Fifa ballon d'or

Afstemning: Hvem burde vinde

Cristiano Ronaldo
82 95.3%
Lionel Messi
4 4.7%
Franck Ribery
Ingen stemmer 0%
Zlatan Ibrahimovic
Ingen stemmer 0%
Antal stemmer: 86
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
12 år 10 måneder siden #217 af Raul7777
Besvaret af Raul7777 på emne Fifa ballon d'or

Raúl 7 skrev:

Raul7777 skrev: Zlatan siger, at han ikke klappede af Ronaldo, men for at motivere sine medspillere.

Ham Zlatan er sgu altid god for en sjov kommentar.

www.goal.com/en/news/3790/world-cup-2014...ronaldo?ICID=HP_BN_2

Selvfølgelig klappede han til sine holdkammerater. Det gjorde han også efter sine egne scoringer. Det er en god historie, at han skulle have klappet af Ronaldo, men det er bare ikke sandheden.

Enig.. Der blev bare sagt tidligere at han klappede af Ronaldo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Omar
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #218 af Omar
Besvaret af Omar på emne Fifa ballon d'or
Jeg ved godt at den afstemning er dum men jeg ville bare lige se om der var nogen som ikke syntes at Ronaldo burde vinde den.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #219 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Fifa ballon d'or

Barça skrev:

Raúl 7 skrev:

Raul7777 skrev: Zlatan siger, at han ikke klappede af Ronaldo, men for at motivere sine medspillere.

Selvfølgelig klappede han til sine holdkammerater. Det gjorde han også efter sine egne scoringer. Det er en god historie, at han skulle have klappet af Ronaldo, men det er bare ikke sandheden.

Jeg så kampen, og klippet hvor han klapper falder sammen med at Ronaldo scorer det afgørende mål som lukker kampen (2-2), så det virker som en slags "han er bare for god"-klapsavle fordi klippet bliver vist mens Ronaldo er ved at juble.

Selvfølgelig viser de det samtidig med, de kan sgu godt finde ud af at lave TV :) Når han nu selv udtaler at han ikke klappede af Ronaldo, så er den vel lukket der.

12 år 10 måneder siden #220 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Fifa ballon d'or

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #221 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Fifa ballon d'or

Real Madrid skrev:

Jeg tror Storken og en del andre (mig selv inklusiv:)) bliver smålykkelige den 13 Januar:D Jeg fattede aldrig at oddset på Ronaldo var så højt, for et par uger siden, den var da næsten oppe og kysse 10 på et tidspunkt:O Hvad er der sket siden? Er der spillet to kampe? Tre måske? De kommer til at tabe stort på den fejl at sælge Ronaldo til en odds 10:) Hahah Jeg elsker det.

EDIT:
Jeg mener bare, det er da helt tilgrin, hvis den kan gå fra odds knap'10 til odds 1,28. På 3 uger. Enten har de lavet en regnefejl til at starte med, eller osse har de bare ikke set nogle af Reals kampe i 2013 og kun koncentreret sig om Dværgen og Scarface, for Ronaldo har shinet i langt de fleste kampe han har spillet. Og jeg mener bare - selvom vi måske er en smule farvet herinde - at vi har da skreget på at Ronaldo var den retmæssige vinder af denne pris i flere måneder. Jeg har talt med flere Barcafans'venner(:O), som har ment at Ronaldo fortjente at vinde, i laaaang tid, måneder.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Omar

• Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #222 af Barça
Besvaret af Barça på emne Fifa ballon d'or

Raúl 7 skrev:

Barça skrev:

Raúl 7 skrev:

Jeg så kampen, og klippet hvor han klapper falder sammen med at Ronaldo scorer det afgørende mål som lukker kampen (2-2), så det virker som en slags "han er bare for god"-klapsavle fordi klippet bliver vist mens Ronaldo er ved at juble.

Selvfølgelig viser de det samtidig med, de kan sgu godt finde ud af at lave TV :) Når han nu selv udtaler at han ikke klappede af Ronaldo, så er den vel lukket der.

Har ikke sagt at han klappede af Ronaldo, men at måden det var klippet sammen på (live vel og mærke), fik det til at se sådan ud. Havde Zlatan ikke udtalt sig om det havde det nok været det de fleste havde gættet på.

• Omar
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #223 af Omar
Besvaret af Omar på emne Fifa ballon d'or

Real Madrid skrev:

Neuer foran Silva og Toure. Det sku en fejl.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Omar.

12 år 10 måneder siden #224 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Fifa ballon d'or

JimmyBroe skrev:

Real Madrid skrev:

Jeg tror Storken og en del andre (mig selv inklusiv:)) bliver smålykkelige den 13 Januar:D Jeg fattede aldrig at oddset på Ronaldo var så højt, for et par uger siden, den var da næsten oppe og kysse 10 på et tidspunkt:O Hvad er der sket siden? Er der spillet to kampe? Tre måske? De kommer til at tabe stort på den fejl at sælge Ronaldo til en odds 10:) Hahah Jeg elsker det.

EDIT:
Jeg mener bare, det er da helt tilgrin, hvis den kan gå fra odds knap'10 til odds 1,28. På 3 uger. Enten har de lavet en regnefejl til at starte med, eller osse har de bare ikke set nogle af Reals kampe i 2013 og kun koncentreret sig om Dværgen og Scarface, for Ronaldo har shinet i langt de fleste kampe han har spillet. Og jeg mener bare - selvom vi måske er en smule farvet herinde - at vi har da skreget på at Ronaldo var den retmæssige vinder af denne pris i flere måneder. Jeg har talt med flere Barcafans'venner(:O), som har ment at Ronaldo fortjente at vinde, i laaaang tid, måneder.

Messi tager Ballon d'or igen igen igen ingen.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 10 måneder siden #225 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Fifa ballon d'or
Ronaldo skal løbe med den i år.. Jeg var også så heldig at smide en plov på ham som vinder, til odds 8,5 på bet365 :-).. Det er altid rart når man vinder lidt engang imellem :-)..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!

12 år 10 måneder siden #226 af Steen
Besvaret af Steen på emne Fifa ballon d'or
Odds 8.5 på Messi? Sikke en gave, jeg har lige smidt 500 kr. på ham.

12 år 10 måneder siden #227 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Fifa ballon d'or

Steen skrev: Odds 8.5 på Messi? Sikke en gave, jeg har lige smidt 500 kr. på ham.

Seriøst Steen, virkelig? På den ene side håber jeg at du får ret, for på den måde kan/bør alle kunne se, at FIFA's uddeling af "verdens bedste fodboldspiller"-pris er så latterlig og ligegyldig, at ingen vil tage den seriøst længere.

På den anden side, vil jeg elske at se Ronaldo løfte trofæet. Uanset om jeg ikke giver en dyt for ballon d'or, er det altid dejligt, at se en Real Madrid spiller vinder over sine konkurrenter, om det så er på banen eller udenfor. Og så tror jeg, at Ronaldo (selvom han måtte sige noget andet til pressen) utrolig gerne vil anderkendes for sit fodboldspil (forståligt nok).

Jeg er her stadig XOXO

12 år 10 måneder siden #228 af Steen
Besvaret af Steen på emne Fifa ballon d'or

JimmyBroe skrev:

Steen skrev: Odds 8.5 på Messi? Sikke en gave, jeg har lige smidt 500 kr. på ham.

Seriøst Steen, virkelig? På den ene side håber jeg at du får ret, for på den måde kan/bør alle kunne se, at FIFA's uddeling af "verdens bedste fodboldspiller"-pris er så latterlig og ligegyldig, at ingen vil tage den seriøst længere.

På den anden side, vil jeg elske at se Ronaldo løfte trofæet. Uanset om jeg ikke giver en dyt for ballon d'or, er det altid dejligt, at se en Real Madrid spiller vinder over sine konkurrenter, om det så er på banen eller udenfor. Og så tror jeg, at Ronaldo (selvom han måtte sige noget andet til pressen) utrolig gerne vil anderkendes for sit fodboldspil (forståligt nok).

Du skal da ikke håbe at jeg får ret, vi skal alle håbe på Ronaldo! Jeg vil med glæde tabe pengene hvis det så betyder at Ronaldo vinder. Men Messi er så populær at man ikke må udelukke ham, selvom at han slet ikke fortjener prisen. For mig er der kun én vinder, og det er Ronaldo. Han har været den klart bedste i år. Men vi må se, det bliver tæt mellem Ronaldo, Ribery og Messi.

Leveret af Kunena Forum