Sæson 2017/2018

6 år 8 måneder siden #277 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæson 2017/2018

Dios skrev: Kassow-Rossing:

Men respekt for at vælge ligaen fra, som alle andre helst vil følge!


Giver man respekt til dem som fravælger at følge noget, som alle andre vil følge, der hvor du kommer fra? Ergo, så må du lige akkurat have 2% respekt, da du valgte at følge Real Madrid, som har verdens 2. største fanskare :D


Hvad er det for en omvendt logik?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #278 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
@El_Juan

Jeg tvivler ikke på at Mbappé er fremtidens mand, men jeg foretrækker Morata i de næste 1-2 år, hvor den nuværende æra skal spille færdigt.

Man skal ikke undervurdere alder-faktoren. Jeg mener i den sammenhæng, at det først er nu, at man kan stole på Varane som fast starter i Real Madrid. Selvom han har været så profileret siden han var 18 år.

Jeg ville være lykkelig, hvis vi får lavet en form for aftale med Mbappé, så han først hentes om 1-2 år. Han har uden tvivl været vild, men jeg er stadig ikke overbevist om, han kan levere på højt niveau over lange perioder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #279 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

Kasillas skrev: Noget andet til alle andre:
Courtois har kontraktudløb i 2019! - Det betyder at i næste sommer skal Chelsea sælge ham hvis de skal have skilling for ham, men hvis de vælger at sælger ham NU i denne sommer kan de få mere for ham. Men det lader ikke til at have noget på sig da rygtet er overraskende fraværende.


Det er godt spottet! Tak for det! Nu har vi jagtet De Gea da han havde et år tilbage. Samt Donnarumma. Så må Courtois være den næste i rækken. Og så må tredje gang være lykkens gang!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #280 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev: @El_Juan

Jeg tvivler ikke på at Mbappé er fremtidens mand, men jeg foretrækker Morata i de næste 1-2 år, hvor den nuværende æra skal spille færdigt.

Man skal ikke undervurdere alder-faktoren. Jeg mener i den sammenhæng, at det først er nu, at man kan stole på Varane som fast starter i Real Madrid. Selvom han har været så profileret siden han var 18 år.

Jeg ville være lykkelig, hvis vi får lavet en form for aftale med Mbappé, så han først hentes om 1-2 år. Han har uden tvivl været vild, men jeg er stadig ikke overbevist om, han kan levere på højt niveau over lange perioder.


Jeg læser hvad du skriver, men lad os samtidig være realistiske. Tror du selv Morata foretrækker yderligere 1-2 år i klubben hvis omstændighederne forbliver som i forrige sæson? Der er jo ikke noget som peger på, at Morata står foran Benzema (eller Ronaldo, eller Bale). Det er tough luck for Morata, at han er i klubben på samme tid som de tre. Og eftersom talentet ikke er større end f.eks. Mbappés, så ser jeg ikke de store perspektiver i det for Morata. Slet heller ikke i forhold til VM næste sommer. Jeg forstår sympatien med Morata, men det er ikke nok for mig.

Alderen er fløjtende ligegyldig. Hvis man er god nok, så spiller man, uanset alderen. Og selvfølgelig er det sat på spidsen - og selvfølgelig er der noget i forhold til rutine - men forstå mig nu ret. I sin gode periode under Mourinho kunne Real Madrid jo også roligt stole på Varane. Han har haft sine op- og nedture, sine skader og sine læringer som alle spillere. Da han spillede under Mourinho var det fordi han var god nok.

Morata skal videre. Enten nu eller næste sommer. Han har tjent sin værnepligt hos Real Madrid og han har gjort det yderst hæderligt. Men så længe han ikke er foran BBC er der ikke de store perspektiver. Og slet ikke når Mbappé kommer, for så ryger han blot længere tilbage i køen. Morata er god, men han bliver aldrig den nye Raúl eller Real Madrids faste 9'er i mange år fremover. Det tror jeg simpelthen ikke på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #281 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
Ja ok. Jeg mener godt at Morata kan sætte Benzema af i perioder som starter alá Higuain gjorde. Spørgsmålet er bare om han vil tage den svære kamp. Morata er slet ikke færdig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #282 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev: Ja ok. Jeg mener godt at Morata kan sætte Benzema af i perioder som starter alá Higuain gjorde. Spørgsmålet er bare om han vil tage den svære kamp. Morata er slet ikke færdig.


