Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er langt mindre problematisk at have 1 kantspiller, som gør whatever, fremfor at ens 9er ikke er i feltet, hvor han skal være.NickyMad post=200615 skrev: Min pointe er at Mbappe ikke kommer til at udfylde den rolle perfekt alligevel, vi kommer bare til at brokke os over noget andet med ham. Han vil ikke arbejde defensivt, han kommer ikke til at servicere 9’eren, og han kommer heller ikke til at ligge helt som kant.
Det kan sagtens fungere, men det er altså ikke så lige til som du får det til at lyde.
Og hvis vi er realistiske, hvis Vini endelig tages ud, så er det jo nok dyreste spiller i Diomande der kommer ind før Espi.
Men det er også underordnet, det kræver Vini skal ud først, og det har lange udsigter.
Mbappe scorer alle sine mål på løb i dybden, og på at skære ind fra venstrekanten, og afslutte fra kanten af feltet mod det lange hjørne. Det kan han forsat gøre fra venstre side, og så kan vi have en 9er, som giver os nogle våben når modstander holdene pakkerer bussen.
Diomande er jo købt til højrekant, og ja, det ville da være optimalt hvis han kunne køres ind der, og smække nogle indlæg ind til Espi.