El Derbí i Champions League-semifinalen

6 år 11 måneder siden #25 af madrid2000

MadridistaPorVida skrev:

Jaken skrev: Jeg følte da ikke at Real Madrid, på noget tidspunkt, var hverken overrumplet eller på hælene. Var der nogensinde panik?

Jeg gik personligt i panik da vidal skulle til at straffe os 2-0 både på hovedstød og på straffespark.
Og da det stadig var 1-0 gennem det 60-76 min i retur kampen var det også lidt usikkert.
Men ja hvis man gav Real Neuer og Alaba ville de nok være chanceløse.
Real Madrid var fortjent vinder uanset hvad man siger. Og jeg frygter ikke rigtig Atletico mere i Champions Leauge . EJ heller Juventus, Neymar spiller ikke Det ser ualmindeligt godt ud i år 2017 hala madrid!


Hvad skal vi bruge Alaba til? Han var en af Bayerns ringeste spiller i begge kampe. Neuer derimod kunne vi godt bruge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #26 af FanOfMagicalTeams

madrid2000 skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:
Omvendt kan man jo også bare sige at det var Real's held at de ikke var bagud 2-0 ved pausen på Allianz og skulle spille 11 vs 11 resten af kampen :)


Er vi heldige at Vidal brager straffespark 50 meter over målet eller er vi uheldige, at dommeren dømmer et forkert straffespark?


Din kommentar giver ingen, som i ingen, mening hvis du ser hvad min kommentar var en kommentar til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #27 af Kassow-Rossing
Heldigvis er fodbold en sport hvor folk får røde kort, hvis de bryder reglerne tilstrækkeligt.

Det er indført af to årsager. Som en præventiv løsning, der gerne skulle modarbejde folk i at tackle for voldsomt i fremtiden, fordi de ved, at det bliver straffet. Og som en belønning for det hold, der mister en chance eller en spiller til en ubehagelig skade.

Derfor behøver man ikke tale så længe om de to røde kort til Bayern. Det er en naturlig del af spillet lige så meget som det at få bolden over stregen er lig et mål.

Der er dog en masse andre dommerfejl at tage fat i, men Real Madrid taler sjældent om dommerne og det gør vi fans i øvrigt heller ikke. Hverken når det går vores vej eller når det modarbejder os.

Bayern var ikke uheldige. De fik både tildelt straffespark, der ikke var der og deres modstand fik uprovokeret lukket et selvmål ind. De kunne desuden nemt, på skarpere dage, være bagud med 6 mål allerede i første kamp. Treogtyve skud indenfor målrammen taler, som Sahinovic skriver, sit tydelige sprog. Bayern skulle score på samtlige af deres afslutninger for at få et samlet 6-6 resultat. Der er intet at være imponeret over når man ser på det tyske hold.

Intet udover Neuer, der var imponerende i alle seks halvlege :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn, R7CR7GB11, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #28 af Hugol
Og Kassow dem der mente at Vidal ikke brød reglerne tilstrækkeligt må godt nok tage at se kampen igen.

Vidal, slagtede Isco bagfra, han slog Kroos i hovedet, han sparkede Casemiro ned og til sidst den med Asensio, som godt kan diskuteres.

Og ser vi på kampen og selve vores chancer, så er det positivt, at vi får skabt så mange af dem. Mindre positivt at vi har været meget ineffektive. Det var fortjent at vi gik videre helt sikkert og Bayern kan rose deres målmand Neuer, samt være glad for, at han holdte dem så meget inde i kampen i 2 kampe.


Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #29 af Gåser
Jeg vil faktisk mene, at det er positivt, at vi starter på hjemmebane mod Atletico.

Vi har en håndfuld folk i karantænefare bl.a. Ramos, Case, Kroos m.fl. så vidt jeg er orienteret. De har langt større sandsynlighed for at rage en mad til sig på Calderon end på hjemmebane.

Samtidig så synes jeg ikke Atletico plejer at være ret gode, hvis de skal jagte et resultat, så med et godt udgangspunkt er vi godt på vej.

Vigtigst at alt så kender vi vores modstander, så der er intet, der bør kunne overraske os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #30 af Kassow-Rossing
Vi har ingen spillere i karantænefare.

UEFA ophæver samtlige advarsler så snart man rammer semifinalerne.

Kilde:
www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Re...2358789_DOWNLOAD.pdf

Se side 45 ved paragraf 49.04:
"Exceptionally, all yellow cards and pending yellow-card suspensions expire on completion of the play-offs. They are not carried forward to the group stage. In addition, all yellow cards expire on completion of the quarter-finals. They are not carried forward to the semi-finals."

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #31 af Gåser

Kassow-Rossing skrev: Vi har ingen spillere i karantænefare.

UEFA ophæver samtlige advarsler så snart man rammer semifinalerne.

Kilde:
www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Re...2358789_DOWNLOAD.pdf

Se side 45 ved paragraf 49.04:
"Exceptionally, all yellow cards and pending yellow-card suspensions expire on completion of the play-offs. They are not carried forward to the group stage. In addition, all yellow cards expire on completion of the quarter-finals. They are not carried forward to the semi-finals."


Nå for fanden. Synes bare reglen blev lavet om til, at man bare ikke kunne få karantæne i finalen grundet gult i anden semi.

My bad, men pisse fedt, så kan vi skralde igennem!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce