda
​Det er jo vanvittigt det her. På den Fede måde.  😆
Sidste redigering: 5 måneder 4 uger siden ved SeQueda.

5 måneder 4 uger siden #68 af elle44
Forstår ikke helt, tjekkede livescore og så har Valverde lavet hattrick? Forklar mig det
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

5 måneder 4 uger siden #69 af Ramos4
Det er derfor man trods alt tænder for alle kampe, selv i dårlige perioder.

Football, bloody football.

Er gået fra at være Fede-negativ til at skulle have en trøje med 8-tallet på ryggen.

Okay, han er sgu fremtidens anfører. Jeg må indrømme det.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 måneder 4 uger siden #70 af Realex
​Man kan bare se frustrationen i øjnene hos Mølby og Elkjær i CL-studiet. Det er virkeligt ikke noget der behager dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Fondo_Sur, El Siete, Ramos4, DeLaRed

5 måneder 4 uger siden #71 af Madrid777

elle44 post=194321 skrev: Forstår ikke helt, tjekkede livescore og så har Valverde lavet hattrick? Forklar mig det

​Det kan ikke forklares. Vi er Real Madrid. Det må være forklaring nok.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 måneder 4 uger siden #72 af Fondo_Sur

elle44 post=194321 skrev: Forstår ikke helt, tjekkede livescore og så har Valverde lavet hattrick? Forklar mig det

​Nu hvor jeg tænker over det, så er 3. mål legendarisk. Pitarch med i oplægget, Brahim med en lop-bold, Valverde der derefter lopper den over en startende engelsk landsholdspiller og hakker den ind til 3-0 i første halvleg. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum