Sæsonen 2014/2015

12 år 1 uge siden #433 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Med salget af Alonso er vi jo i plus på transfer penge, godt nok lang tid siden det er sket. Men selvfølgelig har Perez noget i baglommen til weekenden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 uge siden #434 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 2014/2015
Dejligt for Isco at han er med i landsholdstruppen. Han skal have ansvar i denne sæson! Et Alonso-salg kan måske også være med til åbne op for flere kampe på midtbanen til ham.

Modric/Isco - Kroos/Illarra - Khedira/James

Der skal nok vente mange kampe på midtbanen for Isco, især i den første halvdel af sæsonen hvor James må formodes at skulle dække for skadede Jese i forreste kæde.

• KP
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #435 af KP
Besvaret af KP på emne Sæsonen 2014/2015
Hvis der var nogen tvivl om hvorvidt Toni Kroos var udset til Xabi Alonsos plads som bagerste mand på tremandsmidtbanen, bekræfter Ancelotti det her. Indtil videre må man sige han har gjort det godt. Virkelig en god signing

www.goal.com/en/news/12/spain/2014/08/30...celotti?ICID=HP_BN_1

Desuden er Cristiano Ronaldo ikke med i truppen til kampen imorgen. Ligeledes har Paulo Bento undlaget at udtage ham til landsholdet. Det skal blive godt med noget hvile til ham. Han ser i den grad ud som om han har haft brug for det.
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved KP.

12 år 1 uge siden #436 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2014/2015

Med Pacheco som tredjemålmand. Jeg tror det sker. Manchester City-esque 4-4-2 (4-2-2-2), eller hvad man vil betegne det som (4-3-3, 4-2-3-1 eller whatever).

Jeg håber ligeledes stadig, at der kommer endnu en offensivspiller, som backup for Bale, men jeg tvivler efterhånden. Jeg tror heller ikke på en ny midtbanespiller. Om end meget kan ske inden mandag nat.

Et eller andet sted håber jeg også, at Arbeloa ryger til fordel for en ny højre back og så håber jeg lidt, at de henter Negredo ind i stedet for Falcao, om end jeg desværre ikke tror det bliver tilfældet. Negredo minder lidt mere om Benzema. Han er ligeledes god i det opbyggende spil og kan godt lide at falde ned og deltage i spillet. Dette evner Falcao ikke på samme måde, hvorfor jeg heller ikke ser ham som en direkte konkurrent til Benzema i den forstand. Faktisk spiller Cristiano ofte længere fremme end Benzema.

Edit: I de lidt større kampe vil der selvfølgelig være mulighed for, at spille med den lidt mere dynamiske og solide midtbanekonstellation (tremandsmidtbane) med Kroos, Khedira og Modric.
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved El_Juan.

12 år 1 uge siden #437 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2014/2015
Ønske tænkning: Smid Perez på porten! Han ved INTET om FODBOLD men kun om spillernes NAVNE. Samtidige har han utrolig meget at sige på dette område.

12 år 1 uge siden #438 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2014/2015

Raul7-2880 skrev: Ønske tænkning: Smid Perez på porten! Han ved INTET om FODBOLD men kun om spillernes NAVNE. Samtidige har han utrolig meget at sige på dette område.

En lidt hurtig søgning viste, at du for et års tid siden kaldte Bale det største flop i klubbens historie, ønskede Di Maria af holdet og ville sætte Cristiano Ronaldo af også.

Jeg tror sidste sæson viste, at både Ancelotti og Perez alligevel havde bare en my mere forstand på fodbold end dig, no offence.

12 år 1 uge siden #439 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2014/2015

raul7=kongen skrev:

Raul7-2880 skrev: Ønske tænkning: Smid Perez på porten! Han ved INTET om FODBOLD men kun om spillernes NAVNE. Samtidige har han utrolig meget at sige på dette område.

En lidt hurtig søgning viste, at du for et års tid siden kaldte Bale det største flop i klubbens historie, ønskede Di Maria af holdet og ville sætte Cristiano Ronaldo af også.

Jeg tror sidste sæson viste, at både Ancelotti og Perez alligevel havde bare en my mere forstand på fodbold end dig, no offence.

Hmm.... Nej, Nej og... Nej
1. Bale havde muligheden for at blive "det største flop i klubbens historie" netop grundet prisskiltet.
2. I nogle kampe kan man blive irriteret på en spiller (Di Maria er ingen undtagelse), men jeg har altid syntes at Di Maria var/er en fantastisk fodboldspiller og derfor skulle være en del af starts 11'eren.
3. Vedr. Ronaldo (se svar 2.)

Din såkaldte "hurtig søgning" var lidt for hurtig, no offence ;-)
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved Raul7-2880.

• andersokis
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #440 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Sæsonen 2014/2015
Hva tror dere skjer med vår defensive midtbane denne sesongen? Er 90% sikker på at ingen blir hentet, og Carlo sa vel etter kampen at det ville komme forandringer? Illarra er i mine øyne best pdd, og Kroos skal ALDRI spille der igjen, ettersom han er vår beste 10er/indreløper. Kan Varane spille der? Coentrao? Hva gjør Ancelotti videre, og hva ville dere gjort?

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #441 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 2014/2015

12 år 1 uge siden #442 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
Nogen der kender noget til MARCOS LLORENTE MORENO fra Castilla?

Han har eftersigende imponeret Ancelotti meget, og lyder til at være et stort midtbanetalent...

Med fem midtbanespillere i truppen tænker jeg, at Llorente måske kunne blive denne sæsons store debutant...;)

12 år 1 uge siden #443 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2014/2015
Vi skal skifte tilbage til 4-2-3-1. Vi har ikke spillerne til 4-3-3 mere. Grunden til 4-3-3 var så succesfuld var blandt andet på grund af den type spiller Di Maria var. Vi har Isco og James, som har deres yndlingposition som 10er, så vi skal udnytte det.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #444 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2014/2015
Vi spillede 4-4-2 i de store kampe sidste sæson. Det skal vi holde fast i. Med Cristiano på toppen og James lige bag ham i stedet for Benzema.

midtbanen skal være Khedira-Modric-Kroos- Bale. Det er vigtigt at Bale spiller i venstre side

Leveret af Kunena Forum