Sæson 2017/2018

6 år 8 måneder siden #265 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæson 2017/2018

El Siete skrev: Ifølge The Guardian vil vi gerne sælge Danilo til Chelsea for at finansiere Mbappe-købet, der er steget yderligere i pris, mens man gerne vil sælge Morata til Chelsea også, men mod at få Hazard den anden vej. Tror ikke på den med Hazard, det er simpelthen for langt tid siden der har været rygter der, samt vi ikke har pladsen.


Sælges Morata, kan det godt være, at vi har mistet to offensive spillere (den anden værende James), men som du selv skriver, så mangler vi ikke just offensive kvaliteter. I forvejen banker Isco og Asensio på for at få fast spilletid. Et enkelt offensivt indkøb ville være fremragende. Og lad det edenlig være Mbappe.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Real HWL, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #266 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæson 2017/2018
Men på samme tid kan man ikke have både Ronaldo, Bale, Benzema, Morata, Mayoral og Mbappe til offensiven.

Så skal vi enten smide Mayoral på porten igen eller sælge en af de andre.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #267 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 2017/2018

ChrillRM14 skrev:

El Siete skrev: Ifølge The Guardian vil vi gerne sælge Danilo til Chelsea for at finansiere Mbappe-købet, der er steget yderligere i pris, mens man gerne vil sælge Morata til Chelsea også, men mod at få Hazard den anden vej. Tror ikke på den med Hazard, det er simpelthen for langt tid siden der har været rygter der, samt vi ikke har pladsen.


Sælges Morata, kan det godt være, at vi har mistet to offensive spillere (den anden værende James), men som du selv skriver, så mangler vi ikke just offensive kvaliteter. I forvejen banker Isco og Asensio på for at få fast spilletid. Et enkelt offensivt indkøb ville være fremragende. Og lad det edenlig være Mbappe.

Faktisk 3, Mariano Diaz er solgt til Lyon
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #268 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018

El Siete skrev: Ifølge The Guardian vil vi gerne sælge Danilo til Chelsea for at finansiere Mbappe-købet, der er steget yderligere i pris, mens man gerne vil sælge Morata til Chelsea også, men mod at få Hazard den anden vej. Tror ikke på den med Hazard, det er simpelthen for langt tid siden der har været rygter der, samt vi ikke har pladsen.


Jeg tror slet ikke at der tænkes så langt i klubben. De store prioriteter er vel nu, at Morata forhåbenligt vil blive, og at man får lavet en form for bindende aftale med Mbappé.

Resten er småting, som at Danilo sælges for at en anden må fungere som reserve for højrebacken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #269 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
Altså udover at Mbappé bliver nævnt herinde på daglig basis, er håbet om en transfer ikke så småt ved at dø ud? Jeg ved godt der stadig er langt til slut august, men jeg synes ikke rigtigt at rygterne intensiveres.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #270 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Sahinovic skrev: Altså udover at Mbappé bliver nævnt herinde på daglig basis, er håbet om en transfer ikke så småt ved at dø ud? Jeg ved godt der stadig er langt til slut august, men jeg synes ikke rigtigt at rygterne intensiveres.


Tror det afhænger meget af Morata. Bliver han solgt, til f.eks Chelsea, frigiver det jo en masse midler og en plads i truppen. Vi har helt sikkert råd til at betale de €130M, men det ser nok lidt bedre ud i økonomien at man sælger Morata til 80M inden.

Men er overbevist om at det er Perez og Zidanes allerstørste transferprioritet/ønske.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #271 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018

El Siete skrev:

Sahinovic skrev: Altså udover at Mbappé bliver nævnt herinde på daglig basis, er håbet om en transfer ikke så småt ved at dø ud? Jeg ved godt der stadig er langt til slut august, men jeg synes ikke rigtigt at rygterne intensiveres.


Tror det afhænger meget af Morata. Bliver han solgt, til f.eks Chelsea, frigiver det jo en masse midler og en plads i truppen. Vi har helt sikkert råd til at betale de €130M, men det ser nok lidt bedre ud i økonomien at man sælger Morata til 80M inden.

Men er overbevist om at det er Perez og Zidanes allerstørste transferprioritet/ønske.