Så skal det være fordi han lige pludselig går hen og præsterer på et så uhørt højt niveau, at Zidane bare ikke kan se bort fra ham. Men igen, Benzema ser ud til at være Zidanes foretrukne og han har meget lang snor. Det så vi i forrige sæson, hvor han selv i sin dårlige periode var foretrukket frem for Morata. Derfor mener jeg også der skal noget helt, helt ekstraordinært til hvis Morata skal slå ham af.

Jeg tror Moratas dage i Real Madrid er talte. Jeg tror han er "færdig." Men lad os nu se. Og skal jeg være helt ærlig, så tror jeg også selv han håber på et skifte.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #283 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018

Kasillas skrev:

Sahinovic skrev:

El Siete skrev:

Sahinovic skrev: Altså udover at Mbappé bliver nævnt herinde på daglig basis, er håbet om en transfer ikke så småt ved at dø ud? Jeg ved godt der stadig er langt til slut august, men jeg synes ikke rigtigt at rygterne intensiveres.


Tror det afhænger meget af Morata. Bliver han solgt, til f.eks Chelsea, frigiver det jo en masse midler og en plads i truppen. Vi har helt sikkert råd til at betale de €130M, men det ser nok lidt bedre ud i økonomien at man sælger Morata til 80M inden.

Men er overbevist om at det er Perez og Zidanes allerstørste transferprioritet/ønske.


Jeg føler netop, at Florentino ikke er overbevist, han udtalte selv da han blev spurgt ind til Mbappé:

''Man må ikke glemme, hvad der skete med Pogba. Om ham blev der også sagt, at vi var nødt til at købe ham. Mbappé er meget ung og en meget dygtig spiller. Jeg kan lide alle gode spillere, men truppen er på 24 spillere og der kan kun spille 11. Der er mange gode spillere, som jeg kan lide og som der ikke er plads til. Det vi gør, gør vi på den bedst mulige måde. Lige nu har vi verdens bedste trup, som vi har bevist. Spillerne skal have en plads og det så jeg ikke i sidste sæson med Pogba. Zidane har et tæt forhold til spilleren, fordi han har fulgt ham gennem flere år, akkurat som med Varane. Men der er meget få 18-årige, som kan spille i Real Madrid. Man skal have tålmodighed. Hvis vi henter Mbappé, hvem skal så væk?''


Jeg tror ikke du skal fortolke det sådan at Perez ikke ønsker Mbabbe i denne sæson. - Udtalelsen kan fortolkes på den måde at Perez først ønsker at sælge Morata inden de køber Mbabbe. Hvis Perez købte Mbabbe med det samme eller udtalte at han ville have Mbabbe men først skal Morata sælges, da ville Perez uden tvivl stå i en dårlig forhandlingsposition da modparten ville vide at Real Madrid ikke har plads til Morata. - Sådan fortolker jeg det i hvert faldt når jeg læser mellem linjerne.

Real Madrid's plan var også først at sælge James og bagefter at købe Cabellos, men da Barca var interesseret i ham også, blev Real Madrid tvunget til at købe ham inden salget af James. Hvilket ikke var til Real's fordel i forhandlingsposition.


Jeg forventer naturligvis heller ikke, at Florentino direkte går ud og siger at han er interesseret i spilleren, men når han sammenligner Mbappé situationen med Pogba, så tvivler jeg en smule på om han er overhovedet er så interesseret i spilleren.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #284 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæson 2017/2018
En interessant artikel om Madrids fysiske træner Antonio Pintus:

Antonio "the sadist" Pintus
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #285 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæson 2017/2018
Ja Villar er endelig blevet taget af politiet sammen med sin søn for gigantisk korruption. Det kan måske have indflydelse ift la liga opstarten.

Alt for sent !

Sagt i spas, mon Barcelonas aviser nu vil sætte Florentino i forbindelse med afsløringerne.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #286 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæson 2017/2018
Og så peger AS/Marca på Gaspart som afløser. Altså er det ligefør jeg hellere vil have Villar.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #287 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæson 2017/2018
Som ventet så bliver la liga lodtrækningen udsat indtil videre pga anholdelsen af Villar og flere andre medlemmer af RFEF.

Indtil videre ved man intet om den nye dato. Bare lige til info for dem som gerne vil til Madrid i august.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #288 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæson 2017/2018
Ramos må melde fra træning pga en øreskade. Han er ude i nogle dage. Han er næsten lige landet i træningslejeren og problemet er opstået kort før.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce