Truppen imod Atlético Madrid, LaLiga, 7. spillerunde

3 timer 28 minutter siden #109 af DeLaRed
Selv før det første mål, var der flere af vores spillere der langt fra rammer deres bedste niveau. Konate er mere stiv benet end normalt, Cucurella har ikke set særlig stærk id defensivt, Fede er stort set helt usynlig, og så selvfølgelig Vini og Mbappe der ligner 2 spillere der bare er med på banen for også at blive inviteret på gratis øl bagefter!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 timer 28 minutter siden #110 af mohbar
​jeg kalder den allerede nu:
Diomande er en uægte diamant.

Han vil overgå Hazard som historiens største fejlkøb.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

3 timer 28 minutter siden #111 af NachoFernández

Ramos4 post=201275 skrev:

NachoFernández post=201274 skrev: ​Interessant om man er ved at flytte nogle ting med tanke på at Vinicius for anden gang er blevet flået ud og denne gang kort inde i 2. halvleg. Helt fortjent i øvrigt. Mbappe kunne fint have gået samme vej

​Men det er jo for sent.

Den her sæson bliver sgu ikke reddet.

Midtbanen er stadig lort.

Diomandé er ikke det færdige produkt.

Men ja, dejligt hvis Vini gider fucke af.

​Small steps :D 

I forhold til at han har en kontrakt til 2031 (?) så er det i min verden forfriskende tidligt at Vinicius bliver udfordret. 

Men jeg forstår dig. Jeg synes dog ikke at sæsonen nødvendigvis er død. Men som Mourinho vil spille, som de forreste opfører sig og som det ser ud pt, så bliver det noget rigtig lort. Men truppens kvalitet synes jeg ikke er dårligere end Barcelona og jeg synes at den er et klart niveau over Atletico. Men det er jo ligegyldigt når man vælger at spille med dårlige spillere fremfor gode spillere.

3 timer 28 minutter siden #112 af El Siete
​Hvordan er det her bedre end for et år siden under Xabi? Jeg ser ikke ét punkt hvor holdet er bedre på trods af investeringer for over 200M. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 timer 28 minutter siden ved El Siete.

3 timer 28 minutter siden #113 af Real HWL

Siempre fiel post=201277 skrev:

NachoFernández post=201274 skrev: ​Interessant om man er ved at flytte nogle ting med tanke på at Vinicius for anden gang er blevet flået ud og denne gang kort inde i 2. halvleg. Helt fortjent i øvrigt. Mbappe kunne fint have gået samme vej

​Håber alle Madrid-fans og socios som støttede Florentino og Mourinho de nyder smagen af nederlag og ydmygelser endnu en sæson. Glæder mig til vi skal møde Barca - vil nyde at se Florentinos demente fjæs når vi får røvfuld igen igen igen

Barca kommer jo til at ødelægge os.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Dragam

3 timer 28 minutter siden #114 af Hamid8210
Tænk man allerede er træt af sæsonen i september måned
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Siempre fiel, El Siete

3 timer 28 minutter siden #115 af Ramos4

Siempre fiel post=201277 skrev:

​Håber alle Madrid-fans og socios som støttede Florentino og Mourinho de nyder smagen af nederlag og ydmygelser endnu en sæson. Glæder mig til vi skal møde Barca - vil nyde at se Florentinos demente fjæs når vi får røvfuld igen igen igen

​Mourinho kan blive første træner til at tabe 5-0 i to El Clasicos.
Også en bedrift.

Florentino, dimisión!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Siempre fiel

3 timer 27 minutter siden #116 af Dragam

Ramos4 post=201273 skrev: Rimelig lol hvis Mbappé ikke får vundet et trofæ med Real Madrid.

​Så skal det være fordi perez bliver presset ud efter denne sæson, og det igen kan komme til at skabe det bedste fodbold hold, fremfor hvilke spillere der er de største profiler...

Men mbappe fylder snart 28, så han har måske 3 sæsoner mere, inden han begynder at miste fart, og dermed niveau, da hele hans spil er hans fart... så det skal til snart at være for mbappe, hvis det skal være.

3 timer 27 minutter siden #117 af mohbar

madrid2000 post=201278 skrev:

Real HWL post=201276 skrev: ​Mourinho skal vel have et kæmpe los i røven til til januar når vi er 12 point efter Barca...

​Vi er ikke blevet en cm bedre ift. sidste sæson. Faktisk har Mounrinho gjort holdet dårligere. Selvom det ikke burde være muligt. 

​Jeg tror de flrreste troede at Mourinho vil komme sådan her. Fra version 2.0 til version 0.0. 

3 timer 26 minutter siden #118 af Ramos4

NachoFernández post=201281 skrev:

​Men det er jo for sent.

I forhold til at han har en kontrakt til 2031 (?) så er det i min verden forfriskende tidligt at Vinicius bliver udfordret. 

Men jeg forstår dig. Jeg synes dog ikke at sæsonen nødvendigvis er død. Men som Mourinho vil spille, som de forreste opfører sig og som det ser ud pt, så bliver det noget rigtig lort. Men truppens kvalitet synes jeg ikke er dårligere end Barcelona og jeg synes at den er et klart niveau over Atletico. Men det er jo ligegyldigt når man vælger at spille med dårlige spillere fremfor gode spillere.

​Barca henter vi da ikke nu.

Og Champions League er også et step too far.

Florentino, dimisión!

3 timer 25 minutter siden #119 af NachoFernández

Ramos4 post=201288 skrev:

NachoFernández post=201281 skrev:

​Men det er jo for sent.

​Barca henter vi da ikke nu.

Og Champions League er også et step too far.

​Ikke som det ser ud pt nej. 

3 timer 24 minutter siden #120 af Ramos4
Der er ikke kommet mere fodbold med Mourinhos tilgang hvert fald.

Dumfries er helt håbløs på bolden.

Konaté det samme.

Cucurella har en masse fight, men det er også det.

Og så fastholder man dum og dummere i en doble pivote.

Fucking 00'er bold.

Må jeg minde om at José ikke har vundet en ligatitlen i nu snart 12 år??

Håbløs ansættelse.

Men som nævnt: Perez havde brug for José. Det var hans hail mary. Sidste forsøg på at redde lidt ære i stedet for at skulle indrømme at truppen er dårligt sammensat.

Florentino, dimisión!

Leveret af Kunena Forum