Fabrizio Romano: Cucurella skifter til Real Madrid

2 måneder 3 uger siden #13 af Real HWL
​Jeg forstår godt folk de er lidt skeptiske over købet af Cucurella. Jeg tænkte da også selv, hvad fanden skal vi med ham. Men det jeg kender til Cucurella, så er han ekstrem arbejdsom og har en kæmpe fighter vilje. Og så er det jeg kommer i tanke om, gud det er sku da sådan noget vi mangler på det her Real Madrid hold der er fyldt med forkælede og ugidelige møg unger. Og hvis det er et ønske fra Mourinho, jamen så giver det her køb jo fantastisk god mening. 
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #14 af El Siete
​Det er sgu lidt sjovt at vi i årevis har skreget på nye backs og at Ancelotti måtte trækkes med Vasquez gennem længere tid, og vupti, så bliver der bare hentet backs ind fra højre og venstre to år i streg. 
Fire ventrebacks pt. og vi har også lovende talenter på castilla, men de må jo kigge langt efter en chance på førsteholdet. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved El Siete.

2 måneder 3 uger siden #15 af Jona
Fran blev nægtet skifte i vinters (til Bournemouth mener jeg) hvilket resulterede i stor utilfredshed fra fran der ifølge rygterne i en kort periode nægtede at træne med resten af holdet. Så jeg tænker det gir fint mening at hente en venstreback så han kan blive skudt af. Nu ser jeg ikke chelsea så det eneste jeg ved om cucurella er hvad jeg har set fra de spanske landskampe. Men de kampe har han da været sindssygt stærk. Går man på de forskellige chelsea forums er de da også meget utilfredse med at have mistet ham som de kalder blandt top 3 venstre backs i verdenen, på trods af hvor mange penge de nu skulle få. Så det lyder da umiddelbart som et godt køb
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Jona.

2 måneder 3 uger siden #16 af Holm
Mon ikke det handler om at drille Barcelona? Det virker lidt sådan, først Alvarez og nu Cucurella.

2 måneder 3 uger siden #17 af NickyMad

Jona post=197540 skrev: Fran blev nægtet skifte i vinters (til Bournemouth mener jeg) hvilket resulterede i stor utilfredshed fra fran der ifølge rygterne i en kort periode nægtede at træne med resten af holdet. Så jeg tænker det gir fint mening at hente en venstreback så han kan blive skudt af. Nu ser jeg ikke chelsea så det eneste jeg ved om cucurella er hvad jeg har set fra de spanske landskampe. Men de kampe har han da været sindssygt stærk. Går man på de forskellige chelsea forums er de da også meget utilfredse med at have mistet ham som de kalder blandt top 3 venstre backs i verdenen, på trods af hvor mange penge de nu skulle få. Så det lyder da umiddelbart som et godt køb

​Det er helt sikkert et fint køb, det er nok bare undren om behovet virkelig er så stort der, og frygten for det så igen påvirker hvad vi køber ind til midtbanen. Så længe det er prioriteret uden halvhjertet løsninger, er folk nok ligeglade.
Nu har vi brugt næsten 1 mia på 2 venstre backs, men ville ikke bruge penge på Zubimendi. Bliver spændende at se hvad der sker.

2 måneder 3 uger siden #18 af El Siete

NickyMad post=197543 skrev:

Jona post=197540 skrev: Fran blev nægtet skifte i vinters (til Bournemouth mener jeg) hvilket resulterede i stor utilfredshed fra fran der ifølge rygterne i en kort periode nægtede at træne med resten af holdet. Så jeg tænker det gir fint mening at hente en venstreback så han kan blive skudt af. Nu ser jeg ikke chelsea så det eneste jeg ved om cucurella er hvad jeg har set fra de spanske landskampe. Men de kampe har han da været sindssygt stærk. Går man på de forskellige chelsea forums er de da også meget utilfredse med at have mistet ham som de kalder blandt top 3 venstre backs i verdenen, på trods af hvor mange penge de nu skulle få. Så det lyder da umiddelbart som et godt køb

​Det er helt sikkert et fint køb, det er nok bare undren om behovet virkelig er så stort der, og frygten for det så igen påvirker hvad vi køber ind til midtbanen. Så længe det er prioriteret uden halvhjertet løsninger, er folk nok ligeglade.
Nu har vi brugt næsten 1 mia på 2 venstre backs, men ville ikke bruge penge på Zubimendi. Bliver spændende at se hvad der sker.

