Om Vores Rivaler IX

1 år 8 måneder siden #15481 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=181174 skrev: Om Olmo registreres eller ej - så Barcas image godt nok krakeleret for groft. Både blandt klubberne men sandelig også for spillerne. Tænk man kan risikere at stå uden registrering hvis man joiner Barca 😭

​Mon ikke alle med den mindste sympati for Barcelona påtager sig offerrollen i denne saga. Tror 100% stadig de får ham registreret og så står alle fans og ser det som en sejr, hvor de har besejret onde La Liga, og ja, Real Madrid. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #15482 af Mas
Besvaret af Mas på emne Om Vores Rivaler IX
​Måske et dumt spørgsmål, men er det ikke umuligt for Fc Barcelona at få Dani Olmo registreret nu?

1. De må ikke registrere den samme spiller 2 gange på én sæson. 

2. Fc Barcelona nåede ikke deadlinen.. 

3. Det er ikke en extraordenær sag. 

Så selv hvis de solgte en spiller eller to, kan de ikke indskrive Dani Olmo igen. 

1 år 8 måneder siden #15483 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Har barca ikke til udgangen af januar til at få Olmo registreret? Altså så længe transfervinduet er åbent, kan han registreres??
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved Real HWL.

1 år 8 måneder siden #15484 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Det er også helt vildt at Barcelonas ledelse lader alle deres mange millioner af fans hænge til tørre, og overhovedet ingenting melder ud. Rivaler eller ej, det er er sgu noget svineri synes jeg.

Jeg hælder mere og mere til at næste gang vi hører fra Laporta, så er det fordi han udskriver valg og går af.

DC19

1 år 8 måneder siden #15485 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Mas post=181177 skrev: ​Måske et dumt spørgsmål, men er det ikke umuligt for Fc Barcelona at få Dani Olmo registreret nu?

1. De må ikke registrere den samme spiller 2 gange på én sæson. 

2. Fc Barcelona nåede ikke deadlinen.. 

3. Det er ikke en extraordenær sag. 

Så selv hvis de solgte en spiller eller to, kan de ikke indskrive Dani Olmo igen. 

​Jeg er selv lidt usikker på, hvorvidt de fik udskudt deadlinen for at sikre finansieringen, eller hvorvidt, de fik udskudt deadlinen for at have papirerne i orden, som dog stadig skal vise at de havde orden i økonomien inden d. 31.

Diario melder dog, at RFEF og La Liga har fortalt flere journalister, at Olmo og Victor ikke bliver registreret.

Så må Barca jo gå rettens gang.

1 år 8 måneder siden #15486 af NadaMás

Real HWL post=181178 skrev: ​Har barca ikke til udgangen af januar til at få Olmo registreret? 

​Nope, hans registrering er udløbet, og en klub må ikke registrere samme spiller to gange. Så det skal gøres med tilbagevirkende kraft - Tror ikke just på den længere. Det er ret vildt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 8 måneder siden #15487 af Real HWL

NadaMás post=181181 skrev:

Real HWL post=181178 skrev: ​Har barca ikke til udgangen af januar til at få Olmo registreret? 

​Nope, hans registrering er udløbet, og en klub må ikke registrere samme spiller to gange. Så det skal gøres med tilbagevirkende kraft - Tror ikke just på den længere. Det er ret vildt.

Tak for svar.

1 år 8 måneder siden #15488 af schreiber77
Besvaret af schreiber77 på emne Om Vores Rivaler IX

Men - Fryden over den totale konsekvens for Laporta og co.´s inkompetence, og de efterfølger der vil komme, vil jeg simpelthen gerne opleve - Så håber sgu nok på at de ikke kan indskrive ham - I hvert fald hvis jeg skal være lidt smålig!

​Jeg er meget enig, jeg ønsker dem kun det værste.
Men måske det værste for dem faktisk er at beholde Laporta! 
Han er da om nogen en garanti for kaos i den klub! 

1 år 8 måneder siden #15489 af NadaMás
​I følge RAC1 fik Barcelona orden i sagerne - Og går tilbage til 1:1-reglen. RFEF skal endeligt godkende La Ligas accept.

We’ll see. Sjovt forløb om ikke andet.

1 år 8 måneder siden #15490 af Real HWL

NadaMás post=181281 skrev: ​I følge RAC1 fik Barcelona orden i sagerne - Og går tilbage til 1:1-reglen. RFEF skal endeligt godkende La Ligas accept.

We’ll see. Sjovt forløb om ikke andet.

Så Barca fik orden i sagerne ved at sælge VIP rum på et stadion der langt fra er færdigt?

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved Real HWL.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 8 måneder siden #15491 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Intet nyt endnu. Men det ligner stadig der er en chance for at de bliver indskrevet.

1 år 8 måneder siden #15492 af Real HWL
​Jeg vil vædde min pensionsopsparing på de bliver indskrevet.

Leveret af Kunena Forum