Valgår er Galáctico-år

7 år 3 dage siden #13 af Dios
Besvaret af Dios på emne Valgår er Galáctico-år
Real Madrid skrev:

Ronaldo scorede 13 mål i 13 kampe for Portugal med deres 4-3-1-2 formation - sammen med Nani. Det er en formation, der skaber fleksiblitet og frihed til de offensive spillere. Den er særlig god for Ronaldo, da han ikke bliver isoleret og gemt væk mellem fire forsvarsspiller, hvilken har været historien om ham som 9'er. Fantastisk formation! og skræddersyet til Benzema, Hazard og Ronaldo.


Hvis du spiller Ronaldo som højreback, så tror jeg altså stadig hans målsnit vil være outstanding :D

Som du kan læse dig til, så er jeg helt enig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 dage siden #14 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Valgår er Galáctico-år

Dios skrev: Mathiaska skrev:

Hvad mener folket chancen er for, at enten Bale, Benzema eller Ronaldo forlader klubben til sommer?


Jeg har en god portion tro på, at Bale bliver solgt. Hvorfor, ved jeg ikke, men jeg tror simpelthen der lægger en byttehandel imellem Chelsea og Real Madrid med Hazard og Morata. Nok ikke en 1-1 bytning, men tror begge spillere ryger den vej.
For at Zidane skal få plads til Hazard, så bliver der nødt til at ryge en spiller, og det bliver ikke fra 3-mandsmidtbanen. Ronaldo er der ingen der tør røre ved, da han stadig er en hellig ko i klubben. Benzema tror jeg ikke Ronaldo vil af med, og det tror jeg var grunden til Benzema blev valgt fremfor Higuain i sin tid. Bale fik en sidste chance denne sæson her, hvis man skal prøve at læse imellem linjerne fra fra Zidane's interview slut sidste sæson, hvor han nævnte, at BBC fik chancen.
Ronaldo spiller hvor han vil efterhånden, og ham og Benzema udgør faktisk et rigtig godt makkerpar, og det vil Hazard pynte på, hvis han ligger lige bag ved Ronaldo og Benzema på toppen.
Jeg har en rigtig god mavefornemmelse for netop dette scenarie. Måske fordi jeg så inderligt håber det :D 4-3-1-2 bliver den foretrukne formation næste sæson, og passer rygterne med Isco, så vil det også give ekstrem god mening, med netop at frigive den offensive rolle som mangler til mange af vores spillere :)


Særligt de seneste udtalelser fra Perez omkring Benzema antyder, at han ingen steder skal. Så Bale er manden der ryger, hvis BBC trion skilles. Men hvor til? Få klubber har muligheden for at betale hvad der kræves - det har Chelsea ganske vidst. Er Bale en Contes mand? United har vel dårligt brug for endnu en kantspiller. Pep henter ham ikke til City, mens hverken Tottenham eller Liverpool er tæt på - at være tæt på, at kunne matche hans nuværende løn.

Jeg tror desværre ikke Bale selv er indstillet på at forlade Real Madrid. Personligt er jeg nået dertil, hvor han - uanset hvor vild jeg er med hans kvaliteter - en hæmsko grundet de mange skader.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 dage siden #15 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Valgår er Galáctico-år

Mathiaska skrev:

Dios skrev: Mathiaska skrev:

Hvad mener folket chancen er for, at enten Bale, Benzema eller Ronaldo forlader klubben til sommer?


Jeg har en god portion tro på, at Bale bliver solgt. Hvorfor, ved jeg ikke, men jeg tror simpelthen der lægger en byttehandel imellem Chelsea og Real Madrid med Hazard og Morata. Nok ikke en 1-1 bytning, men tror begge spillere ryger den vej.
For at Zidane skal få plads til Hazard, så bliver der nødt til at ryge en spiller, og det bliver ikke fra 3-mandsmidtbanen. Ronaldo er der ingen der tør røre ved, da han stadig er en hellig ko i klubben. Benzema tror jeg ikke Ronaldo vil af med, og det tror jeg var grunden til Benzema blev valgt fremfor Higuain i sin tid. Bale fik en sidste chance denne sæson her, hvis man skal prøve at læse imellem linjerne fra fra Zidane's interview slut sidste sæson, hvor han nævnte, at BBC fik chancen.
Ronaldo spiller hvor han vil efterhånden, og ham og Benzema udgør faktisk et rigtig godt makkerpar, og det vil Hazard pynte på, hvis han ligger lige bag ved Ronaldo og Benzema på toppen.
Jeg har en rigtig god mavefornemmelse for netop dette scenarie. Måske fordi jeg så inderligt håber det :D 4-3-1-2 bliver den foretrukne formation næste sæson, og passer rygterne med Isco, så vil det også give ekstrem god mening, med netop at frigive den offensive rolle som mangler til mange af vores spillere :)


Særligt de seneste udtalelser fra Perez omkring Benzema antyder, at han ingen steder skal. Så Bale er manden der ryger, hvis BBC trion skilles. Men hvor til? Få klubber har muligheden for at betale hvad der kræves - det har Chelsea ganske vidst. Er Bale en Contes mand? United har vel dårligt brug for endnu en kantspiller. Pep henter ham ikke til City, mens hverken Tottenham eller Liverpool er tæt på - at være tæt på, at kunne matche hans nuværende løn.

Jeg tror desværre ikke Bale selv er indstillet på at forlade Real Madrid. Personligt er jeg nået dertil, hvor han - uanset hvor vild jeg er med hans kvaliteter - en hæmsko grundet de mange skader.


United mangler da virkelig en kantspiller?
Martial er for ustabil, og måske på vel væk. Lindgard samme.

Ibrahimovic
Bale Mata Mkhitaryan
Pogba Herrera

Det tror jeg er en offensiv Mourinho meget gerne vil realisere for at få United definitivt tilbage på toppen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 2 dage siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 dage siden #16 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Valgår er Galáctico-år
Dios

Jeg er for så vidt ikke uenig i dine ord, Dios.

Donnarumma ER verdens største målmandstalent...... med afstand til nummer to på dén liste, og netop derfor har han været nævnt i såvel spansk som international presse i forbindelse med Real Madrid.

Han har nogle ekstraordinære spidskompetencer. Det er tydeligt. Trods sin højde er Donnarumma fandens reaktionsstærk på stregen, og minder, som du selv er inde på, meget om De Gea, og for den sags skyld også Courtois, på dette punkt.

Og så er han ualmindelig stærk i luften, hvilket næsten er en selvfølge qua italienerens højde. Han er endvidere stærk i mand-mod-mand-duellerne og så har han en styrke, som jeg kun ser Neuer matche på højeste plan.

Jeg er dog usikker på alderen. Har han den mentale styrke til at begå sig i Real Madrid?

Selvom Milan er en historisk storklub, så tåler det nuværende Milan-hold slet ikke sammenligning med tidligere Milan-hold - ambitionerne er slet ikke de samme i dag (i hvert fald ikke i skrivende stund), hvorfor der nødvendigvis heller ikke de store krav til den enkelte spiller på grønsværen. Og netop det tror jeg flere Milan-spillere, særligt talenterne, profiterer stort på. Men det skal ikke tage noget fra Donnarumma. Han har leveret målmandspræstationer i absolut verdensklasse denne sæson, hvor han har en uforlignelig evne, alderen in mente, til at shine i de store kampe.

Opmærksomheden i Real Madrid på selv de mindste deltajer er bare enorm - Real Madrid er en helt anden verden i fodboldverden. Derfor kan jeg godt tvivle lidt på, om han opgaven voksen nok på nuværende tidspunkt. Han er stadig kun en knægt.

Men ja. Real Madrid skal vurdere, om man vil lade verdens største målmandstalent afhænde til Juventus (for det sker, hvis ikke man reagerer), når Buffon lægger handskerne på hylden eller om man vil satse på den mere rutinerede målmand i form af De Gea eller Courtois. Jeg vil ikke afskrive Donnarumma, men jeg ser allgivel de førnævnte som mere relevante - de ved, hvad det handler om på fodboldens største fodboldscene!

Så kan vi ærgre os om 6-7 år, når Donnarumma er verdens ubestridte bedste målmand i en alder af kun 24-25 år :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 dag siden #17 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Valgår er Galáctico-år

Real Madrid skrev:

Mathiaska skrev:

Dios skrev: Mathiaska skrev:

Hvad mener folket chancen er for, at enten Bale, Benzema eller Ronaldo forlader klubben til sommer?


Jeg har en god portion tro på, at Bale bliver solgt. Hvorfor, ved jeg ikke, men jeg tror simpelthen der lægger en byttehandel imellem Chelsea og Real Madrid med Hazard og Morata. Nok ikke en 1-1 bytning, men tror begge spillere ryger den vej.
For at Zidane skal få plads til Hazard, så bliver der nødt til at ryge en spiller, og det bliver ikke fra 3-mandsmidtbanen. Ronaldo er der ingen der tør røre ved, da han stadig er en hellig ko i klubben. Benzema tror jeg ikke Ronaldo vil af med, og det tror jeg var grunden til Benzema blev valgt fremfor Higuain i sin tid. Bale fik en sidste chance denne sæson her, hvis man skal prøve at læse imellem linjerne fra fra Zidane's interview slut sidste sæson, hvor han nævnte, at BBC fik chancen.
Ronaldo spiller hvor han vil efterhånden, og ham og Benzema udgør faktisk et rigtig godt makkerpar, og det vil Hazard pynte på, hvis han ligger lige bag ved Ronaldo og Benzema på toppen.
Jeg har en rigtig god mavefornemmelse for netop dette scenarie. Måske fordi jeg så inderligt håber det :D 4-3-1-2 bliver den foretrukne formation næste sæson, og passer rygterne med Isco, så vil det også give ekstrem god mening, med netop at frigive den offensive rolle som mangler til mange af vores spillere :)