Undrer mig også at man pludselig er så villig til at efterkomme ønsker, men at købe en erstatning for Kroos det kunne simpelthen ikke lade sig gøre sidste år. 
Måske de har set lyset i ledelsen, håber jeg da.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 3 uger siden #19 af Ramos4
6 år til Cucurella alligevel.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 måneder 3 uger siden #20 af mohbar
​En rigtig fin signing med Cucurella. Nok en af de bedste i verden på sin plads. Og så har vi pludselig alligevel en spansk Real spiller til VM - endnu en genistreg af Perez ;-) 
Eneste to ting man kan kritisere er hans irriterende damehår og så minder hans efternavn om en disneyfilmfigur.

Mht signing af en stærk 6´er, bør klubben vente lidt og se hvordan Bouaddi kommer til at gøre det i dette VM. Der er helt bestemt noget X-faktor over den knægt.
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved mohbar.

2 måneder 3 uger siden #21 af madrid2000
​En rigtig Barcelona dreng. Det bliver spændende.

2 måneder 3 uger siden #22 af Lars1991
​Jeg synes Carreras er klasse, så lidt mærkeligt at købe en så stærk spiller til den plads. Men da altid fedt at have to gode spillere til at konkurrere om en plads. Lidt ala Marcelo og Coentrao da Mourinho sidst var her. Det kan aldrig være dårligt, selvom man selvfølgelig tænker at andre pladser ville være bedre at forstærke. 

Jeg går udfra at Fran Garcia bliver solgt, og Mendy er jo fodboldinvalid. Det bedste ville vel være ikke at registrere ham, så han ikke tager en plads i truppen. Eller bare fristille ham med fuld løn for sidste år. Mindre siger han nok ikke ja til.

2 måneder 3 uger siden #23 af -#7-
​Der er jo også vedholdende rygter om at Carreras er lige rigeligt glad for det madrilenske natteliv. Og at ham og hans gode ven Asencio generelt har en dårlig og uprofessionel attitude, og at det ikke var fuldstændig uden grund at Arbeloa satte Carreras af mere eller mindre ud af det blå. 

Som det altid er med sådan nogle historier, så er det jo umuligt at bevise noget som helst, men jeg synes ofte at når den her slags historier dukker op, så er der næsten altid en snert af sandhed i dem. 

Så jeg synes det giver fint mening at hente så stærk en konkurrent til Carreras, som måske havde forventet at den plads var hans uanset hvad. Nu må skeen så tages i den anden hånd, for talentet er jo uomtvisteligt synes jeg. 

DC19

2 måneder 3 uger siden #24 af Lars1991
​Måske, giver bare ikke så meget for det tbh, når man ser hvad andre spillere kan slippe af med af attitude og opførsel i denne sæson. Så lyder det her da som noget af det mest professionelle til sammenligning :D

Ej men fordi andre gør ting der er værre ustraffet, gør det det selvfølgelig ikke okay at Carreras og Asencio også er uprofessionelle (hvis det rigtigt). Men for mig er det bare svært at købe ind i at de er nogen banditter, når andre spillere skaber sig når de bliver skiftet ud, ikke gider taktiske-møder, slås til træning (mere end 1 gang) osv, men alligevel starter kamp efter kamp. Det handler vel også om at have nogen at se op til og have en generel god kultur.

Leveret af Kunena Forum