Jeg føler netop, at Florentino ikke er overbevist, han udtalte selv da han blev spurgt ind til Mbappé:

''Man må ikke glemme, hvad der skete med Pogba. Om ham blev der også sagt, at vi var nødt til at købe ham. Mbappé er meget ung og en meget dygtig spiller. Jeg kan lide alle gode spillere, men truppen er på 24 spillere og der kan kun spille 11. Der er mange gode spillere, som jeg kan lide og som der ikke er plads til. Det vi gør, gør vi på den bedst mulige måde. Lige nu har vi verdens bedste trup, som vi har bevist. Spillerne skal have en plads og det så jeg ikke i sidste sæson med Pogba. Zidane har et tæt forhold til spilleren, fordi han har fulgt ham gennem flere år, akkurat som med Varane. Men der er meget få 18-årige, som kan spille i Real Madrid. Man skal have tålmodighed. Hvis vi henter Mbappé, hvem skal så væk?''

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #272 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018
Kassow-Rossing:

Men respekt for at vælge ligaen fra, som alle andre helst vil følge!


Giver man respekt til dem som fravælger at følge noget, som alle andre vil følge, der hvor du kommer fra? Ergo, så må du lige akkurat have 2% respekt, da du valgte at følge Real Madrid, som har verdens 2. største fanskare :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #273 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæson 2017/2018

Sahinovic skrev:

El Siete skrev:

Sahinovic skrev: Altså udover at Mbappé bliver nævnt herinde på daglig basis, er håbet om en transfer ikke så småt ved at dø ud? Jeg ved godt der stadig er langt til slut august, men jeg synes ikke rigtigt at rygterne intensiveres.


Tror det afhænger meget af Morata. Bliver han solgt, til f.eks Chelsea, frigiver det jo en masse midler og en plads i truppen. Vi har helt sikkert råd til at betale de €130M, men det ser nok lidt bedre ud i økonomien at man sælger Morata til 80M inden.

Men er overbevist om at det er Perez og Zidanes allerstørste transferprioritet/ønske.


Jeg føler netop, at Florentino ikke er overbevist, han udtalte selv da han blev spurgt ind til Mbappé:

''Man må ikke glemme, hvad der skete med Pogba. Om ham blev der også sagt, at vi var nødt til at købe ham. Mbappé er meget ung og en meget dygtig spiller. Jeg kan lide alle gode spillere, men truppen er på 24 spillere og der kan kun spille 11. Der er mange gode spillere, som jeg kan lide og som der ikke er plads til. Det vi gør, gør vi på den bedst mulige måde. Lige nu har vi verdens bedste trup, som vi har bevist. Spillerne skal have en plads og det så jeg ikke i sidste sæson med Pogba. Zidane har et tæt forhold til spilleren, fordi han har fulgt ham gennem flere år, akkurat som med Varane. Men der er meget få 18-årige, som kan spille i Real Madrid. Man skal have tålmodighed. Hvis vi henter Mbappé, hvem skal så væk?''


Jeg tror ikke du skal fortolke det sådan at Perez ikke ønsker Mbabbe i denne sæson. - Udtalelsen kan fortolkes på den måde at Perez først ønsker at sælge Morata inden de køber Mbabbe. Hvis Perez købte Mbabbe med det samme eller udtalte at han ville have Mbabbe men først skal Morata sælges, da ville Perez uden tvivl stå i en dårlig forhandlingsposition da modparten ville vide at Real Madrid ikke har plads til Morata. - Sådan fortolker jeg det i hvert faldt når jeg læser mellem linjerne.

Real Madrid's plan var også først at sælge James og bagefter at købe Cabellos, men da Barca var interesseret i ham også, blev Real Madrid tvunget til at købe ham inden salget af James. Hvilket ikke var til Real's fordel i forhandlingsposition.


Noget andet til alle andre:
Courtois har kontraktudløb i 2019! - Det betyder at i næste sommer skal Chelsea sælge ham hvis de skal have skilling for ham, men hvis de vælger at sælger ham NU i denne sommer kan de få mere for ham. Men det lader ikke til at have noget på sig da rygtet er overraskende fraværende.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #274 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev: @El_Juan

Ser du det som en styrkelse af holdet i næste sæson, hvis Mbappé ankommer istedet for Morata?