Særligt de seneste udtalelser fra Perez omkring Benzema antyder, at han ingen steder skal. Så Bale er manden der ryger, hvis BBC trion skilles. Men hvor til? Få klubber har muligheden for at betale hvad der kræves - det har Chelsea ganske vidst. Er Bale en Contes mand? United har vel dårligt brug for endnu en kantspiller. Pep henter ham ikke til City, mens hverken Tottenham eller Liverpool er tæt på - at være tæt på, at kunne matche hans nuværende løn.

Jeg tror desværre ikke Bale selv er indstillet på at forlade Real Madrid. Personligt er jeg nået dertil, hvor han - uanset hvor vild jeg er med hans kvaliteter - en hæmsko grundet de mange skader.


United mangler da virkelig en kantspiller?
Martial er for ustabil, og måske på vel væk. Lindgard samme.

Ibrahimovic
Bale Mata Mkhitaryan
Pogba Herrera

Det tror jeg er en offensiv Mourinho meget gerne vil realisere for at få United definitivt tilbage på toppen.


Rashford, Lingaard, Mata, Mkhitaryan, Young, Januzaj (retur fra lån), Martial er umiddelbart de, som spiller på kanten eller som i denne sæson er blevet brugt på kanten. Zlatan smutter formentlig, hvorfor Rashford bør få mindre spilletid på kanten. Jeg er ikke sikker på de mangler-mangler en kantspiller som så, men de mangler helt sikkert en kantspiller med Bales kvalitet. Husk på, at prisen på Martial var (er/bliver) skyhøj. Tvivler på United lader ham smutte.

Når det er sagt, så forestiller jeg mig umiddelbart Bale passe bedre ind i United, end f.eks. City, Chelsea, Bayern eller PSG - som vel er blandt de få der vil have råd til ham?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 22 timer siden #18 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Valgår er Galáctico-år

Mathiaska skrev:

Real Madrid skrev:

Mathiaska skrev:

Dios skrev: Mathiaska skrev:

Hvad mener folket chancen er for, at enten Bale, Benzema eller Ronaldo forlader klubben til sommer?


Jeg har en god portion tro på, at Bale bliver solgt. Hvorfor, ved jeg ikke, men jeg tror simpelthen der lægger en byttehandel imellem Chelsea og Real Madrid med Hazard og Morata. Nok ikke en 1-1 bytning, men tror begge spillere ryger den vej.
For at Zidane skal få plads til Hazard, så bliver der nødt til at ryge en spiller, og det bliver ikke fra 3-mandsmidtbanen. Ronaldo er der ingen der tør røre ved, da han stadig er en hellig ko i klubben. Benzema tror jeg ikke Ronaldo vil af med, og det tror jeg var grunden til Benzema blev valgt fremfor Higuain i sin tid. Bale fik en sidste chance denne sæson her, hvis man skal prøve at læse imellem linjerne fra fra Zidane's interview slut sidste sæson, hvor han nævnte, at BBC fik chancen.
Ronaldo spiller hvor han vil efterhånden, og ham og Benzema udgør faktisk et rigtig godt makkerpar, og det vil Hazard pynte på, hvis han ligger lige bag ved Ronaldo og Benzema på toppen.
Jeg har en rigtig god mavefornemmelse for netop dette scenarie. Måske fordi jeg så inderligt håber det :D 4-3-1-2 bliver den foretrukne formation næste sæson, og passer rygterne med Isco, så vil det også give ekstrem god mening, med netop at frigive den offensive rolle som mangler til mange af vores spillere :)


Særligt de seneste udtalelser fra Perez omkring Benzema antyder, at han ingen steder skal. Så Bale er manden der ryger, hvis BBC trion skilles. Men hvor til? Få klubber har muligheden for at betale hvad der kræves - det har Chelsea ganske vidst. Er Bale en Contes mand? United har vel dårligt brug for endnu en kantspiller. Pep henter ham ikke til City, mens hverken Tottenham eller Liverpool er tæt på - at være tæt på, at kunne matche hans nuværende løn.

Jeg tror desværre ikke Bale selv er indstillet på at forlade Real Madrid. Personligt er jeg nået dertil, hvor han - uanset hvor vild jeg er med hans kvaliteter - en hæmsko grundet de mange skader.


United mangler da virkelig en kantspiller?
Martial er for ustabil, og måske på vel væk. Lindgard samme.

Ibrahimovic
Bale Mata Mkhitaryan
Pogba Herrera

Det tror jeg er en offensiv Mourinho meget gerne vil realisere for at få United definitivt tilbage på toppen.


Rashford, Lingaard, Mata, Mkhitaryan, Young, Januzaj (retur fra lån), Martial er umiddelbart de, som spiller på kanten eller som i denne sæson er blevet brugt på kanten. Zlatan smutter formentlig, hvorfor Rashford bør få mindre spilletid på kanten. Jeg er ikke sikker på de mangler-mangler en kantspiller som så, men de mangler helt sikkert en kantspiller med Bales kvalitet. Husk på, at prisen på Martial var (er/bliver) skyhøj. Tvivler på United lader ham smutte.

Når det er sagt, så forestiller jeg mig umiddelbart Bale passe bedre ind i United, end f.eks. City, Chelsea, Bayern eller PSG - som vel er blandt de få der vil have råd til ham?


United r da nogle af de sidste der r bange for at købe dyrt og sælge til spotpriser. En sport vi selv har været verdensmestre i adskillige gang. Bale til United ville se godt ud, r selv lidt nationalistisk anlagt og ser hellere latinsk sprogede spillere i klubben.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 21 timer siden #19 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Valgår er Galáctico-år
Optimistisk hvis I mener at Bale ryger til sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 timer siden #20 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Valgår er Galáctico-år

Fondo_Sur skrev: Optimistisk hvis I mener at Bale ryger til sommer.


Men det er vel absurd at forestille sig Hazard, Bale, Ronaldo og Benzema i Real Madrid?

I min verden skal der luges ud i BBC-trioen for at gøre plads til Hazard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 timer siden #21 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Valgår er Galáctico-år
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...ker-Eden-Hazard.html

Et frisk bud på fra dailymail på Real Madrids startopstilling/formation anno 2017/18.

Ved første øjekast kan jeg godt li', hvad jeg ser, men hvad siger I: Er det realistisk?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 41 minutter siden #22 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Valgår er Galáctico-år

Daniel skrev: www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...ker-Eden-Hazard.html

Et frisk bud på fra dailymail på Real Madrids startopstilling/formation anno 2017/18.

Ved første øjekast kan jeg godt li', hvad jeg ser, men hvad siger I: Er det realistisk?


Ser jo lækkert ud med Hazard på holdkortet, men jeg ved ikke rigtigt... Jeg er bare stadig ikke helt så stor tilhænger af Bale og Ronaldo sammen på holdkortet, da de simpelthen er for ødelæggende i de små rum.

Derudover har jeg i de sidste seks måneder tænkt, at jeg virkelig gerne vil se Isco som en fast del af startopstillingen. Det er nyt for mig at mene det, men jeg tror virkelig, at han vil udvikle sig ekstremt, hvis han får chancen. Han har i min optik potentialet til at blive en af verdens bedste midtbanespillere inden for kort tid, hvis han får regelmæssig spilletid.

Det kunne for min skyld godt være på bekostning af enten Kroos eller Modric. Når Casemiro agerer 6'er, og vi har kroaten og tyskeren på de to andre midtbanepladser, bliver det hele sgu lidt for udynamisk. Pisse boldsikkert - ja, men vi mangler løbene mellem de to kæder, og Modric og Kroos bidrager altså med mange af de samme ting, omend de naturligvis har hver deres spidskompetencer.

Min absolutte drøm er nok følgende:

De Gea
Carvajal Ramos Varane Marcelo
Casemiro
Modric
Isco
Bale Benzema Hazard

Det, tror jeg, ville være helt sygt. De forreste tre ville naturligvis have fri mulighed for at skifte positioner, så Bale også har tid på venstrekanten, og så har jeg en eller anden romantisk idé med, at Hazard og Isco er en helt absurd vanvittig combi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye, RJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 21 minutter siden #23 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Valgår er Galáctico-år

Daniel skrev: www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...ker-Eden-Hazard.html

Et frisk bud på fra dailymail på Real Madrids startopstilling/formation anno 2017/18.

Ved første øjekast kan jeg godt li', hvad jeg ser, men hvad siger I: Er det realistisk?


Det er urealistisk. For selvsamme formation kan spilles uden Hazard, med James / Isco - men det sker ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #24 af Rasmus29
Besvaret af Rasmus29 på emne Valgår er Galáctico-år
Hvordan kan du sige at Mbappe er overvurderet, han ville passe perfekt ind på vores hold. Jeg ser også gerne hazard være vores Galactio køb i år, for så at gå over til en 4-4-2 med Ronaldo og Benz på toppen og Hazard på venstre midt, hvilket jeg også sagtens kunne se James spille.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce