Sæsonen 25-26
Enig, havde helt glemt hvor god han er når han rammer dagen, hans problem har altid været at holde niveauet, spilleren vi ser idag, er ikke nødvendigvis samme spiller vi ser i August.Lars1991 post=187098 skrev: Først nu hvor jeg ser ham på banen igen har jeg indset hvor meget jeg har savnet Militao. Så fed en forsvarsspiller. Håber han kan finde hans høje niveau igen, fin start i hvert fald.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Donde está la biblioteca?
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Psg vil ikke og Real kan ikke
- Legendens Modric sidste kamp :-(
Mbappé og Vinicius kan rende mig efterhånden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Vi er blevet det Real Madrid som Preben Elkjær har snakket om i et årti. Frygteligt.Ramos4 post=187106 skrev: Vi er det Real Madrid som fejlede under Galactico-perioden og som alle altid stikker til os omkring: Mange stjerner, mange individualister, men intet hold.
Mbappé og Vinicius kan rende mig efterhånden.
DC19
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det var skrækkeligt det vi så i dag. Alle spillere på nær Velverde så forfærdeligt ud.
Specielt skal Asensio nævnes. Forfærdeligt turnering han har spillet. Kampafgørende fejl i næsten hver kamp.
PSG hold ser super god ud, men vi forærede også alt væk.
Lad os håbe dette nederlag kommer som blessing in disguise. Vi har brug for forstærkninger.
I Real Madrid har man bare set den modsatte tendens siden 2024. Vini på Netflix, men intetsigende præstationer på banen. Mbappé der både på godt og ondt er arrogant. Også er der alle de mange, mange skader.
Det er ikke det bedste sted, Real Madrid står i lige nu, men under klub VM har holdet trods alt taget et skridt i den rigtige retning.
Vi må sgu have spillere klar i kulissen så vi kan holde fast i vores identitet.
Gonzalo - vores unge bomber på højrekanten. Håbløst.
Jude skal opereres, Modric er væk.
Vi mangler helt tydeligt en centerforsvar og en midtbanespiller, med mindre man har urealistiske forventninger til Mastantuono, hvilket jeg frygter Xabi har.