Madrilensk presse: Theo Hernández har bestået lægetjek i Real Madrid

7 år 10 timer siden #25 af Pelle

Kratmus skrev:

Lars1991 skrev:

Kratmus skrev: Præcis. Morata er en super-sub, men som jeg også sagde for lang tid siden: Morata fejler som starter, når vi møder den øvre halvdel af La Liga og bedre hold i CHL. Jeg vil tro, at han kun er god fordi han er frisk og dermed har mere overskud end modstanderne. Bare tænk FIFA - indskiftning af en spiller i 80. minut kan jo nærmest overløbe et helt forsvar (hvis altså man har brugt hele kampen på at køre hårdt på deres defensiv).


Det ret let at sige når han aldrig får chancen i de kampe. Derudover havde han da ikke det problem i Juventus? I hvert fald ikke i Champions League hvor han scorede imod Real Madrid og kan også huske et vildt solo mål imod Bayern. Såå det lyder lidt hult.


Aldrig får chancen? Han har haft chancen i hele sin tid i Juve og ikke præsteret kontinuerligt til at være førstevalg i RM! Altså fordi han har haft nogle gode episoder i nogle store kampe gør ham da ikke til førstevalg, når han samtidig laver så meget lort. Selv blind høne finder korn.

Han har kontinuerligt været lige så dårlig som CR7, da Ronaldo var på sit laveste i denne sæson, og alligevel roses manden. Han værdsættes for sit arbejdsraseri, men har du set Mariano? Han arbejder vanvittigt meget, og på sin korte tid på banen har han hentet points i en 3-2 kamp mod Deportiva.

iboimm


Ej seriøst, stop dog. Morata har bevist sit værd i stort set alle de kampe, han er kommet ind i. På det seneste har han også scoret i de kampe, han har startet. Det er dybt kritisabelt at underminere Moratas kvaliteter på den måde. Ikke alene byder han ind med væsentlig mere arbejdsraseri og ærgerrighed. Han scorer også flere mål end Benzema på færre minutter.
"Men det er altid mod dårlige hold" lyder undskyldningen. Men så giv ham da chancen mod et tophold, så vi kan se om der er hold i det argument.

Og Kratmus... At sige at Morata har fået chancen, det er ikke rigtigt. Zidane har spillet med Benzema fra start i samtlige af franskmandens dårlige perioder. Nøjagtig som med Bale. Og det er spilletid som på ingen måde er berettiget.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 timer siden #26 af Halamadrid1411
Nøj hvor jeg håber, at han starter inde i dag, så i kan se, hvor elendig han er, så snart han er oppe imod et stærkt hold. Jeg er så træt af den her snak om Morata. Han var ikke førstevalg i Juventus, og han bliver det heldigvis heller ikke i Real!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 timer siden #27 af Sahinovic
Beklager, men at spille Ronaldo og Morata på samme tid, er noget jeg i aller højeste grad kun har lyst til at opleve i min drømme, bare så jeg kan vågne op efterfølgende og grine højlydt af det.

Zidane udviser heldigvis ikke så stor en mangel på fodboldforståelse, at ville prøve Morata/Ronaldo kombinationen af i den afgørende del af sæsonen, og samtidig bestemmer Ronaldo hvem han vil spille sammen, og det virker for mig som om at han foretrækker Benzema, af gode grunde.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 timer siden #28 af Administrationen
Det er på alle måder en reel debat og cool I har den.

Det ville bare være fedt, hvis I tog debatten i den rette tråd og så nøjedes med at lade argumenterne tale, frem for at tale ned om modparten eller svine klubbens spillere til. Så kunne det også være at flere lyttede til de fornuftige argumenter I frembringer indimellem.

Tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum