Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 17. spillerunde
Vinicius skal enten være vores main man, der får lov at drive bolden frem hver gang han har lyst - eller han skal have Benzema i boksen at sigte efter.
Jeg ville gerne se Rodrygo - Mbappé - Mastantuono resten af sæsonen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg håber også på en skilsmisse nu eller til sommer. Som du også siger: Vi er nødt til at købe ind efter Alonsos ideer og det kræver også at man siger farvel til dem som slet ikke passer ind. Skulle han blive fyret, så er der ikke super langt fra hans stil til nogle af de ting som andre trænere med succes arbejder med. Så det hele vil ikke være hældt ud.Lars1991 post=191263 skrev: Enig. Jeg skal ikke kunne afvise at der er en vej tilbage for Vinicius i Real Madrid, men den ser mere og mere svær ud. Det letteste ville være hvis han bare tog videre inden det bliver alt for grimt.
Jeg støtter stadig Xabi som træner i Real Madrid selvom jeg langt fra er enig i alt hvad han foretager sig. Håber bare han bliver støttet mere af ledelsen end hvad rygterne siger, og man så vælger at sælge Vini til sommer, og købe (endnu) mere til Xabis ideer i det vindue også (i mit hoved er Huijsen og Carreras allerede Xabi indkøb).
Vi skal videre mod et nyt kapitel
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
NachoFernández post=191206 skrev:
Lagde mærke til det samme. 20 sekunders fuldkommen stilhed da det blev nævnt.Mas post=191204 skrev: Kommentarerne har helt ret i deres kritik af Real Madrid. Noget de så hør hver uge.
Men når de så, som nu, nævne at Fc Barcelona har betalt dommerstaben i 17 år så bliver de stille.
Det er så vildt hvor tydeligt de hader Real Madrid. Lige meget hvor åbenlyst det bliver at dommerne er betalt så vifter de væk når det handler om Real Madrid.
Lige med Mads Junker ved man det godt. Han er heller ikke særlig hemmelig omkring sit tilhørsforhold.
Lagde mærke til det samme. Men så ved de vel også godt at de prøver at tysse sagen ihjel? Eller har de intet etisk kompas?
Var det i studiet eller under kampen? Jeg har ikke hørt det konkrete eksempel her. Hvad skete der?Estadio Santiago Bernabéu post=191279 skrev:
Lagde mærke til det samme. 20 sekunders fuldkommen stilhed da det blev nævnt.Mas post=191204 skrev: Kommentarerne har helt ret i deres kritik af Real Madrid. Noget de så hør hver uge.
Men når de så, som nu, nævne at Fc Barcelona har betalt dommerstaben i 17 år så bliver de stille.
Det er så vildt hvor tydeligt de hader Real Madrid. Lige meget hvor åbenlyst det bliver at dommerne er betalt så vifter de væk når det handler om Real Madrid.
Lige med Mads Junker ved man det godt. Han er heller ikke særlig hemmelig omkring sit tilhørsforhold.
Lagde mærke til det samme. Men så ved de vel også godt at de prøver at tysse sagen ihjel? Eller har de intet etisk kompas?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det var under kampen. Mener det var i slutningen af 1. halvleg i en situation hvor Sevilla spillede op omkring midten og der intet skete. Sådan et tidspunkt hvor du fylder ind med tomsnak. Men efter kommentaren var der komplet stilhed i 10 sekunders tidRamos4 post=191280 skrev:
Var det i studiet eller under kampen? Jeg har ikke hørt det konkrete eksempel her. Hvad skete der?Estadio Santiago Bernabéu post=191279 skrev:
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-