Fifa ballon d'or

Afstemning: Hvem burde vinde

Cristiano Ronaldo
82 95.3%
Lionel Messi
4 4.7%
Franck Ribery
Ingen stemmer 0%
Zlatan Ibrahimovic
Ingen stemmer 0%
Antal stemmer: 86
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #265 af falle
Besvaret af falle på emne Fifa ballon d'or

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #266 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Fifa ballon d'or
At sige messi er naturlig giver da ingen mening, han er nogen en spiller som er blevet "pumpet" op i en tidlig alder. Hvis det ikke var sket så havde vi ikke snakket om ham nu. Det er hvad jeg forstår ved ikke naturlig, ikke spille stil.

I bund og grund har han intet fortjent mht ballon 2013. Hvis han vinder så skal den pris omdøbes til Best buddy award soccerplayer ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 10 måneder siden #267 af pm
Besvaret af pm på emne Fifa ballon d'or
Tak for det fyldstgørende indlæg dios :)

12 år 10 måneder siden #268 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Fifa ballon d'or
Det lyder lidt skørt, omend jeg tror på det. Når en ting kommer imod dig i hurtig fart, så undviger man som refleks. Jeg kan huske en debat hvor 2 forskere diskuterede det her, og mente at Messi mangler det her instinkt. De havde taget nogle klip frem, hvor han næsten står 20 cm fra at give en skalle, hvorefter forsvarsspilleren smider sig i en tackling, hvorefter Messi reagerer så hurtigt at han bare løber venstre om. Det var fyldestgørende, fordi manden løber fordi modstanderne uden at reagere. Jeg kan desværre ikke huske hvor fanden jeg så den udsendelse, men den er ikke for at nedgøre Messi eller svine ham til, det er bare meget spændende, da det er lige præcis det, der gør ham 20-30% bedre, hvis du spørger mig.

• KP
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #269 af KP
Besvaret af KP på emne Fifa ballon d'or
Man må sige at Cristiano håndterer pressens Ballon d'Or spørgsmål lidt mere cool end Ribery.

as.com/diarioas/2013/11/25/english/1385393077_652116.html

Hvor Cristiano svarer, at han ikke er besat af at vinde bolden, virker Ribery til at have det lige modsat.
"I may not score as often as him, but I make life hell for defenders"

Mon ikke de fleste er enige i at Cristiano gør det samme?
Synes generelt det interview er lidt for selvhøjtideligt på en irriterende måde.

12 år 9 måneder siden #270 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Fifa ballon d'or

KP skrev: Man må sige at Cristiano håndterer pressens Ballon d'Or spørgsmål lidt mere cool end Ribery.

as.com/diarioas/2013/11/25/english/1385393077_652116.html

Hvor Cristiano svarer, at han ikke er besat af at vinde bolden, virker Ribery til at have det lige modsat.
"I may not score as often as him, but I make life hell for defenders"

Mon ikke de fleste er enige i at Cristiano gør det samme?
Synes generelt det interview er lidt for selvhøjtideligt på en irriterende måde.

Tjah han er jo på toppen af hans karrerier og en del har sat ham så favourit til at vinde ballon d'or og så må man som spiller have tro på at man være verdens bedste og have lov at være en smule selvtilfredse.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 9 måneder siden #271 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Fifa ballon d'or
www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2013/11/28/1128152650.htm

Det er jo næsten pinligt, så desperat Ribery fremstår for at vinde prisen efterhånden. Ja jeg ved, at det er en ny situation for Ribery at være i betragtning til Ballon D'or, og måske også sidste gang, men det er tragisk at han fremstår så ivrig efter at vinde den. I hvert fald ikke meget coolness over ham... #bondeknolden

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, KP

12 år 9 måneder siden #272 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Fifa ballon d'or
Jeg håber Preben Elkjær vinder Guldbolden.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

12 år 9 måneder siden #273 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Fifa ballon d'or

Real Madrid skrev: www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2013/11/28/1128152650.htm

Det er jo næsten pinligt, så desperat Ribery fremstår for at vinde prisen efterhånden. Ja jeg ved, at det er en ny situation for Ribery at være i betragtning til Ballon D'or, og måske også sidste gang, men det er tragisk at han fremstår så ivrig efter at vinde den. I hvert fald ikke meget coolness over ham... #bondeknolden

Misundelse er en grim ting Ribery. Frastødne udtagelser han kommer med...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 9 måneder siden #274 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Fifa ballon d'or
Syntes selv helt klart at Ronaldo har mere talent end Messi, og det har han bevist i tre forskellige klubber.

Ronaldo får fodbold til at se smukt ud, og hans boldkontrol er uovertruffen. Messi sik sakker bare en masse, og udnytter hans størrelse og lave tyngdepunkt, han laver næsten aldrig noget flot med bolden.

Kort sagt så lever Messi faktisk på sin fysik (i form af størrelse), rutine og erfarne medspillere som han har spillet sammen med i mange år. Resultatet er at Messi er god til at dribble og at stå det rigtige sted. Så Messi laver mange mål, men de fleste mål er bare kedelige og uspektakulære.

12 år 9 måneder siden #275 af REAList
Besvaret af REAList på emne Fifa ballon d'or
Canadas landstræner og tidligere real madrid træner, Benito Floro har afgivet sine stemmer I følgende rækkefølge. Cristiano, Iniesta, xavi. Og han har stemt på Del Bosque som bedste træner.

¡Hasta la Victoria Siempre!

12 år 9 måneder siden #276 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Fifa ballon d'or
Der er ingen tvivl om at Ronaldo bør vinde ballon d'or 2013... MEN er ret sikker på at Messi havde taget trofæet igen igen igen igen igen hvis han havde været skadesfri i hele 2013. Det Messi kan med en bold er simpelthen fantastisk og hvis han får et skadefri 2014 er det lig en ballon d'or til ham.

Leveret af Kunena Forum