Bizart rygte om Vinicius går viralt i Brasilien
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
En bizar konspirationsteori cirkulerer i Brasilien, hvor det hævdes, at Vinicius Junior skulle være forsvundet under mystiske omstændigheder – og at Real Madrid-stjernen efterfølgende skulle være blevet erstattet af en dobbeltgænger for at kunne opfylde sine reklameaftaler.
Ifølge teorien skulle CIA, Rothschild-familien og en række såkaldte eliter angiveligt have stået bag spillerens forsvinden efter VM. Påstanden er uden dokumentation og bliver af medier omtalt som en konspirationsteori.
På sociale medier skriver profilen @BlackBondPtv blandt andet, at "CIA, Rothschild-familien og eliterne dræbte og erstattede Vinicius efter VM".
Historien kobles samtidig til en tidligere påstand fra den brasilianske clairvoyante Vo Bahiana, som hævdede at have drømt om en rumvæseninvasion under VM. Hun beskrev i en video, hvordan rumvæsener skulle bortføre fodboldspillere og tusindvis af tilskuere fra et stadion i Miami.
Forudsigelsen gik naturligvis ikke i opfyldelse, og der er heller ingen dokumentation for den bizarre historie om Vinicius.
Real Madrid og spillerens bagland har ikke reageret på teorien, som betragtes som falske og udokumenterede oplysninger fra internettet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Mindst 80% af skylden for hvor dårlig han er blevet skyldes med overvejende sandsynlighed hende. Men 100% hans skyld han valgte at lade hende flytte ind i hans hus sammen med hendes 4 små unger, hendes ekskæreste, "personlige trænere", venner, venners venner, samt alle hendes følgere på instagram og andre SoMe medier, så de også kan følge med i alt hvad der sker i hans hus.
Men man høster så man har sået -det er hans ansvar
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Mistanken om hans lave intelligens fortsætter.mohbar post=201501 skrev: den historie vil give rigtig god mening hvis ikke det lige var sådan at han har en slags kæreste med en personlighed og karakter som suger alt livet fra en. Og har påvirket ham ekstremt negativt både hvad angpr hans udseende og hans spil på banen.
Mindst 80% af skylden for hvor dårlig han er blevet skyldes med overvejende sandsynlighed hende. Men 100% hans skyld han valgte at lade hende flytte ind i hans hus sammen med hendes 4 små unger, hendes ekskæreste, "personlige trænere", venner, venners venner, samt alle hendes følgere på instagram og andre SoMe medier, så de også kan følge med i alt hvad der sker i hans hus.
Men man høster så man har sået -det er hans ansvar
Jeg savner Pepe :(