Stort Manchester United-bud på Casemiro

4 år 3 uger siden #73 af Kiwes

Ramos4 post=153439 skrev:

Bismo post=153436 skrev: Der er omkring 2 måneders klubfodbold inden VM, og derefter kan vi handle i vinter transfervinduet, hvis det viser sig nødvendigt. Synes det virker fornuftigt at vente med at foretage køb indtil da.

​Jajaaaa morfar :(

Jeg tror Perez tænker fuldstændig på samme måde. Vi har jo en ganske habil trup og VM viser altid nye spillere frem. Vinduet åbner snart igen og så dypper vi formentlig tæerne i vandet der.

Jeg tror mest af alt jeg savner noget at blive begejstret over. Sidste sæson var fed de sidste par måneder pga. Champions League dramaerne, men derudover var resten af sæsonen endnu en ekstremt...kalkuleret affære. Monotont spil, hvor det hele handler om at sætte Benz og Vini i scene.
Vi er ekstremt afhængige af enkelte spillere og vi ser stadig alt for sjældent en 4-0'er eller 6-1'er.

Mest af alt tror jeg mange hungrer efter den der højrekant, der ligesom kan sætte lidt fut i tingene, så det ikke bare er en bold op til Vinicius hele tiden. Et navn. En ny stjerne ind. Noget der sælger trøjer.

Jeg synes vi hviler på laurbærene. Håber pengene blot bliver sparet op - for så at blive brugt efter VM. Men lige pt. sidder jeg sgu ikke på kanten af stolen for at se vores kampe må jeg sige.

Måske det bare er mig den er gal med? Måske burde Vini Jr. og Benz excite mig nok ;)

​Når man er vant til at vinde, så bliver man forkælet og pludselig bliver det ikke nok bare at vinde. Tænk hvis vi havde en Vini mere bare på højre kant (altså en der ligner ham, men som rent faktisk kan spille der). Det ville jo pludselig gøre det så meget sjovere at se vores kampe!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 uger siden #74 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Stort Manchester United-bud på Casemiro
Savnet kommer vel også lidt af at man blev stillet Kylian Mpaypal i udsigt ​og så måtte "nøjes" med en forsvarsspiller og en balancespiller mens der er forsvundet 3 offensive kort. Truppen er jo virkelig god, men det er lidt vildt at gå fra et behov for et 200 mio indkøb til at offensiven er fin nok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum