Om Vores Rivaler IX
Mon ikke alle med den mindste sympati for Barcelona påtager sig offerrollen i denne saga. Tror 100% stadig de får ham registreret og så står alle fans og ser det som en sejr, hvor de har besejret onde La Liga, og ja, Real Madrid.Hamid8210 post=181174 skrev: Om Olmo registreres eller ej - så Barcas image godt nok krakeleret for groft. Både blandt klubberne men sandelig også for spillerne. Tænk man kan risikere at stå uden registrering hvis man joiner Barca 😭
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1. De må ikke registrere den samme spiller 2 gange på én sæson.
2. Fc Barcelona nåede ikke deadlinen..
3. Det er ikke en extraordenær sag.
Så selv hvis de solgte en spiller eller to, kan de ikke indskrive Dani Olmo igen.
Jeg hælder mere og mere til at næste gang vi hører fra Laporta, så er det fordi han udskriver valg og går af.
DC19
Jeg er selv lidt usikker på, hvorvidt de fik udskudt deadlinen for at sikre finansieringen, eller hvorvidt, de fik udskudt deadlinen for at have papirerne i orden, som dog stadig skal vise at de havde orden i økonomien inden d. 31.Mas post=181177 skrev: Måske et dumt spørgsmål, men er det ikke umuligt for Fc Barcelona at få Dani Olmo registreret nu?
1. De må ikke registrere den samme spiller 2 gange på én sæson.
2. Fc Barcelona nåede ikke deadlinen..
3. Det er ikke en extraordenær sag.
Så selv hvis de solgte en spiller eller to, kan de ikke indskrive Dani Olmo igen.
Diario melder dog, at RFEF og La Liga har fortalt flere journalister, at Olmo og Victor ikke bliver registreret.
Så må Barca jo gå rettens gang.
Nope, hans registrering er udløbet, og en klub må ikke registrere samme spiller to gange. Så det skal gøres med tilbagevirkende kraft - Tror ikke just på den længere. Det er ret vildt.Real HWL post=181178 skrev: Har barca ikke til udgangen af januar til at få Olmo registreret?
NadaMás post=181181 skrev:
Nope, hans registrering er udløbet, og en klub må ikke registrere samme spiller to gange. Så det skal gøres med tilbagevirkende kraft - Tror ikke just på den længere. Det er ret vildt.Real HWL post=181178 skrev: Har barca ikke til udgangen af januar til at få Olmo registreret?
Tak for svar.
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Jeg er meget enig, jeg ønsker dem kun det værste.Men - Fryden over den totale konsekvens for Laporta og co.´s inkompetence, og de efterfølger der vil komme, vil jeg simpelthen gerne opleve - Så håber sgu nok på at de ikke kan indskrive ham - I hvert fald hvis jeg skal være lidt smålig!
Men måske det værste for dem faktisk er at beholde Laporta!
Han er da om nogen en garanti for kaos i den klub!
We’ll see. Sjovt forløb om ikke andet.
NadaMás post=181281 skrev: I følge RAC1 fik Barcelona orden i sagerne - Og går tilbage til 1:1-reglen. RFEF skal endeligt godkende La Ligas accept.
We’ll see. Sjovt forløb om ikke andet.
Så Barca fik orden i sagerne ved at sælge VIP rum på et stadion der langt fra er færdigt?
- 9eren
- Gæst
-