Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde
Tangerer er vidst en underdrivelseDeLaRed post=200890 skrev:
Det tangere til rødt!elle44 post=200886 skrev: Er jeg den eneste der ser det direkte overfald på Huijsen?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg sultestrejker til i morgen tidlig hvert fald.Real HWL post=200901 skrev: Det er lige før jeg går i strejke hvis Guler bliver skiftet ud før Vini.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Donde está la biblioteca?
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det var trods alt den rigtige position at spille. Jeg forstår ikke hvorfor man nogensinde tænker at en blød aflevering mod målet skulle være godt.Ramos4 post=200897 skrev: Hvorfor spiller Kylian til Vini der?
Han scorer jo aldrig!
Den selvdisciplin har jeg ikkeRamos4 post=200905 skrev:
Jeg sultestrejker til i morgen tidlig hvert fald.Real HWL post=200901 skrev: Det er lige før jeg går i strejke hvis Guler bliver skiftet ud før Vini.
Det er mig ubegribeligt at ledelsen gav ham en gigantisk kontrakt på 6 år... de havde jo set hans elendige præstationer de sidste 2 år, og at han kun er blevet langsommere... nu så meget langsommere, at han ikke kommer forbi nogen...Bismo post=200898 skrev: Vini er bare trash. 6 år mere af det her pis.
Det ville kræve 3-4 indskiftninger efter pausen, og det kommer nok ikke til at skeRealex post=200909 skrev: Skulle vi prøve noget nyt. Fx. at lade vær med at overlade alt initiativet til Elche i 2.halvleg, og i stedet smaske dem med 4 eller 5-0? Det har jeg bare set at man kan.