Om Vores Rivaler IX

6 år 7 måneder siden #3769 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Vi skulle have lejet Chicharito! ;0)

Men nå .. det handler vist for meget om os, og ikke om 'vores rivaler', som tråden jo hedder.

Hvis nu Neymar smutter, hvordan tænker I så, at det stiller Barcelona ift. at handle på transfermarkedet?

Mig bekendt har de så cirka 200 mio. (inkl. deres budget for i år) til at handle for. Hvordan mon de bruger dem?


De to bedste køb vil være Sanchez eller Hazard. Begge spillere på et højt niveau i England og kan erstatte Neymar 1 til 1.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3770 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Vi skulle have lejet Chicharito! ;0)

Men nå .. det handler vist for meget om os, og ikke om 'vores rivaler', som tråden jo hedder.

Hvis nu Neymar smutter, hvordan tænker I så, at det stiller Barcelona ift. at handle på transfermarkedet?

Mig bekendt har de så cirka 200 mio. (inkl. deres budget for i år) til at handle for. Hvordan mon de bruger dem?


Det stiller dem jo rigtig stærkt. Nogen gange skal det gøre ondt før det gør godt. De kan købe rigtig lækkert ind, både til bredden og til start 11eren. Jeg ser det ikke som en fordel hvis de får så mange penge mellem hænderne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3771 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Det var lidt der, jeg ville hen.

De kan reelt set få to stjerner (Alexis, Coutinho, Paulinho (stjerne, arh!!), Verratti, Boateng eller andre) for de penge et Neymar giver dem.

Uheldigvis for dem er de bare bragt ud i at skulle købe en spiller, der kan præstere fra dag et - og ikke som os købe ind til fremtiden.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3772 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Vi ved jo hvad Alexis står for, og sammen med Messi og Suarez bliver det et lige så giftigt angreb som med Neymar. Og hvad skal de give for Alexis? 400-600mill? så har de stadigvæk en pæn sjat at handle for. Så kan de købe Verratti for 700-900mill. Så kan de købe lidt talent ind til bredden. Det kan også være de går efter Dybala eller Hazard. For at sige det mildt, de kan bare gå amok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3773 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Vi skulle have lejet Chicharito! ;0)

Men nå .. det handler vist for meget om os, og ikke om 'vores rivaler', som tråden jo hedder.

Hvis nu Neymar smutter, hvordan tænker I så, at det stiller Barcelona ift. at handle på transfermarkedet?

Mig bekendt har de så cirka 200 mio. (inkl. deres budget for i år) til at handle for. Hvordan mon de bruger dem?


Neymars tal og indflydelse på Barcas hold er stærkt underdrevent, synes jeg... Især fordi den seneste sæson ikke har været ligeså succesfyldt... De kan ikke erstatte ham 1:1, selv med de ekstra penge... Hazard er absolut eneste bud, men mon dog, at Barca har held med at forføre ham? Som Real-fan bliver jeg ikke synderligt skræmt ved tanken om, at vores rivaler hypotetisk set skifter Neymar ud med Coutinho, Sanchez, og hvad de ellers hedder. Vil I andre ikke mene, at de kommer fra hylde 2 eller i bedste fald hylde 1,5? :P

På den anden side; hvad filan vil Neymar i PSG? Er det virkelig KUN pengene, der tæller ind? Sportsligt kan han vinde nogle Ligue 1-titler, men så kunne han jo nærmest ligeså godt skifte til Superligaen! :D Og dog: det har længe været PSGs langsigtede mål at vinde CHL. Gør Neymar forskellen, så vil hans legende vokse enormt!

EDIT: Er de smarte, så ligger de alt ind på at hente Verratti... Ham ville jeg seriøst være bange for

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3774 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX
Ser vi lidt bort fra at de er vores største konkurrenter, så kan jeg dog godt være lidt bekymret ovet at olieklubberne kan tage de store spillere fra medlemsklubberne. Indtil nu har man konkurreret om spillerne, men en Neymar-handel vil altså være et tegn på en ny tid i moderne fodbold og givetvis betyde, at vi fremadrettet vil miste de største spillere. Money talks......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3775 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX
Ser ud til at neymar 100% smutter. Fedt for os at de mister ham men synes ikke det er i orden hvis PSG kan omgå FFP ved at neymar får en sponsoraftale for at promovere Quatar på 220m euro også selv betaler sig ud. Så bliver fodbolden da endnu mere fucked med penge.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved HHB65.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3776 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

HHB65 skrev: Ser ud til at neymar 100% smutter. Fedt for os at de mister ham men synes ikke det er i orden hvis PSG kan omgå FFP ved at neymar får en sponsoraftale for at promovere Quatar på 220m euro også selv betaler sig ud. Så bliver fodbolden da endnu mere fucked med penge.


100% ligefrem? (-:

Jeg synes ikke det er fedt at han smutter fra Spanien, jeg foretrækker at de bedste spillere spiller i den samme liga som Real Madrid, og han pynter trods alt en del når der f.eks. skal spilles El Clásico.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3777 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis Neymar bliver solgt til PSG køber Barcelona Mbappe. Det vil i sig selv være rigtig ærgerligt. I et større perspektiv er der tale en at to rivaler i CL forstærkes. PSG med Neymar og Barcelona med Mbappe + angiveligt en sum penge til at finansiere et eventuelt køb af Veratti. Det jeg prøver at sige er, at kabalen i min optik ser fordelagtig ud for Barcelona.

Det ærgrer mig at PSG foretrækker at smide (jeg gætter) €150 mio. efter Neymar frem for €90 mio. efter Bale som om ikke andet ville have samme signalværdi. Men det er selvfølgelig svært at bebrejde dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3778 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, klubben bør speede op ift. Operación-Mbappé. HVIS Neymar skifter til PSG, så er det ikke usandsynligt at Barca går efter ham. Det er heller ikke usandsynligt at PSG igen forsøger at hente Mbappé, hvis de fejler med Neymar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3779 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber at det er fordi man længe har haft ham på plads, at der ikke går så mange rygter om ham lige nu. Men at man bare lige skulle have solgt nogle spillere og gjort plads til ham før man ville offentliggøre det.

Men ja hvis Mbappé glipper, så får man lige pludselig travlt med at hente backups til Benzema. Så er det i øvrigt ikke en spillere man så gerne vil se andre steder end i Monaco eller Real Madrid.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3780 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Hvis Neymar bliver solgt til PSG køber Barcelona Mbappe. Det vil i sig selv være rigtig ærgerligt. I et større perspektiv er der tale en at to rivaler i CL forstærkes. PSG med Neymar og Barcelona med Mbappe + angiveligt en sum penge til at finansiere et eventuelt køb af Veratti. Det jeg prøver at sige er, at kabalen i min optik ser fordelagtig ud for Barcelona.

Det ærgrer mig at PSG foretrækker at smide (jeg gætter) €150 mio. efter Neymar frem for €90 mio. efter Bale som om ikke andet ville have samme signalværdi. Men det er selvfølgelig svært at bebrejde dem.

For det første, så vil Mbappe for Neymar da ikke være en forstærkning? I hvert fald ikke i mit hoved. Måske på den lange bane, men når vi rammer den tid, hvor Mbappe kan forventes virkelig at gøre en forskel, er Messi vel fyldt 33-34.

Og derudover tænker jeg, at hvis PSG køber Neymar, så er det et signal til Verratti om, at man har gang i et projekt, han bør være en del af. Derfor tror jeg ikke, at Verratti smutter, for så har man ikke rykket sig lige så meget i PSG som hvis man kan fastholde en rigtig lovende trup samt supplere med Neymar og Alves.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce