Sæsonen 2014/2015
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Modric/Isco - Kroos/Illarra - Khedira/James
Der skal nok vente mange kampe på midtbanen for Isco, især i den første halvdel af sæsonen hvor James må formodes at skulle dække for skadede Jese i forreste kæde.
- KP
- Gæst
-
www.goal.com/en/news/12/spain/2014/08/30...celotti?ICID=HP_BN_1
Desuden er Cristiano Ronaldo ikke med i truppen til kampen imorgen. Ligeledes har Paulo Bento undlaget at udtage ham til landsholdet. Det skal blive godt med noget hvile til ham. Han ser i den grad ud som om han har haft brug for det.
Med Pacheco som tredjemålmand. Jeg tror det sker. Manchester City-esque 4-4-2 (4-2-2-2), eller hvad man vil betegne det som (4-3-3, 4-2-3-1 eller whatever).
Jeg håber ligeledes stadig, at der kommer endnu en offensivspiller, som backup for Bale, men jeg tvivler efterhånden. Jeg tror heller ikke på en ny midtbanespiller. Om end meget kan ske inden mandag nat.
Et eller andet sted håber jeg også, at Arbeloa ryger til fordel for en ny højre back og så håber jeg lidt, at de henter Negredo ind i stedet for Falcao, om end jeg desværre ikke tror det bliver tilfældet. Negredo minder lidt mere om Benzema. Han er ligeledes god i det opbyggende spil og kan godt lide at falde ned og deltage i spillet. Dette evner Falcao ikke på samme måde, hvorfor jeg heller ikke ser ham som en direkte konkurrent til Benzema i den forstand. Faktisk spiller Cristiano ofte længere fremme end Benzema.
Edit: I de lidt større kampe vil der selvfølgelig være mulighed for, at spille med den lidt mere dynamiske og solide midtbanekonstellation (tremandsmidtbane) med Kroos, Khedira og Modric.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Raul7-2880 skrev: Ønske tænkning: Smid Perez på porten! Han ved INTET om FODBOLD men kun om spillernes NAVNE. Samtidige har han utrolig meget at sige på dette område.
En lidt hurtig søgning viste, at du for et års tid siden kaldte Bale det største flop i klubbens historie, ønskede Di Maria af holdet og ville sætte Cristiano Ronaldo af også.
Jeg tror sidste sæson viste, at både Ancelotti og Perez alligevel havde bare en my mere forstand på fodbold end dig, no offence.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
Raul7-2880 skrev: Ønske tænkning: Smid Perez på porten! Han ved INTET om FODBOLD men kun om spillernes NAVNE. Samtidige har han utrolig meget at sige på dette område.
En lidt hurtig søgning viste, at du for et års tid siden kaldte Bale det største flop i klubbens historie, ønskede Di Maria af holdet og ville sætte Cristiano Ronaldo af også.
Jeg tror sidste sæson viste, at både Ancelotti og Perez alligevel havde bare en my mere forstand på fodbold end dig, no offence.
Hmm.... Nej, Nej og... Nej
1. Bale havde muligheden for at blive "det største flop i klubbens historie" netop grundet prisskiltet.
2. I nogle kampe kan man blive irriteret på en spiller (Di Maria er ingen undtagelse), men jeg har altid syntes at Di Maria var/er en fantastisk fodboldspiller og derfor skulle være en del af starts 11'eren.
3. Vedr. Ronaldo (se svar 2.)
Din såkaldte "hurtig søgning" var lidt for hurtig, no offence ;-)
- andersokis
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
Han har eftersigende imponeret Ancelotti meget, og lyder til at være et stort midtbanetalent...
Med fem midtbanespillere i truppen tænker jeg, at Llorente måske kunne blive denne sæsons store debutant...;)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Johnson
- Gæst
-
midtbanen skal være Khedira-Modric-Kroos- Bale. Det er vigtigt at Bale spiller i venstre side