Stort Manchester United-bud på Casemiro

4 år 3 uger siden #25 af YunisTaker
Hvis Casemiro sælges vil det være lige så dumt som dengang man solgte Makalele til Chelsea. Jeg kan slet ikke forestille mig han sælges, især ikke så sent i transfervinduet. I en så tætpakket sæson som den her bliver der brug for alle mænd, så ingen tvivl om Tchouameni kommer til at få masser spilletid selv med Casemiro i truppen.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #26 af Kiwes
​Hvis det passer at United er klar til at betale ham 430.000mil euro om ugen, så har de jo fuldstændig tabt sutten. Læg dertil en transfersum på 70+mil euro. Jeg hørte noget om at det vil gøre ham til top 5 betalte spillere i PL! Casemiro har været god for klubben, men sidste sæson var han altså skidt kørende i lang tid. Ved ikke hvor mange gang jeg råbte af ham for hans idiotiske boldtab. Han spillede en fantastisk kamp mod Liverpool - det husker jeg dog. Hvis, og ja det tror jeg sku nok alligevel ikke på at klubben gør, vi investerer pengene i offensiven I DENNE SÆSON, så er jeg fint tilfreds. Hvis man ikke har tænkt sig at bruge pengene, så ser jeg ingen grund til at sælge.

4 år 3 uger siden #27 af zizou21
​Casemiro har haft enorm betydning for RM, men er uden tvivl paa vej i karrierens efteraar. Og som vi ved, gaar det tit hurtigt for vores Brasilianere. 

Hvis Man Utd smider +60m er det en no-brainer - saelg, sig tak og lad os bygge videre paa den kaempe talent masse vi har paa midten.

Alaba kan daekke den plads sammen med Tchoui 

Hala

4 år 3 uger siden #28 af Ramos4

Brylle post=153305 skrev:

Madridista02 post=153304 skrev: Værd at huske på, at vi går en virkelig tætpakket sæson i møde, hvilket er endnu en grund til, at et salg af verdens bedste DM, ikke giver mening. Endnu mere værd at huske på, at Casemiro, er fucking god!!! Holdet står og falder med ham, og har gjort det siden han blev fast mand.

​Men det er jo ikke rigtigt, at holdet "står og falder med ham".

Han var ikke på banen i et eneste af de tre store comebacks i Champions League i den seneste sæson. Derimod var han med til at komme bagud. Og det er virkelig ikke for at negligere hans betydning, men det er bare ikke sandt, at han er så altafgørende, og hvis vi ikke kan finde en vej uden en type som Casemiro så er den helt gal. 

​I mange af comebacksene var flere af starterne skiftet ud. Det er jo bare udskiftninger.

Da vi tabte 4-3 til City på Etihad - og kunne have lukket 10 ind - der manglede Casemiro.

Han er vigtigere end Modric og Kroos på det hold her.

Selvom han dykker i form fra tid til anden, så er hans vigtighed stadig enorm.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 3 uger siden #29 af Matamoro
Vi har overdrevne forventninger til hvad United byder for Casemiro. De kommer allerhøjst til at betale 60 mio euro

4 år 3 uger siden #30 af Kiwes

Matamoro post=153313 skrev: Vi har overdrevne forventninger til hvad United byder for Casemiro. De kommer allerhøjst til at betale 60 mio euro

​og så sælger vi self ikke. Vi er ikke presset, det er United tilgengæld big time!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

4 år 3 uger siden #31 af mohbar
​Udover en massiv lønstigning så er der vel bestemt også en sportslig dimension for Casemiro. Han kan være med til at trække ManU ud af den krise de har ligget og rodet i i mange år. Og så har han chancen for at få 'hilst ' på James Milner igen igen faktisk allerede på lørdag hehe..

Jeg tror heller ikke vi får mere end 70ME for ham. Dertil er vi som klub mere storsindet end vores konkurrenter og lytter meget til vores spillere hvis de vil søge nye udfordringer.

Synes det er vemodigt at han skifter, men tror at om 5-6 kampe så har Tchoaumeni massivt  overtaget 6eren 

edit: kunne det tænkes at vi efter salg kunne købe Fernando Silva til højrekanten...
Sidste redigering: 4 år 3 uger siden ved mohbar.

4 år 3 uger siden #32 af -#7-
Hvad er der egentlig også tilbage for Casemiro at opnå i Real Madrid, han har vundet alt hvad der er værd at vinde, flere gange, og været ekstremt vigtig i næsten samtlige titler. 

