Spansk medie: Arteta er Riquelmes træner

3 måneder 6 dage siden #85 af Lars1991
Mbappe er også bare meget bedre end Vini, og vores hold har større chance for success med ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 5 dage siden #86 af Matamoro
Nu tror jeg overhovedet ikke på det rygte men det er da stensikkert at hvis Haaland kommer, så er det for at erstatte Mbappe. Der er ingen af dem der vil spille andenviolin. De spiller for rekordernes skyld. Alene straffespark vil blive et drama hver gang.

3 måneder 5 dage siden #87 af Ramos4
Riquelme vil bringe den gamle hymne tilbage til stadion.

Alene dét ville gøre at han fik min stemme.

Fatter ikke at man har droppet den originale hymne efter kampen for at spille Hala Madrid y nada más igen-igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 måneder 5 dage siden #88 af Hamid8210
150 mio euro
Verdensklasse super star

Det ikke Olise.

Håber godt nok ikke det er Enzo han hentyder til

3 måneder 5 dage siden #89 af Hamid8210
Det ikke en spillere i PL.

Så er der Dembele og ham geogieren, naves eller Vitinha

3 måneder 5 dage siden #90 af Hamid8210
Rygterne siger Neves.

Hvordan er som type ?

3 måneder 5 dage siden #91 af Matamoro
Florentino siger at det er en angriber. Eller i hvert fald offensiv spiller. Det udelukker vel Neves. 

Offensive spillere fra en champions league klub som ikke er i premier League:

Doue.
Dembele
Kvara
Diaz
Alvarez
Musiala

Sidste redigering: 3 måneder 5 dage siden ved Matamoro.

3 måneder 5 dage siden #92 af Madrid1998

Matamoro post=197245 skrev: Florentino siger at det er en angriber. Eller i hvert fald offensiv spiller. Det udelukker vel Neves. 

Doue.
Dembele
Kvara
Diaz
Alvarez
Musiala

​Jeg læste at han sagde, at det ikke drejer sig om en forsvarsspiller, eller en angriber.
Han skulle også være ung.

Det kan jo kun være Neves eller Vitinha. Musiala kunne det principielt også være, men det kan jeg ikke forestille mig Bayern går med til.

3 måneder 5 dage siden #93 af Matamoro

Madrid1998 post=197246 skrev:

Matamoro post=197245 skrev: Florentino siger at det er en angriber. Eller i hvert fald offensiv spiller. Det udelukker vel Neves. 

Doue.
Dembele
Kvara
Diaz
Alvarez
Musiala

​Jeg læste at han sagde, at det ikke drejer sig om en forsvarsspiller, eller en angriber.
Han skulle også være ung.

Det kan jo kun være Neves eller Vitinha. Musiala kunne det principielt også være, men det kan jeg ikke forestille mig Bayern går med til.

​Fichajes: “Vienen Mourinho y Konaté... y ahora digo Dumfries. Un lateral derecho muy bueno. Pero vamos a tener jugadores buenos en otras posiciones. Voy a hacer una oferta a un club de Champions próximamente, el martes, que será el mayor pago que el Madrid habría hecho por un jugador en su historia, 150 millones por lo menos. No es Olise, es un gran jugador pero no es; no es Doku, no es Haaland, no es Kane... Pero juega de la media para arriba. Y no es de la Premier. Es un Galáctico total. Pero primero hablaremos con el club, no haremos lo que ha hecho este señor”.

3 måneder 5 dage siden #94 af mohbar
​man kan sige en del om Perez men hans valgløfter virker mere realistiske

3 måneder 5 dage siden #95 af Ramos4
150 for Neves eller Enzo? Det er lige så vanvittigt som 15 for Mourinho.

Godnat.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 måneder 5 dage siden #96 af El_Juan
​Der hersker vel næppe tvivl om, at det er Joao Neves eller Vitinha. De er begge vurderet til i omegnen af det beløb, der nævnes (vurderet til €140 mio. ifølge Transfermarkt, og så har de begge samme agentfirma som Mourinho - Jorges Mendes' Gestifute).

Jeg blev glad, da jeg så det ikke er en PL-spiller, for så er det i det mindste ikke Enzo Fernandez.Eller Rodri.

Jeg ville egentlig foretrække, at han smed et lidt lavere beløb efter Alexis Mac Allister, men kan han lande Joao Neves, så klager jeg dog ikke.

Der er meget snak om forsvarsspillere, kantspillere og angribere, men det er sgu for det meste på midten det hele vindes. Især titler. Se på Kroos og Modric, og nu Neves-Vitinha. I den sammenhæng kommer vi heller ikke udenom Xavi-Iniesta.

Leveret af Kunena Forum