Jeg mener ikke at det vil være en styrkelse. Morata er et effektivt våben som 9'er, og vi får brug for ham, i mere eller mindre grad, i mange af de 55+ kampe. Hvis han vil blive, er det godt for Real Madrid.

Først når Mbappé, eller en anden spiller, etablerer sig videre synes jeg, at vi bør lade Morata prøve noget andet. Jeg orker ikke flere James eller Bale indkøb. Jeg synes det er velovervejet, hvis vi beholder Morata, som er på vej ind i sin bedste fodboldalder!


Lige nu og her ser jeg det ikke nødvendigvis som en styrkelse. Det er nærmere status quo, eller måske en mindre svækkelse (LÆS: kun en meget, meget, meget, meget, meget lille svækkelse) eftersom Morata trods alt har lidt mere rutine. Men jeg vælger i højere grad at tænke langsigtet frem for kortsigtet.

Jeg er ikke uenig med dig omkring Morata, men Mbappé ville også kunne gøre det hæderligt i forhold til de rammer du stiller op. Det lader ikke til, at du ser ham som starter når du siger vi får brug for ham i mere eller mindre grad i løbet af de mange kampe der venter. Ud fra den præmis vil Mbappé sagtens kunne udfylde hans rolle her og nu. Og samtidig er der større fremtidsperspektiver i Mbappé. Både fordi Mbappé er et større talent, men også fordi Morata - nærmest med statsgaranti - vil forlade Real Madrid før eller siden.

Benzema er åbenlyst Zidanes foretrukne. Og så er Bale oveni købet tilbage. Vi ved de begge har meget lang snor hos Zidane. Så hellere give Morata løbepas nu og lade Mbappé komme ind og få en sæson som reserve, hvor han langsomt får lov at blive integreret. Også selv om det så vil være en lille svækkelse, men heller ikke større end at det kan gå an, for Mbappé skal også nok kunne komme ind og bidrage.

Og hvis der ganske enkelt ikke er tilstrækkelig bud på Morata, jamen så må han jo blive en sæson mere. Så skal Mbappé sikres om alle omstændigheder, om han så skal lejes tilbage til Monaco for en sæson. Igen; det er fremtidsperspektiverne der er det væsentlige her for mig, for på den kortsigtede bane er det ikke så stor en svækkelse at det gør noget. Det er en risiko klubben godt kan tage. Mbappé er trods alt et kæmpetalent uden sammenligning. Som også har vist han kan score mål på højeste niveau, trods sin unge alder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Real HWL, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #275 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev: Nå, det lader til, at Pep havde satset på Alves. Nu ryger han formentlig til Paris. Det efterlader dem uden højreback. Kunne de finde på at give Danilo et tilbud og dermed udfordre Juventus i jagten på en højreback?

Uanset hvis Danilo rejser, så melder AS i dag, at vi har mere end bare almindelig interesse i Odriozola.

Jeg synes, det lyder meget, meget spændende og passer fint i tråden med unge, spanske talenter omend jeg kan være bange for, at han er alt for uprøvet til at vikariere for Carvajal i tilfælde af skader etc.? Hvad tænker I andre?


Det er nærmere Chelsea der udfordrer Juventus i jagten på Danilo. Pep går efter Kyle Walker. Den interesse har været kendt i et stykke tid nu.

Det virker mærkværdigt med Odriozola. Han er uden tvivl en talentfuld spiller, men hvorfor så ikke satse på den et halvt år yngre Tejero fra egne rækker i stedet? Jovist, nu har Odriozola førsteholdserfaring med fast førsteholdsfodbold siden årsskiftet, modsat Tejero, men hvis interessen er konkret må klubben jo vurdere, at der er større perspektiver i Odriozola. Og så bør klubben selvfølgelig sende Tejero videre i karrieren. Achraf skal om alle omstændigheder udlejes eller sælges med en tilbagekøbsklausul.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #276 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

Daniel skrev: Du ser for lidt Tottenham. Han er fremragende. Ikke overvurderet ligesom Bellerin eksempelvis.


Jeg håber ironien og sarkasmen er så tyk som jeg fornemmer, men jeg tror faktisk du mener det hele i ramme alvor... :-D

Kyle Walker er stærkt overvurderet. Ligesom Bellerin. Der er jo en grund til, at Walker har mistet pladsen til Trippier :-))

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce