Om Vores Rivaler IX

1 år 8 måneder siden #15469 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber meget på at rygterne om Zubimendi er sande.

Som jeg ser det skal midtbanen bruge en mere boldfast spiller, og det bliver hverken på bekostning af Bellingham eller Valverde. 
Derfor må Tchouameni blive smidt på bænken. Det er selvfølgelig ikke optimalt for en spiller af hans kaliber, men skulle holdet samtidigt (hvilket næppe sker) gå tilbage til en diamant, kunne han aflaste både Zubimendi og Camavinga.

Jeg tror virkelig Zubimendi kan skabe noget mere ro på midtbanen - Som vel og mærke har været bedre kørende den seneste måneds tid.
Han har en god alder, en type holdet mangler, klassespiller på sin position, spansk, og så til 60 mio. det bør kunne lade sig gøre.

Vini Jr.             Mbappé
                Bellingham
    Camavinga        Valverde
                Zubimendi
Davies   Militao   Rüdiger   Trent
                   Courtois

Bænk:
Lunin
Fran G.
Alaba
Martinez
Carvajal
Tchouameni
Ceballos
Arda G.
Brahim D.
Rodrygo
Endrick

Mega labert hold.

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 8 måneder siden #15470 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
“Varios clubes han comunicado a LaLiga que, de ceder ante las presiones del Barça para inscribir a Dani Olmo y Pau Víctor, irán a los tribunales para buscar la NULIDAD de la competición. Estos clubes ya están hablando entre ellos para llevar a cabo una demanda.”

Der har været flere klubber som har informeret la liga, om at de vil gå rettens vej, hvis Barcelona får lov at registrere Dani Olmo og Pau Victor.

1 år 8 måneder siden #15471 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
​Det bliver en spændende dag.

Såfremt Barcelona ikke får medhold, er Dani Olmo og Pau Víctor i en slem knibe. For de kan ikke udlejes til andre klubber i det kommende halve år. Ej heller kan Dani Olmo spille på landsholdet, når han ikke har sin licens. Så hvis ikke de skal sætte sig op på tribunen i et halvt år, skal de finde en anden klub at spille i permanent.

Uanset udfaldet kommer Barcelona til at tabe gigantiske summer. Hvis Olmo bliver indskrevet, bliver det for pengene fra salget af VIP-logerne på det kommende Estadio Spotify. Det er en kontrakt af 20 års varighed, hvor man havde regnet med mindst 200 millioner € i indtægter, men man får maksimalt 100 millioner € nu.

Og er Barcelona nødt til at lade Dani Olmo gå, så bliver skidt til endnu værre. Udover de 55 millioner, man har betalt en del af til RB Leipzig, skal man også stadig afholde Dani Olmos løn i hele kontraktperioden, svarende til mere end 50 millioner €. Og så misser man indtægterne ved et eventuelt salg af ham og her er han i øjeblikket vurderet til 60 millioner €, som man altså heller ikke ser skyggen af. Endelig kan man ikke regnskabsteknisk fordele købet af Dani Olmo over hele kontraktperioden, således at udgiften kun er 8 millioner € om året, men man skal i stedet afdrage hele beløbet i dette regnskabsår.

Jeg tror ikke, at Joan Laporta skal udskrive valg i Barcelona lige nu........men måske bliver han tvunget til det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

1 år 8 måneder siden #15472 af Mas
Besvaret af Mas på emne Om Vores Rivaler IX
​Fordi Fc Barcelona ikke har indskrevet Dani Olmo inden for tidsgrænsen, kan La Liga kun indskrive ham hvis de kategorisere sagen som “Extraordinær”. 

Der er ikke meget der tyder på, at der er noget extraordinært ved at Fc Barcelona ikke har styr på deres økonomi og ikke har indsendt nok information inden for deadlinen. 

Sagen kan også underminere andre klubber, som af en eller anden grund ikke nåede at have pengene klar til at indskrive en spiller inden deadlinen. 

1 år 8 måneder siden #15473 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Man kan jo mene hvad man vil om agenter i moderne topfodbold, men Dani Olmo må alt andet lige sende en ekstra stor julegave til sin agent, for den genistreg af en kontrakt han har fået strikket sammen, det er sgu godt set at det her scenarie kunne blive en mulighed. 

Jeg tror stadig at Barcelona på en eller anden måde får løst det, som de jo plejer, men det er alligevel sindrigt at Laporta stod for et halvt år siden, og blærede sig med at nu kunne klubben altså købe spillere fra øverste hylde igen, og Nico Williams havde man snildt råd til. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

1 år 8 måneder siden #15474 af Siempre Madrid
​Bare rolig, OImo. De kan heller ikke finde ud af det i basketball-afdelingen.

Thomas Heurtel er netop ankommet til lufthavnen i Barcelona, hvor han senere i dag skulle have skrevet kontrakt med Barcelona..........men det har man lige sat på pause.

Stakkels dem, der kommer mellem Laporta og chokolade-æsken i disse timer......

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 8 måneder siden #15475 af 9eren
Taber Barcelona sagen i dag, så kommer det til at ramme dem meget hårdt. Nico Williams havde allerede spottet problemet og skiftede ikke til FCB i sommers.

1 år 8 måneder siden #15476 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Uanset hvad, har klubben tabt vildt meget ansigt.
Spillere de henvender sig til, det næste lange stykke tid, må tage ekstra forbehold.
Fra et pr. uger siden (inden Olmo-historien tog fart) gik mange rygter på at de var ved at lande Tah. En spiller der vil være en stor gevinst for dem, og med rette står til at skulle have sit helt store skifte til sommer. Var jeg ham, ville jeg da begynde at stille spørgsmålstegn - Eller i hvert fald inkorporere nogle krav der stiller sikkerhed. Hvis de signer en spiller i 2025, som ender i nogenlunde samme situation, kan det gå udover deres deltagelse ved VM i 26. Det er jo tosset. 
Tah er forresten en spiller, jeg gerne så Perez gå efter. Tror dog ikke der sker noget på CB-positionen inden 2026. 

I processen skal man heller ikke glemme, at Olmo missede de første to-tre kampe af ligaen, grundet indskrivningsproblemer. Det var ret beset AC og Aurujos skader der ´reddede´ dem. At de ikke har evnet at løfte opgaven siden da, er mig en gåde, og skriger af inkompetence. 

Men ja, sidste chance, og uret tikker. 
Kan godt lide Olmo, og vil egentlig gerne have at han er en del af Barcelona og La Liga.
Men - Fryden over den totale konsekvens for Laporta og co.´s inkompetence, og de efterfølger der vil komme, vil jeg simpelthen gerne opleve - Så håber sgu nok på at de ikke kan indskrive ham - I hvert fald hvis jeg skal være lidt smålig!

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 8 måneder siden #15477 af 9eren
“ Men - Fryden over den totale konsekvens for Laporta og co.´s inkompetence, og de efterfølger der vil komme, vil jeg simpelthen gerne opleve - Så håber sgu nok på at de ikke kan indskrive ham - I hvert fald hvis jeg skal være lidt smålig!”

Jeg synes ikke du er smålig!

Med de17 år de har ødelagt fodbolden i La liga ved at betale til Negreira, må alt gå galt for dem. Så længe der ikke er nogen straf for det de har gjort, håber jeg de går konkurs og bliver kastet ned i segunda b. Må deres stadion projekt fejle i 50 år!
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

1 år 8 måneder siden #15478 af Siempre Madrid
​Ifølge spanske Marca melder RFEF at intet har ændret sig og at Barcelona er for sent ude med deres papirarbejde. Derfor kan Barcelona nu kun gå rettens vej for at få medhold. 

Følgende bruger(e) sagde tak: fz, 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 8 måneder siden #15479 af 9eren
Jeg overvejer seriøst at give min kone en Dani Olmo trøje hvis registreringen ikke går igennem. Hun er Barcelona fan.
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

1 år 8 måneder siden #15480 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Om Olmo registreres eller ej - så Barcas image godt nok krakeleret for groft. Både blandt klubberne men sandelig også for spillerne. Tænk man kan risikere at stå uden registrering hvis man joiner Barca 😭

Leveret af Kunena Forum