Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 17. spillerunde

8 måneder 3 uger siden #37 af Jaetinh
SPIL DEN FORHELVEDE MBAPPE! 3. gang i denne kamp han skyder selv i stedet for at spille til en medspiller som står i en bedre position
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 3 uger siden #38 af longwind

Ramos4 post=191215 skrev:

longwind post=191214 skrev:

Ramos4 post=191208 skrev: Tyder bare på at Vini og Rodrygo og Valverde og co. tror de ER klubben.

Smider træneren ud. Appellerer til fansene. Brokker sig, hvis de spiller en position de ikke vil - eller bliver bedt om at arbejde på en ny måde.

Klamt.

​Synes det er synd at smide Fede med i den pulje. Han har immervæk altid handlet i holdets interesse, og jeg kan faktisk godt forstå det hvis han blev irriteret over konstant at skulle spille ude af position igennem flere sæsoner når han HAR vist sit værd på CM. Og han opildner trods alt ikke fansene, og knokler faktisk røven ud af bukserne

​Han er en cry baby.

At have ham som de faco anfører er som at gå på jagt med en kat - eller hvad det var Mourinho sagde.

​Om Benzema, en af de bedste centerforwards i historien og en RM legende 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

8 måneder 3 uger siden #39 af elle44
Mbappe har godt nok brændt mange chancer de sidste to kampe
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

8 måneder 3 uger siden #40 af Matamoro
Har vi overhovedet en midtbane i dag?

8 måneder 3 uger siden #41 af El Siete
​Det er SÅ vildt hvor nemt Sevilla kan spille sig igennem til et skud på mål eller en friløber. Godt nok bekymrende. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, elle44

8 måneder 3 uger siden #42 af elle44

Jaetinh post=191216 skrev: SPIL DEN FORHELVEDE MBAPPE! 3. gang i denne kamp han skyder selv i stedet for at spille til en medspiller som står i en bedre position

​Det er meget filosofisk, så skal man jo begynde at tænke over hvor chancen er størst, hans medspillere i en rigtig god position eller ham selv i en mindre god? 
Sidste redigering: 8 måneder 3 uger siden ved elle44.

8 måneder 3 uger siden #43 af elle44
Altså de sejler jo rundt. Burde være pibekoncert.

8 måneder 3 uger siden #44 af NachoFernández
​Güler inde ved siden af Tchouameni er noget rigtig lort for at sige det mildt. I starten af sæsonen lå han oppe som en af de to forreste, og det passer ham langt bedre. Der er et kæmpe krater omkring ham og det er SÅ nemt for især Alexis at finde rum hvor han bør være. Når de spiller i lommer omkring ham, så sidder han vanvittigt langt fra og lunter nærmest rundt som spillede han på et bundhold der bare skal dække rum af (hvilket han ikke gør). Det er alt alt for sårbart. Vi skal bruges han kvalitter på bolden men strukturen skal sættes op så det ikke bliver på bekostning af hele strukturen for det her overlever vi ikke og der sker alt for mange ting lommerne omkring ham. 

Vi er meget heldige at Sevilla spiller uden kvalitet når de når målet. Jeg håber, at vi snart får byttet noget dovenskab ud med energi så hele holdet bidrager til at fosvare den her føring. Selv Jude bliver hængende nu.

8 måneder 3 uger siden #45 af Ramos4
Intet organiseret pres. Pinligt at se en eller to spillere sprinte rundt engang imellem i deres eget pres.

Fucking idioter.

Tror de selv de kan vinde titler sådan her?!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

8 måneder 3 uger siden #46 af -#7-
​Jeg ved ikke med jer andre, men jeg sidder med en fornemmelse af at Xabi Alonsos Real Madrid kører lidt på kunstigt åndedræt. Spillet er decideret hæsligt, det er så røvhamrende dræbende kedeligt at se på, og man sidder bare lidt og venter på at den helt store afklapsning indfinder sig, så klubben ikke har andre muligheder end at skille sig af med Alonso. Og kender jeg de sidste mange år ret, så skal den afklapsning nok komme mod Barcelona. 

Jeg har simpelthen opgivet at det her kan blive bedre... 

DC19

8 måneder 3 uger siden #47 af NachoFernández
​Bellingham finder bare så gode rum når han får lov at bevæge sig i en friere rolle. Det vil jeg langt hellere end at han skal ligge i en fuldkommen statisk 6'er rolle på bolden. Her med en fremragende aktion der trækker et helt fortjent rødt kort.

Spillet flyder bare godt når han kan få lov at finde rum og selv bestemme sine positioner. 
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

8 måneder 3 uger siden #48 af elle44
Må indrømme jeg har det på samme måde.

Det eneste jeg kan se er at Xabi får en sommer mere hvor han får lov at købe de typer han har brug for, og smide de spillere ud der skaber problemer. Men det tror jeg sgu ikke rigtigt på.

De har brug for en træner der får lov at gøre som det passer ham. De eneste trænere der har gjort det mens jeg har fulgt klubben har været Capello og Mourinho. Jeg ved ikke hvem det skulle være nu.

Arbeloa ser jeg lidt som samme type som Alonso, så måske hvis han kunne tage ved lære af Alonsos fejl og være mere kontant og kynisk overfor spillerne kunne det måske virke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum