Truppen imod Atlético Madrid, LaLiga, 7. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Voldsom tænding i kampen lige nu. Jeg synes det er godt at vi bider fra os på en god måde.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Kun som gult nummer 2 så vidt jeg forstår. Så det må vel være fordi VAR-vognen anbefaler ham at gense situationen på grund af et potentielt rødt kort.Dybbøl post=201207 skrev: Kan VAR bruges til at se om det er gult kort?
schreiber77 post=201206 skrev:
Hvorfor? Skal en stempling på knæet ikke give rødt?Raul7-2880 post=201203 skrev: Helt fair at der ikke bliver givet rødt kort.
Fordi Bellingham er nede i en glidende takling. Foden er ikke for højt oppe, det jo ligeså meget Bellingham der kommer glidende ind under foden. Men det ender stadig med en stempling, så et gult kort er på sin plads.
Der dømmes ALTID så atletico kan slippe afsted med deres svinestreger mod os...Real HWL post=201209 skrev: Det kommer vel ikke bag på nogen at dommen falder ud til Atleticos fordel.
- Raul7-2880
- Væk
- Platin bruger
-
Se situationen igen :-)schreiber77 post=201206 skrev:
Hvorfor? Skal en stempling på knæet ikke give rødt?Raul7-2880 post=201203 skrev: Helt fair at der ikke bliver givet rødt kort.
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Sådan ser jeg det også. Dommeren kunne i princippet også have sagt "jeg ser ikke et rødt kort" og så bare lægge den ned der. Men han får i den grad korrigeret en meget svær situation.AmorMadrid post=201214 skrev: Det ender jo ud til vores fordel, Bellingham får korrekt fjernet sit gule kort, og det bliver i stedet givet til Romero. Han stempler ham på knæet/låret, og det ser voldsomt ud, men Bellinghams knæ er jo også på græsset i situationen. Højere er Romeros fod trods alt heller ikke. Synes det er perfekt løst af var og dommeren.
- Raul7-2880
- Væk
- Platin bruger
-
Dommeren says play oooon.
Florentino, dimisión!