Truppen mod Villarreal, 3. spillerunde, LaLiga
Der bliver spillet med al for stor risiko til min smag, man burde godt kunne spille sig frem nedefra uden at sætte bolden på spil i farlige situationer hele tiden. Casemiro har været helt vildt god, men han skal godt nok også reparere hele tiden, mange af hans aktioner på bolden har været sindssygt pressede fordi han får nogle skrækkelige bolde at arbejde med.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er simpelthen bare ikke Real Madrid værdigt det her. Vanvittigt flot mål eller ej, så er det her grænsen til hvad der er ok eller ej.
Den er utrolig hård, men det lader til vi igen har lavet en Bale vs. Neymar med Jovic og Felix. Det er simpelthen bare ikke holdbart med ham endnu. Han er tydeligvis slet ikke klar til det her, men det kommer vel forhåbentlig. Det kan jo ikke blive værre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Casemiro gør det også helt fantastisk, selvom han skal arbejde for to.
Og så er det en dejlig bænk med mulighed for kun en enkelt offensiv ændring... Det skal nok give muligheder. Fuldkommen skørt.
Ramos4 skrev:
elle44 skrev: Så fik vi set at Jovic også kan være med, flot aktion. Mendy har været god defensivt. Casemiro har være fuldstændig vanvittig idag, han tager alt ansvar på den midtbane, eftersom han er alene der idag. Han har vundet mange bolde, driblet flere gange. Jeg ved godt det ikke er hans rolle, men ingen andre gør det jo.
Er helt uforstående over at Benzema ikke sidder langt dybere i banen, hvis han gjorde det var casemiro jo ikke nødt til at lege 10’er 6’er og 8’er på én gang.
Men er det ikke bare Kroos der er mr. alibi? Og desuden ikke besidder evnerne til at drible.
Jo. Men det har jeg altid ment. Altså jeg kan godt lide Kroos, men han er en luksusspiller. Han er bare ikke en type der arbejder sejren hjem, når det ikke går godt. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke sørger for at han får nogle kg på kroppen, han dribler jo ikke, er ikke hurtigt, så hvorfor skal han være så Klein? Hvis han var ligeså tung som gode gamle Alonso, kunne modstanderne i det mindste slå sig lidt på ham. Jeg ved ikke om folk har lagt mærke til det, men han koster jo mål i stort set alle opgør mod Barca.
Nå men nok om mit forhold til Kroos. Lad os se om vi ikke kan tage sejren i anden halvleg, vi har haft chancerne til det!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det besværliggør det også en smule at Hazard, Asensio, Isco, Diaz, Rodrygo og James alle er skadede.. Men der kan godt ændres offensivt uden at det er Vinicius der kommer ind, man kan sætte Marcelo ind for Mendy (ikke at jeg siger man skal) eller Modric ind for Kroos.Brylle skrev:
Og så er det en dejlig bænk med mulighed for kun en enkelt offensiv ændring... Det skal nok give muligheder. Fuldkommen skørt.
Ramos4 skrev: Der er godt nok ikke mange afleveringsmuligheder i den her flade 4-4-2.
Ooog Casemiro prøver igen fra 30+ meter.
Kroos kostede mod Valladolid, Modric burde være frisk. Hvorfor starter Kroos over Modric?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Jeg ved ikke om jeg synes, at Modric vil være et mere offensivt sats end Kroos. De plejer jo ofte at spille på samme måde i hver sin side. Forskellen er vel at Kroos ikke løber hjem og derfor kan sætte i gang fra en langt mere offensiv position :DJesperA skrev:
Det besværliggør det også en smule at Hazard, Asensio, Isco, Diaz, Rodrygo og James alle er skadede.. Men der kan godt ændres offensivt uden at det er Vinicius der kommer ind, man kan sætte Marcelo ind for Mendy (ikke at jeg siger man skal) eller Modric ind for Kroos.Brylle skrev:
Marcelo for Mendy, 100%.