Sæsonen 25-26
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Asensio og Rudiger ødelæggede kampen i første 10 minutter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg håber du har ret, og jeg har heller ikke opgivet ham. Men en lang pause til ham har jeg svært ved at se, medmindre Militão på mirakuløs vis viser et fornuftigt niveau når han er tilbage.NachoFernández post=187041 skrev:
Det sætter sig også i hovedet når man er så udkørt. Der blev kørt rovdrift på ham hele sæsonen. Han har brug for en meget lang pause-#7- post=187019 skrev: Det er virkelig også sindssygt med Rüdiger, han gik jo fra at være verdens bedste forsvarer i mine øjne, og nu er hans niveau bare faldet ud over klippen helt og aldeles. Jeg er med på at han fysisk måske ikke helt er der endnu, men det er jo mentale fejl han laver oftere og oftere.
DC19
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Men Xabi har netop vænnet bagkæden til en ny opstilling, hvor der ligger 5 mand i bagkæden når der forsvares (og Tchou ligger imellem de 2 midter forsvarer) og midtbanen ligger tæt foran feltet og begge angribere ligger foran midtbanen…at gå væk fra det der har fungeret og som spillerne har spillet sig ind på, det er eb kæmpe fejl fra Xabi…allerede inden Asensio’s fejl ser vi 2 angreb hvor PSG stort set bare spadsere ind i vores felt, helt uden reaktion eller pres fra vores midtbane…og glem ikke at se fleste af disse spillere er vandt til at lave remontada, så hvis de ikke har den rette mentalitet tio at være 2 mål mede med 80min igen, så er det ved gud også et Xabi problem!El Siete post=187039 skrev: Hvordan kan det være Alonsos skyld at begge vores centerbacks forærer et mål væk. Det har jo tydeligvis rystet holdet, som spiller derefter.
Donde está la biblioteca?
Men ellers, så er vi langt fra Enriques PSG. De peaker fuldkommen i disse måneder efter flere års arbejde og jeg ved ikke hvor mange investeringer, og Alonsos Real Madrid er i sin spæde start. Det er altid ærgerligt, når man ikke vinder, men det handler altid om at have fokus på fremskridt. Nederlag hjælper med at finde svage punkter på holdet.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?