Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde

1 time 27 minutter siden #241 af El Siete

Ramos4 post=201047 skrev: Mourinho: "Vinicius did a great job defensively, he helped us a lot. He was very tired at the end, that's why I subbed him out.”

-

Jep, som forventet.

​Er det, det han får 25M om året for? Når man vil have de helt store penge, så er forventningerne bare tårnhøje, men indtil videre ser det godt nok sløjt ud. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

51 minutter siden #242 af -#7-
​Jeg har en teori som jeg slet ikke er sikker på har hold i virkeligheden. Men når Vinicius får en gigantisk mulighed tidligt i kampen, som han misbruger totalt, og han så tilmed griner fjoget, så er min teori at kampen generelt udvikler sig uheldigt for Real Madrid. Jeg synes det er sket før, og det skete igen igår. Det er selvfølgelig sagt lidt med et skævt smil, men uha uha uha, det er jo ikke engang længere kun frustrerende at se Vinicius spille fodbold, det er faktisk decideret sørgeligt. Hvad fanden er der dog sket, han var simpelthen så god engang synes jeg, og det er efterhånden svært at se ham vende tilbage på det niveau. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

46 minutter siden #243 af NachoFernández
​Der var nogle vildt fede dynamikker i første halvleg mellem Trent og Diomande med tanke på at det var første kamp sammen. Der håber jeg vi ser meget mere af med Trent der kommer ind i halvrum og hjælper opbygningen med hans drev og lange bolde, mens Diomande får en masse dybdeløb og dueller på siden. Der hjalp dem begge at de spiller sammen og det lover godt hvis det var første forsøg. 

Trent var ligeledes stærk defensivt selvom han godt kunne have gjort mere ved det første mål. Dog ikke hans skyld at han ligger 1 mod 3 og derfor kommer forsinket på boldholder. 

Dejligt positivt indtryk fra Diomande også. Klart et skridt i den rigtige retning 

28 minutter siden #244 af Ramos4
Hvorfor måtte Bernardo ikke få minutter? Er han skadet?

Hvorfor ikke sende ham ind og massere bolden og holde en 2-0 føring?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 minutter siden #245 af mohbar

El Siete post=201069 skrev:

Ramos4 post=201047 skrev: Mourinho: "Vinicius did a great job defensively, he helped us a lot. He was very tired at the end, that's why I subbed him out.”

-

Jep, som forventet.

​Er det, det han får 25M om året for? Når man vil have de helt store penge, så er forventningerne bare tårnhøje, men indtil videre ser det godt nok sløjt ud. 

​Jamen jeg vidste at han ville sige noget lignende om Vini, at han gjorde det godt defensivt/fysisk. Jamen så prøv at sætte Carreras, Mendy eller Rudiger på venstrekanten. De vil 100% gøre det langt bedre - defensivt.

Leveret af Kunena Forum