Valgår er Galáctico-år
Pelle skrev:
Hugol skrev: Mbappe og en målmand er på min prioriteringsliste denne sæson. Jeg kan ikke sige nej til Hazard, men jeg håber faktisk vi lader ham blive i Chelsea, Isco er min favorit.
Ellers er disse på min liste.
Marcos Alonso
Marcos Llorente
Jesus Vallejo
Tejero
Men egentligtaget så håber jeg på, at Real Madrid får styr på talent afdelingen og især Castilla. Hold op med at hente de sydamerikanske spillere til truppen, samt fokusere mere nationalt og internt. Vi har rigeligt med dygtige spillere.
Spanien står for nogle af de bedste talenter i verden pt, alligevel kigger vi stadig på andre.
Dvs, Solaris tid i Real Madrid er slut og Guti skal tage over.
Fokuser på at forbedre træningsmetoder i talent akademiet
Stol på det materiale man har og bliv ved med at forbedre dem og styrke dem mentalt.
Så får vi spillere som Iker, Raúl og Guti!
Har lige siddet og set Alavés - Villareal.
Llorente har altså et fantastisk overblik og en stærk fysik, når man tager hans unge alder i betragtning. Ham ser jeg gerne indlemmet i truppen som 6'er og backup til Casemiro.
Derimod synes jeg, at ham Theo Hernandez virker vanvittig overvurderet. Det kan man naturligvis ikke bedømme ud fra én kamp, men han laver virkelig mange defensive fejl og dumme boldtab på farlige steder. Meget lig Marcelo. Bare slet ikke nær så farlig i det offensive. Jeg så hellere, at man kiggede sig om efter en anden venstreback.
Jeg hælder til Marcos Alonso fra Chelsea, spiller af egen avl. Ellers skal vi altså kigge på hvad vi har liggende i ungdoms afdelingen. Jesus Vallejo kan faktisk også spille på pladsen. Har hørt at han har spillet der et par kampe.
Jeg tror ikke at Real Madrid går all in på Theo
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ellers kan Nacho også være vikar for Marcelo i næste sæson.
I øvrigt en meget spændende tid vi går i møde. Vi kan om få år opleve, at over halvdelen af starterne er spanske. Real Madrid kan vise sig at blive et sted, hvor mange af truppens spillere er hentet ret unge eller er spillere af egen avl. Det virker til at være vigtig strategi for i dette marked kan man ikke lave en Florentino 2010, hvor vi havde monopol på Europas øverste hylde i transfermarkedet. Det monopol kan vi egenligt stadig have, men selve udførelsen ville ende udgifter på mange milliarder. Zidane og Guti (som må formodes at blive forfremmet) passer rigtigt godt ind i det nye Real Madrid.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Fondo_Sur skrev: @Hugol
Ellers kan Nacho også være vikar for Marcelo i næste sæson.
I øvrigt en meget spændende tid vi går i møde. Vi kan om få år opleve, at over halvdelen af starterne er spanske. Real Madrid kan vise sig at blive et sted, hvor mange af truppens spillere er hentet ret unge eller er spillere af egen avl. Det virker til at være vigtig strategi for i dette marked kan man ikke lave en Florentino 2010, hvor vi havde monopol på Europas øverste hylde i transfermarkedet. Det monopol kan vi egenligt stadig have, men selve udførelsen ville ende udgifter på mange milliarder. Zidane og Guti (som må formodes at blive forfremmet) passer rigtigt godt ind i det nye Real Madrid.
Florentino 2009 mener du vel ;)
30. juni 2009: Ezequiel Garay (Racing Santander)
1. juli 2009: Ricardo Kaká (AC Milan)
1. juli 2009: Raúl Albiol (Valencia)
1. juli 2009: Cristiano Ronaldo (Manchester United)
9. juli 2009: Karim Benzema (Olympique Lyon)
21. juli 2009: Esteban Granero (Getafe)
27. juli 2009: Grande (Liverpool)
5. august 2009: Xabi Alonso (Liverpool)
Jeg ved ikke helt om alle datoer stemmer 100 % overens med hvornår truppen blev forstærket, men det skulle vidst være de officielle transfer datoer.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Ja, lige præcis. I 2009.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hugol skrev:
Pelle skrev:
Hugol skrev: Mbappe og en målmand er på min prioriteringsliste denne sæson. Jeg kan ikke sige nej til Hazard, men jeg håber faktisk vi lader ham blive i Chelsea, Isco er min favorit.
