Optakt: Betydningsfuldt Clasico i vente
- Storken
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Di Maria er MOTM i første halvleg. Han sætter næten ikke en fod forkert. To flotte mål af Benz, han kunne dog nemt have haft to mere.
Lige den type kamp, jeg havde frygtet. Kan gå begge veje. Håber Ancellotti får dem op i gear til næste halvleg.
Bismo skrev: Defensiven sejler fuldstændigt for Madrid indtil videre. HVorfor har Iniesta så meget plads på højre side inden det første mål??
Di Maria er MOTM i første halvleg. Han sætter næten ikke en fod forkert. To flotte mål af Benz, han kunne dog nemt have haft to mere.
Lige den type kamp, jeg havde frygtet. Kan gå begge veje. Håber Ancellotti får dem op i gear til næste halvleg.
jeg er meget enig,, frygtede også det her. Madrid kan godt spille med dem, men spillerne virker for nervøse, især forsvaret. carvajal mangler også en del defensivt i den her kamp, og Ronaldo skal spille bold, og lade værd med at smide sig - Vis nu at du er verdens bedste Ronaldo.
håber på en god 2 halvleg
- Gæst
-
Edit: og et straffe til på film! Haha, jeg brækker mig over den dommer.
- 10-Tallet
- Gæst
-
AvatarEyes skrev: Barcelona filmer sig til et rødt kort. Den havde jeg ikke set komme.
Haha selv. Den første er god nok. Sergio Ramos er sidste mand og der er benkontakt = rødt kort og straffespark. Den sidste er også god nok. Iniesta søger rummet mellem Marcelo(?) og Alonso, hvor sidstnævnte forhindrer ham uregelmenteret i at komme igennem. Endnu et straffespark. Ærgeligt, men spillede Real Madrid-spillerne efter bogen var ovenstående situationer undgået. Alle kender reglerne, det er bare at følge dem.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ps. Frygtlig kamp... Messi hattrick, Barca 4 mål, Ramos rødt kort, nederlag...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
10-Tallet skrev:
AvatarEyes skrev: Barcelona filmer sig til et rødt kort. Den havde jeg ikke set komme.
Haha selv. Den første er god nok. Sergio Ramos er sidste mand og der er benkontakt = rødt kort og straffespark. Den sidste er også god nok. Iniesta søger rummet mellem Marcelo(?) og Alonso, hvor sidstnævnte forhindrer ham uregelmenteret i at komme igennem. Endnu et straffespark. Ærgeligt, men spillede Real Madrid-spillerne efter bogen var ovenstående situationer undgået. Alle kender reglerne, det er bare at følge dem.
Stop da dig selv, din klovn. Ja, det første straffespark er god nok og det røde kort er også godt nok.
Men det andet straffe? Aldrig i livet.
"Maybe they hate me because I'm too good."
10-Tallet skrev:
Men Iniesta har jo smidt bolden væk, var han kommet igennem havde han jo ikke haft en chance, så skal der ikke være straffe.
det første straffe er fair nok, dumt af Ramos
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Jeg er egentlig heller ikke sikker på, at Dortmund bliver en nem opgave, snarere tværtimod. Ja, Sevilla på onsdag kan selvsagt blive en vanskelig kamp med der tilhørende pointtab.
- Åberg
- Gæst
-