Om Vores Rivaler IX

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
30 minutter siden #17281 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=201080 skrev:

Raul7-2880 post=201065 skrev:

Ramos4 post=201062 skrev: Altså VAR ejet af MediaPro, hvis formand lånte Barca penge til deres overlevelse.

Skulle VAR lige have kiggeluret på den her situation?

En enkelt gang?

​Det er netop den slags skør konspirationstænkning og fokus på alt muligt uden for banen, der er så trættende. Perez og resten af den gamle/senile/demente ledelse virker så forblændede af alt det omkringliggende, at de glemmer det vigtigste: at kigge kritisk på egne fejl, udvikle holdet og optimere truppen bedst muligt.
Og helt ærligt, hvis man som Madrid-fan bruger så meget energi på Barca, VAR og dommerafgørelser, frem for at diskutere sit eget holds problemer og forbedringsmuligheder, så har man efter min mening mistet fokus fuldstændigt. Kom videre for fanden og fokusér på Realamdrid! Det er efterhånden pinligt at læse den slags igen og igen.

​Med al repek,t så synes jeg den kommentar er skudt ved siden af.

Vi ser gang på gang hvordan Real bliver bortdømt, hvor der udøves decideret svinestreger på vores spillere - uden at det får nogen som helst konsekvens. Det betyder så, at der hurtigt opstår "frit slag" til at slagte vores mere tekniske spillere såsom Mbappe eller Arda, ligesom vi så igår med angrebet på Huijsen og karate-angrebet på Arda som kunne have betydet en lang skadespause til knægten. Her blev der ikke engang fløjtet frispark. Så det handler ikke om at vi "skal komme videre", men slet og ret om at vores spillere skal beskyttes mod svinestreger, hvilket de ikke bliver hvis hverken dommeren eller VAR griber ind. Og det er desværre ikke tilfældet her.

Jeg er 110% sikker på, at var det Lamine Yamal istedet for Arda Guler, så var der faldet et direkte rødt kort til nedslagteren. 110%. Og det er netop problemet her. Der hersker tydeligvis en skævvredet dommerstandard ift hårde angreb på vores spillere versus Barcas spillere. Hvorfor? aner det ikke, men man kan have sine gisninger. 

​Men skyldes det ikke bare det lave dommerniveau? Når jeg sidder og ser andre La Liga kampe, sker det ofte, at dommeren laver fuldstændig håbløse fejl. Vi går også selv fri engang i mellem. Fx igår da Huijsen kommer alt for sent i en glidende tackling. Her fik han Ikke gult kort, selvom den var ret tydelig. 
Barcelona fans har også en masse eksempler på situationer hvor de er blevet bortdømt. Jeg tror ikke det er så forskelligt. Jeg ved til gengæld godt der er statistikker der siger vi har fået afsindig mange røde kort og Barcelona ikke har, men hvis vi ikke kigger på røde kort men bare generelt fejl kendelser.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum