Sæsonen 25-26

1 år 2 måneder siden #601 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 25-26
Tænker det giver en lille god indikation af at Rudiger ikke kommer på topniveau igen?
Asencio er måske en døgnflue hvilke er ærgerligt efter hans debutsæson.
Militao og Alaba…

Huijsen skal vist have en ny makker?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #602 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26
​Det er virkelig også sindssygt med Rüdiger, han gik jo fra at være verdens bedste forsvarer i mine øjne, og nu er hans niveau bare faldet ud over klippen helt og aldeles. Jeg er med på at han fysisk måske ikke helt er der endnu, men det er jo mentale fejl han laver oftere og oftere. 

DC19

1 år 2 måneder siden #603 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26
​Det er svært at være træner når de to stoppere agerer så udueligt og klodset. Han råber og skriger derude at de skal tage det roligt men der er gamle dyder som åbenbart skal væk. 
På mål 2 kan man også sige, at det er en irriterende bold som Rudiger får. PSG lå med 1 angriber og 5 i en kæde der allerede var oppe ved Tchouameni så der må simpelthen være noget rum at spille i. Det er dog stadig forfærdeligt håndteret. At man ikke kan ramme bolden, er mig en gåde. 

Asencio skal godt nok ind og stå en manddomsprøve i den kommende sæson. Han havde en meget flot første sæson efterfulgt af et VM for Klubhold hvor han ligner en light udgave af Jesus Vallejo. Så skal man overhovedet ikke spille. Nu skal han vise, at han kan håndtere det og bounce back. 

Heldigvis kom fejlene efter 10 minutter så der er masser af tid til at komme tilbage... eller til at tabe 6-0

1 år 2 måneder siden #604 af Malthehn
Besvaret af Malthehn på emne Sæsonen 25-26
​Folk er så hurtige til at melde folk ude, fordi de laver en brøler..
Hvem tror helst seriøst selv på at Rudiger er færdig, fordi bolden uheldigvis rammer hans støttefod?
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

1 år 2 måneder siden #605 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 25-26
Forhåbenligt får vi udstillet vores svage punkter, så det her sker nu og ikke i næste Classico når vinduet er lukket.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 år 2 måneder siden #606 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
​Ja, Rudiger har jo godt nok heller ikke solgt endnu. Men det rystende med Asencio.. har kostet 3 mål indtil videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

1 år 2 måneder siden #607 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 25-26
Få Asencio ud NU!

1 år 2 måneder siden #608 af Cristiano7

Malthehn post=187021 skrev: ​Folk er så hurtige til at melde folk ude, fordi de laver en brøler..
Hvem tror helst seriøst selv på at Rudiger er færdig, fordi bolden uheldigvis rammer hans støttefod?

Det er ikke blot denne kamp at han har virker ret usikkert med bolden, faktisk i alle kampe han har spillet her i klub vm. Hvilke er bekymrende. 

1 år 2 måneder siden #609 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
​Det er jo lidt en mentalitetsprøve nu, og so far er den ikke bestået. Usammenhængende både med og uden bold. 

1 år 2 måneder siden #610 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 25-26
Man må også give PSG, at det længe siden, at et hold har været så godt sat op.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 år 2 måneder siden #611 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 25-26
Er der andre der slet ikke får pulsen op når Vini løber mod mål længere? Jeg tror bare slet ikke på det længere, han bliver evig og altid tacklet fordi han tager for lang tid.

1 år 2 måneder siden #612 af Cristiano7
Følger du med, Florentino Perez?

Leveret af Kunena Forum