Ellers er disse på min liste.
Marcos Alonso
Marcos Llorente
Jesus Vallejo
Tejero
Men egentligtaget så håber jeg på, at Real Madrid får styr på talent afdelingen og især Castilla. Hold op med at hente de sydamerikanske spillere til truppen, samt fokusere mere nationalt og internt. Vi har rigeligt med dygtige spillere.
Spanien står for nogle af de bedste talenter i verden pt, alligevel kigger vi stadig på andre.
Dvs, Solaris tid i Real Madrid er slut og Guti skal tage over.
Fokuser på at forbedre træningsmetoder i talent akademiet
Stol på det materiale man har og bliv ved med at forbedre dem og styrke dem mentalt.
Så får vi spillere som Iker, Raúl og Guti!
Har lige siddet og set Alavés - Villareal.
Llorente har altså et fantastisk overblik og en stærk fysik, når man tager hans unge alder i betragtning. Ham ser jeg gerne indlemmet i truppen som 6'er og backup til Casemiro.
Derimod synes jeg, at ham Theo Hernandez virker vanvittig overvurderet. Det kan man naturligvis ikke bedømme ud fra én kamp, men han laver virkelig mange defensive fejl og dumme boldtab på farlige steder. Meget lig Marcelo. Bare slet ikke nær så farlig i det offensive. Jeg så hellere, at man kiggede sig om efter en anden venstreback.
Jeg hælder til Marcos Alonso fra Chelsea, spiller af egen avl. Ellers skal vi altså kigge på hvad vi har liggende i ungdoms afdelingen. Jesus Vallejo kan faktisk også spille på pladsen. Har hørt at han har spillet der et par kampe.
Jeg tror ikke at Real Madrid går all in på Theo
Få styr på talentafdelingen? Real Madrid er vel pt. den klub som spytter flest talenter ud i verden, samtidig med vi har en række integreret på førsteholdet.
Jeg synes altid det er et problem, når nationalitet alene bliver et kvalitetsstempel. Selvfølgelig skal vi hente spillere udefra for at supplere. Langt de fleste har været en hamrende god forretning. Senest er Valverde og Diaz hentet, hvor særligt sidstnævnte har gjort det glimrende. Det er jo ikke fordi de få sydamerikanere har betydet at man ikke har hentet egne spillere op eller undladt at hente spaniere. Alene i de seneste fem år er Nacho, Carvajal, Mayoral, Morata, Llorente og en række flere kommet igennem fra egne rækker. Samtidig har man så suppleret med Asensio, Vallejo og flere, der enten mangler det endelige gennembrud eller er godt på vej.
At Castilla så har skuffet i år, det skyldes jo nok en blanding af en halvdårlig træner og en anderledes prioritering, hvor flere unge får chancen i Youth League, samt i træninger med førsteholdet - hvilket ødelægger kontinuiteten hos reserverne. Samtidig med man med udlejningspolitiken fjerner flere af de bedre spillere, men primært for at prøve dem af på højere niveau. Mayoral(omend udlejningen er delvist mislykket, så har han sgu nok lært mere ved at spille minutter i Bundesligaen og træne på det niveau dagligt end ved at spille i 3. bedste række), Vallejo, Llorente osv. har jo udviklet sig meget mere end de kunne i Madrid, selv hvis Castilla spillede i den næstbedste række.
I mine øjne har Real Madrid leveret absolut fremragende i indhentningen af unge spillere, hvor man såvel har integreret dem på førsteholdet, men også testet dem af i større klubber. Var jeg stortalent, så ville Real Madrid pt. være i top 5 over klubber jeg ville til.
Og ja, så smid Ødegaard-kortet igen. Der vil altid være flop, men for det første er det for tidligt at bedømme ham, for det andet er der en lang række faktorer som kan spille ind. Hvorfor de mange gode bør tælle langt over en enkelt mislykket nordmand, der nok bare ikke helt var klar til det store eventyr alligevel.