Sæsonen 25-26

1 år 2 måneder siden #625 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 25-26
​Ud med Guler og Garcia, ellers bliver det 7-0.
Asensio og Rudiger ødelæggede kampen i første 10 minutter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #626 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26
​Nej nej nej, det er Modric sidste kamp, og så sådan en kamp :(

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 år 2 måneder siden #627 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26

NachoFernández post=187041 skrev:

-#7- post=187019 skrev: ​Det er virkelig også sindssygt med Rüdiger, han gik jo fra at være verdens bedste forsvarer i mine øjne, og nu er hans niveau bare faldet ud over klippen helt og aldeles. Jeg er med på at han fysisk måske ikke helt er der endnu, men det er jo mentale fejl han laver oftere og oftere. 

​Det sætter sig også i hovedet når man er så udkørt. Der blev kørt rovdrift på ham hele sæsonen. Han har brug for en meget lang pause

​Jeg håber du har ret, og jeg har heller ikke opgivet ham. Men en lang pause til ham har jeg svært ved at se, medmindre Militão på mirakuløs vis viser et fornuftigt niveau når han er tilbage. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

1 år 2 måneder siden #628 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26
Man skal huske der nok også var en grund til Alonso ifølge rygterne helst ville overtage efter klub VM. Der har jo slet ikke været noget opstart overhovedet. Hvor meget kan han lige ændre på så kort tid.

1 år 2 måneder siden #629 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 25-26
Det er den værste kamp jeg har set som RM fan som ikke har været mod Barcelona

1 år 2 måneder siden #630 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26
​PSG er på et helt andet niveau pt. De spillere godt. Det må man jo også bare erkende. Vi skal have en god sommerferie nu. Og så kommer vi stærkt igen til den nye sæson. 

Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Real HWL.

1 år 2 måneder siden #631 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 25-26
Jeg er enig i at det er svært at give Alonso skylden for at Rüdiger og Asencio pludselig ikke kan sparke til en bold, MEN det er altså en skør disposition at ændre taktikken så radikalt mod et hold som PSG, midt i en indkøringsperiode i et andet system. Alle løber rundt som hovedsløse kyllinger derinde...
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Malthehn

1 år 2 måneder siden #632 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

El Siete post=187039 skrev: ​Hvordan kan det være Alonsos skyld at begge vores centerbacks forærer et mål væk. Det har jo tydeligvis rystet holdet, som spiller derefter. 

​Men Xabi har netop vænnet bagkæden til en ny opstilling, hvor der ligger 5 mand i bagkæden når der forsvares (og Tchou ligger imellem de 2 midter forsvarer) og midtbanen ligger tæt foran feltet og begge angribere ligger foran midtbanen…at gå væk fra det der har fungeret og som spillerne har spillet sig ind på, det er eb kæmpe fejl fra Xabi…allerede inden Asensio’s fejl ser vi 2 angreb hvor PSG stort set bare spadsere ind i vores felt, helt uden reaktion eller pres fra vores midtbane…og glem ikke at se fleste af disse spillere er vandt til at lave remontada, så hvis de ikke har den rette mentalitet tio at være 2 mål mede med 80min igen, så er det ved gud også et Xabi problem!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Malthehn

1 år 2 måneder siden #633 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
Mål ændrer fodboldkampe, og fejlene til ikke bare 1-0, men også 2-0 har sat sine præg.

Men ellers, så er vi langt fra Enriques PSG. De peaker fuldkommen i disse måneder efter flere års arbejde og jeg ved ikke hvor mange investeringer, og Alonsos Real Madrid er i sin spæde start. Det er altid ærgerligt, når man ikke vinder, men det handler altid om at have fokus på fremskridt. Nederlag hjælper med at finde svage punkter på holdet.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

1 år 2 måneder siden #634 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 25-26
Arda Guler kan være fanastisk, men tænker at kampen her også udstiller hans mangler mod et stærk og hurtig spillende hold. Han fylder ikke meget på midtbanen.

1 år 2 måneder siden #635 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26
Rystet eller ej, se hvor nemt det er for PSG at bare trille sig ind i vores felt, hvor er vores midtbane henne, man skulle jo tro det er første gang disse spillere spiller i en 433!

Donde está la biblioteca?

1 år 2 måneder siden #636 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26
De fejl Rudiger og Asencio laver, har jo intet med opstillingen at gøre. Hvis det er det niveau de møder op med, er det ligegyldigt hvordan vi havde stillet op.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Bismo, El Siete, NachoFernández

Leveret af Kunena Forum