Sæsonen 2014/2015
Redondo skrev: Det var ikke meget fodbold lillesøster gad spille. Ufortjent
De bliver præcis lige så pisseirriterende som sidste sæson, er jeg bange for. Defensive, usympatiske og hårdtspillende på grænsen til det brutale...hader dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kristian S
- Guld bruger
-
Er lidt spændt på at høre hvorfor Ronaldo blev skiftet ud i halvlegen, håber ikke det er noget alvorligt.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Benzema har det meget svært og prøvede sit bedste.
Bale var ualmindelig ringe
Ronaldo var usynlig i første halveg. Hans stepovers og spille smart før til ingenting.
Modric skabte ikke rigtig noget
Alonso var langsom
Toni Kroos var bedste mand sammen med Carvajal
Marcelo gjorde det fint.
Carvajal var dynamisk og gennembrudsstærk. Hvorfor fanden appellere han ikke det klokkeklart straffe?
Ramos er stadig en idiot og har ikke lært en skid.
Pepe var fin, uden prangene
Casillias er usikker
Di Maria er dynamisk og på nuværende tidspunkt flere niveauer over James.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Madridistao skrev: Så kan den vist være mere tydeligt: Ekstrem kold luft mellem Arbeloa og Casillas.
tinyurl.com/kgckmhv
Real burde bare skynde sig at sælge en af de to... sådan noget der gør absolut intet godt for nogen af dem.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: James er nervøs.
Ronaldo var usynlig i første halveg. Hans stepovers og spille smart før til ingenting.
Alonso var langsom
Marcelo gjorde det fint.
Carvajal var dynamisk og gennembrudsstærk. Hvorfor fanden appellere han ikke det klokkeklart straffe?
Casillias er usikker
Genialt skrevet!
madrid2000 skrev: James er nervøs.
Alonso var langsom
Marcelo gjorde det fint.
Casillias er usikker
Casillas, ikke fan, men synes han var rigtig god, frispark da han "misbokser"
Carvajal, dejlig energi, ikke lige smukt og gennemført det hele, men jeg er fan, ærlig spiller
Pepe, rigtig god
Ramos, han er lidt belastende ind imellem, men i min verden ok han smadrer mandzukic, han er selv udenom det. Han skal bare stoppe inden han får rødt. Men Ramos er rigtig god på bolden, han kan spille enormt hurtigt.
Marcelo, lidt af den gamle krøltop tilbage, glædeligt
Alonso, rygterne om hans død må betegnes som stærkt overdrevne. Kæmpe distributør
Kroos, startede sløvt, sluttede stærkt. Gudespiller
Modric, lidt for lidt, dejligt hvis han kunne finde plads længere fremme
Ronaldo, omgivet af to til tre konstance, bedre mod hold der efterlader mere rum
Bale, mange boldtab, lidt for mange.
Benzema, Uriaspost i dag. Men lignede en med selvtillid, arbejde også fint.. Klart godkendt
James, det gik lidt hurtigere end han var vant til. Ligner en tungere men mere målfarlig udgave af Øzil
Di Maria, Han kan vinde fodboldkampe, håber han bliver, giftig spiller
Svært at møde en så kompakt modstander, der har alle aftaler på plads. Synes som Dios at Kroos + Modric er svært langt tilbage i opbygningsfasen. Men hold op hvor kan dagens Realhold spille hurtigt, kun vores to kanter der ikke mestrer det, men så kan de noget andet må man sige.
Synes benzema så knaldgod ud, smed næsten ingen bolde og xabi var rigtig stærk i sin boldomgang.
Forsvaret var aldrig rigtig presset, synes de deltog på en god måde i det fremadrettede.
Jeg synes det ser rimeligt lyst ud, ikke i bestræbelserne på at få trofæet, men for sæsonen generelt
Alonso er død - nu skal Ancelotti bare indse det, så vi kan få ham begravet! Manden er snotlangsom i alt efterhånden. Boldomgang, tanke og handling, hans speed er en joke, når han bliver sat af offensive kræfter MED bolden.
Håber godt nok snart Illarra overtager den plads.
En bruger skrev forleden herinde, at han var bange for det eneste vi kunne var, at spille over kanterne. Jeg deler også den frygt nu. Et salg af Di Maria vil være den største katastrofe i nyere tid!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Alonso kæmpe distributør? At han laver nogle gode sideskift gør jo ikke manden til en distributør.
Alonso er død - nu skal Ancelotti bare indse det, så vi kan få ham begravet! Manden er snotlangsom i alt efterhånden. Boldomgang, tanke og handling, hans speed er en joke, når han bliver sat af offensive kræfter MED bolden.
En bruger skrev forleden herinde, at han var bange for det eneste vi kunne var, at spille over kanterne. Jeg deler også den frygt nu. Et salg af Di Maria vil være den største katastrofe i nyere tid!
Helt enig i at Alonso er over sidste salgsdato - jeg har nu i mere end 2 år ønsket at vi hentede en mere dynamisk spiller til hans plads, da det blir uendeligt statisk - og det blir kun endnu værre nu hvor Kroos kommer til at ligge på samme måde og køre boldene rundt.
Synd at indlægget ryger over i Sjov & Spas-afdelingen, da Illarra nævnes som seriøst alternativ - for det er jo den eneste mand i truppen som ik bringer noget som helst andet eller bedre end hva Xabi kan - Xabi er bare bedre end Illarra på alle punkter. Jeg ku nemt undvære begge to.
Men at kritisere ham på baggrund af gårsdagens kamp er for tyndt. Han havde korte, lange afleveringer både sideskift og op i gennem midten. Han er ikke hurtig, men i går synes jeg da absolut han spillede hurtigt.
Enhver kan blive overspurtet, synes det er svært at se hvad Xabi skulle have gjort anderledes rent defensivt i går. Han fik et gult kort, men det var uretmæssigt. Ellers synes jeg han står rigtig i mange situationer og sørger for at vi fastholder spillet.
Føler mig ikke klædt på til den taktiske diskussion,, men vil så absolut gå brechen for Xabi når det kommer til hans distributionskvaliteter.
- Cristiano
- Gæst
-
Håber at Real ikke sælger Di Maria!!!!! Han spillede godt mod Fiorentina, og satte lidt mere fart i kampen da han kom ind mod Atletico.
For hvis vi sælger Di Maria - står vi ret tyndt mht. kanterne frem til omkring december måned (hvor Jesé vender tilbage) med kun Cristiano og Bale som ægte "wings". Med CR's dårlige knæ og Bale's "glasben" kan de nok ikke spille alle kampe.. :-(
Isco og James kan godt spille der men de begge er jo ikke decideret wings.... og ikke lynhurtige som Di Maria, Bale & Ronaldo ;-)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
I en række af kampene er Alonso fin at have liggende, men det virker til han efterhånden bliver vores svageste punkt på midtbanen imod de stærkeste modstandere. Det er i mine øjne ikke løsningen at smide Di Maria ind, så vi kun har Kroos og Modric som reelt tænker defensivt derinde.
Netop derfor synes jeg det er forkert at ofre Khedira. Kroos ned som den dybe, hvilket han viste mod Sevilla, at han sagtens kan, Khedira som felt-til-felt for at bryde banerne og byde ind med defensiv arbejdsomhed, mens Modric kan fortsætte i samme rolle.
Jeg frygter egentlig at vores midtbane bliver ret tynd, med mindre Alonso og/eller Illarra finder niveauet. Ellers bliver det hurtigt en sæson som den seneste, hvor Ancelotti ikke kan rotere og vi kører død i ligaen i april.
Siempre fiel skrev:
Pelle skrev: Alonso kæmpe distributør? At han laver nogle gode sideskift gør jo ikke manden til en distributør.
Helt enig i at Alonso er over sidste salgsdato - jeg har nu i mere end 2 år ønsket at vi hentede en mere dynamisk spiller til hans plads, da det blir uendeligt statisk - og det blir kun endnu værre nu hvor Kroos kommer til at ligge på samme måde og køre boldene rundt.
Synd at indlægget ryger over i Sjov & Spas-afdelingen, da Illarra nævnes som seriøst alternativ - for det er jo den eneste mand i truppen som ik bringer noget som helst andet eller bedre end hva Xabi kan - Xabi er bare bedre end Illarra på alle punkter. Jeg ku nemt undvære begge to.
Hehe jeg tænkte nok, at navnet "Illarra" ville fremprovokere en kommentar fra dig - du har jo et helt absurd had til manden ;-)
Illarra er heller ikke min drømmespiller på posititionen, men med Khedira på vej væk, kan jeg ikke se, hvem der ellers skal agere defensiv midtbane for os på nuværende tidspunkt. Kroos ser jeg ikke som en defensiv midtbanespiller, dertil er han ikke stærk nok fysisk.
Jeg synes faktisk at for nuværende er Illarra bedre end Alonso. Jeg håber, at Alonso beviser, at jeg tager fejl, for han er en gudsbenådet fodboldspiller.
2:18 - Det er bestemt ikke kun for hans kamp i går jeg vurderer ham. Jeg nævnte det også sidste år, og han har også set decideret skidt ud i pre-season kampene. Kostede et mål mod Fiorentina grundet en aflevering, som var såre simpel at lave.
Generelt synes jeg egentlig bare, at kampen i går viste, at et salg af El Fideo vil være særdeles skadeligt for klubben. Manden er fantastisk og han kan netop bryde disse defensivt indstillede hold op.
"Maybe they hate me because I'm too good."