Med det sagt, så håber jeg ikke man sælger ham. Jeg køber ikke den med at han står i vejen for Tchouameni, de to tror jeg fint kan spille sammen, og så tror jeg iøvrigt heller ikke at Casemiro er på vej ned i niveau, han virker meget seriøs, og han passer på sig selv, og er jo i virkeligheden heller aldrig skadet, så jeg kan sagtens se ham spille på et højt niveau til han er 34-35 år. 

DC19

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 uger siden #33 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Stort Manchester United-bud på Casemiro

Ramos4 post=153312 skrev:

Madridista02 post=153304 skrev: Værd at huske på, at vi går en virkelig tætpakket sæson i møde, hvilket er endnu en grund til, at et salg af verdens bedste DM, ikke giver mening. Endnu mere værd at huske på, at Casemiro, er fucking god!!! Holdet står og falder med ham, og har gjort det siden han blev fast mand.

Han var ikke på banen i et eneste af de tre store comebacks i Champions League i den seneste sæson. Derimod var han med til at komme bagud. Og det er virkelig ikke for at negligere hans betydning, men det er bare ikke sandt, at han er så altafgørende, og hvis vi ikke kan finde en vej uden en type som Casemiro så er den helt gal. 

​I mange af comebacksene var flere af starterne skiftet ud. Det er jo bare udskiftninger.

Da vi tabte 4-3 til City på Etihad - og kunne have lukket 10 ind - der manglede Casemiro.

​Og da det gik helt galt i nogle af de andre kampe, var han også på holdet. Det var udelukkende for at anfægte ideen om at vi er færdige uden Casemiro, for det tror jeg bestemt ikke er tilfældet. Det er ikke fordi jeg vil af med Casemiro, men jeg synes at 70-80 mio for en 30-årig Brasilianer er en god handel, og det er penge som enten nu eller senere kan geninvesteres i spillere, som kan forstærke holdet på andre pladser eller give os en yngre stjerne på midtbanen. Jeg hælder dog til at pengene bruges på andre pladser. 

Jeg synes, at vi både på antal og kvalitet er godt dækket ind på midtbanen og kan vende og dreje den på rigtig mange forskellige måder. Man kan vende trekanten om, satse på Tchouameni eller måske endda kigge på løsninger med Alaba derinde. 

Og så synes jeg at Modric er vigtigere end Casemiro. Han var virkelig afgørende sidste år. Jeg tror på at vi kan klare os uden Casemiro. Jeg synes endda, at det er et godt tidspunkt. 

4 år 3 uger siden #34 af The European Super League

Sebberg post=153290 skrev: Så må vi hive Blanco op som reserve, og hvis den er helt gal, kan vi vel også i enkelte kampe rykke Alaba op som en boldspillende 6'er?

Helt enig i alle dine argumenter om hvorfor man skal sælge hvis prisen er høj nok.
Men Blanco er solgt

madridista.dk/index.php/la-fabrica/20397...co-skifter-til-cadiz

Bellingham Camavinga Tchouameni

4 år 3 uger siden #35 af Ramos4

Brylle post=153317 skrev:

Ramos4 post=153312 skrev:

​Og da det gik helt galt i nogle af de andre kampe, var han også på holdet. Det var udelukkende for at anfægte ideen om at vi er færdige uden Casemiro, for det tror jeg bestemt ikke er tilfældet. Det er ikke fordi jeg vil af med Casemiro, men jeg synes at 70-80 mio for en 30-årig Brasilianer er en god handel, og det er penge som enten nu eller senere kan geninvesteres i spillere, som kan forstærke holdet på andre pladser eller give os en yngre stjerne på midtbanen. Jeg hælder dog til at pengene bruges på andre pladser. 

Jeg synes, at vi både på antal og kvalitet er godt dækket ind på midtbanen og kan vende og dreje den på rigtig mange forskellige måder. Man kan vende trekanten om, satse på Tchouameni eller måske endda kigge på løsninger med Alaba derinde. 

Og så synes jeg at Modric er vigtigere end Casemiro. Han var virkelig afgørende sidste år. Jeg tror på at vi kan klare os uden Casemiro. Jeg synes endda, at det er et godt tidspunkt. 

​Jeg synes timingen er off. Det er alt for sent i vinduet, til at hente en erstatning eller hente en ny højrefløj. Det bliver til kæmpe overpris i såfald. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 uger siden #36 af Fondo_Sur
Casemiros hjerne vil afsted, men ikke hans hjerte. Det virker bare for tidligt det her. Selvom der er købt ind på positionen.

Leveret af Kunena Forum