Optakt: Betydningsfuldt Clasico i vente

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #25 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Betydningsfuldt Clasico i vente

CRSeven skrev: Hold da op pessimismen længe leve - typisk dansk fænomen.

Jeg tror og håber på en sejr, men det kræver selvfølgelig en koncentreret indsats fra gutterne!

Hvad er der galt i at tro, at vi ikke vinder en kamp? Fordi det er et Madrid-forum behøver vi ikke alle sammen skrive at vi vinder 5-0. Lidt realisme er ikke af vejen. Alle herinde HÅBER da på en sejr, men derfor behøver man ikke at forvente det. Det er ikke et typisk dansk fænomen, der findes snusfornuftige mennesker i hele verden. Man bliver ikke mere eller mindre fan af, at tro vi får en svær kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #26 af CRSeven

Raúl 7 skrev: Hvad er der galt i at tro, at vi ikke vinder en kamp? Fordi det er et Madrid-forum behøver vi ikke alle sammen skrive at vi vinder 5-0. Lidt realisme er ikke af vejen. Alle herinde HÅBER da på en sejr, men derfor behøver man ikke at forvente det. Det er ikke et typisk dansk fænomen, der findes snusfornuftige mennesker i hele verden. Man bliver ikke mere eller mindre fan af, at tro vi får en svær kamp.

Det er der som sådan ikke noget i vejen med, hvis jeg bare kunne finde hoved og hale i argumenterne.. Jeg kunne forstå hvis man kom fra en dårlig stime og skulle møde et toptunet Barcelona hold at man måske ville tro at udfaldet af kampen ikke ville falde til Reals fordel - men fortegnene er jo nærmest lige modsat i dette tilfælde.

Steens argumentation er meget pro alle andre holds præstationer end Madrids, hvilket jeg opfatter som tangerende til at være en troll..
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #27 af Raúl 7

CRSeven skrev:

Raúl 7 skrev: Hvad er der galt i at tro, at vi ikke vinder en kamp? Fordi det er et Madrid-forum behøver vi ikke alle sammen skrive at vi vinder 5-0. Lidt realisme er ikke af vejen. Alle herinde HÅBER da på en sejr, men derfor behøver man ikke at forvente det. Det er ikke et typisk dansk fænomen, der findes snusfornuftige mennesker i hele verden. Man bliver ikke mere eller mindre fan af, at tro vi får en svær kamp.

Det er der som sådan ikke noget i vejen med, hvis jeg bare kunne finde hoved og hale i argumenterne.. Jeg kunne forstå hvis man kom fra en dårlig stime og skulle møde et toptunet Barcelona hold at man måske ville tro at udfaldet af kampen ikke ville falde til Reals fordel - men fortegnene er jo nærmest lige modsat i dette tilfælde.

Steens argumentation er meget pro alle andre holds præstationer end Madrids, hvilket jeg opfatter som tangerende til at være en troll..

Enig i, at evige pessimister kan være irriterende. Jeg følger ikke nok med herinde, til at kunne sige om Steen er det. Men jeg synes godt at man kan argumentere for, at vi har haft problemer mod de større/bedre modstandere i denne sæson. Omvendt bliver vi bedre og bedre og har vel sjældent haft bedre chancer for at vinde en El Clasico end i aften. Alt er åbent, jeg tror det bliver meget lige.

12 år 5 måneder siden #28 af asp3200
Håber de vinder 1-0.

Håber også at stemningen ikke bliver glødende, for så dummer pepe sig igen igen. Hvis vi kommer foran vinder vi, men bliver spændende at se om gutterne har nok selvtillid og psyke når vi endelig møder en top 5 modstander i verden.

Bale må meget gerne mose Jessica Alba fuldstændig;)

12 år 5 måneder siden #29 af Madridnation.
Nogle mennesker gør mig virkelig irriteret. For fanden da tro på klubben, indtil videre er det jo gået meget godt i alle turneringer.
Vi ubesejret i 17 kampe i træk på hjemmebane, håber virkelig det fortsætter iaften.

Glæder mig som et lille barn til kampen, jeg tror virkelig vi har chancen idag og vi kan tage den 2-0.
kom så madrid - Hala madrid !!1

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

12 år 5 måneder siden #30 af rezamadridista
Chancen for at vi vinder med 3 er større end chancen for at Barca bare vinder.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 5 måneder siden #31 af Steen
AlenSalihovic skrev:

1. Real Madrid
2. Bayern
3. FC Barcelona

Haha jeg kan kun grine.. Real Madrid er vedens bedste klub.. Atletico Madrid bør i øvrigt være over Barcelona, hvis man skal følge din logik. Så det giver ikke rigtig mening. Bayern har ikke tabt i 50 kampe, og de har vundet over alle de større klubber, pånær City på hjemmebane. Hvordan kan de så være under os?

CRSeven skrev:

Steens argumentation er meget pro alle andre holds præstationer end Madrids, hvilket jeg opfatter som tangerende til at være en troll

..

Jeg har skrevet at Real Madrid har fejlet mod alle de større hold, undtagen Atletico Madrid i CdR. Det er jo sandt, om i vil acceptere det eller ej.

Madridnation. skrev:

Nogle mennesker gør mig virkelig irriteret. For fanden da tro på klubben, indtil videre er det jo gået meget godt i alle turneringer.
Vi ubesejret i 17 kampe i træk på hjemmebane, håber virkelig det fortsætter iaften.

Hvorfor skulle jeg det, når jeg inderst inde TROR, og ikke håber, at vi ikke vinder?

Real-Mou skrev:

Vi har vundet over Bilbao, Villarreal og Atletico. Og det er en Præstation at vinde 2 x 6-1 på udebane i Tyskland og Tyrkiet

Ikke på udebane, og ikke mod Atletico Madrid i ligaen. Bilbao, Villarreal og Atletico udspillede os.

12 år 5 måneder siden #32 af SR4

Steen skrev: AlenSalihovic skrev:

1. Real Madrid
2. Bayern
3. FC Barcelona

Haha jeg kan kun grine.. Real Madrid er vedens bedste klub.. Atletico Madrid bør i øvrigt være over Barcelona, hvis man skal følge din logik. Så det giver ikke rigtig mening. Bayern har ikke tabt i 50 kampe, og de har vundet over alle de større klubber, pånær City på hjemmebane. Hvordan kan de så være under os?

CRSeven skrev:

Steens argumentation er meget pro alle andre holds præstationer end Madrids, hvilket jeg opfatter som tangerende til at være en troll

..

Jeg har skrevet at Real Madrid har fejlet mod alle de større hold, undtagen Atletico Madrid i CdR. Det er jo sandt, om i vil acceptere det eller ej.

Madridnation. skrev:

Hvorfor skulle jeg det, når jeg inderst inde TROR, og ikke håber, at vi ikke vinder?

Real-Mou skrev:

Vi har vundet over Bilbao, Villarreal og Atletico. Og det er en Præstation at vinde 2 x 6-1 på udebane i Tyskland og Tyrkiet

Ikke på udebane, og ikke mod Atletico Madrid i ligaen. Bilbao, Villarreal og Atletico udspillede os.

Du kan ikke bruge kampen mod Barca til så meget og ligeledes heller ikke første kamp mod Athletico eller Juve kampene. Sjovt egentlig du forsvarer Bayerns eneste store kampe, som de blev udspillet i, fordi de gerne må spille dårligt, fordi de har været gode til alligevel at få resultaterne. Var det ikke det Real netop gjorde mod Juve?

Real har forbedret sig utroligt. Lukker vanvittigt få mål ind og lukker næsten kun mål ind der er umulige og redde som mod Bilbao og Schalke. De scorer vanvittig mange mål og har ikke tabt 30 kampe i streg. Det er netop det hold vi snakker om og ikke om det hold, der tabte til Barca tidligt på sæsonen. Holdet havde ikke engang en idealopstilling dengang.

Og det "nye" Real hold har altså kun mødt Athletico som tophold. Og de blevet udspillet 2 gange både hjemme og ude, og fik uafgjort på udebane. Mere end acceptabelt.
Og ligemeget hvordan man vender den og drejer den, er det stadig utroligt at vinde 6-1 på en international udebane. Og så er Schalke trodsalt ikke værre end det. Så argumentere du for at de er elendige eftersom Bayern selv slog dem med lignende cifre? Så lad mig minde dig om hvilke cifre Arsenal har tabt med flere gange i denne sæson. Og alligevel skulle der et rødt kort til før Bayern kom igang?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real-MOU, Sahinovic

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #33 af Raúl 7

rezamadridista skrev: Chancen for at vi vinder med 3 er større end chancen for at Barca bare vinder.

Nej

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #34 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Betydningsfuldt Clasico i vente
Ligner det en diamant med både Fabregas, Busquets, Xavi og Iniesta inde?

12 år 5 måneder siden #35 af M_linding

Brylle skrev: Ligner det en diamant med både Fabregas, Busquets, Xavi og Iniesta inde?

Eller: At Cesc spiller ude til højre i angrebet (som Iniesta nogen gange gør i modsatte side), for at kunne hjælpe Alves med Ronaldo(?)

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #36 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Betydningsfuldt Clasico i vente

M_linding skrev:

Brylle skrev: Ligner det en diamant med både Fabregas, Busquets, Xavi og Iniesta inde?

Eller: At Cesc spiller ude til højre i angrebet (som Iniesta nogen gange gør i modsatte side), for at kunne hjælpe Alves med Ronaldo(?)

Det kan være. Det er i hvert fald sikkert, at det bliver med meget frihed, hvis det viser sig, at de får størstedelen af spillet.

Leveret af Kunena Forum