Optakt: Real Madrid – Sevilla, LaLiga, 17. spillerunde

8 måneder 3 uger siden #61 af Mas
​Som Vini jr spiller for tiden, så burde han objektivt sidde på bænken.
Rodrygo kunne gøre det meget bedre i min optik, ikke fordi han er så meget bedre, men han passer bare ind i taktikken og han taber bolden færre gange.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 3 uger siden #62 af elle44
Gider ikke en gang snakke om Vini i dag, han spillede en ligegyldig kamp. Holdet spillede meget dårligere end Vini spillede individuelt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

8 måneder 3 uger siden #63 af NachoFernández
​Rodrygo har haft mange gode aktioner fra centralt hold i dag og han ser ud til at gå godt ind i tingene med Mbappe. De finder hinanden langt bedre. Jeg håber, at vi giver det en chance 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 måneder 3 uger siden #64 af Bismo

Mas post=191237 skrev:

Bismo post=191235 skrev: Pibekoncert mod Vini. Smukt. Så er de endeligt begyndt at vågne op

​Var det en pipen? Jeg havde svært ved at høre om det var tydligt. 

​synes det lød som piben. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 måneder 3 uger siden #65 af Lars1991

Bismo post=191243 skrev:

Mas post=191237 skrev:

Bismo post=191235 skrev: Pibekoncert mod Vini. Smukt. Så er de endeligt begyndt at vågne op

​Var det en pipen? Jeg havde svært ved at høre om det var tydligt. 

​synes det lød som piben. 

Helt klart piben, efterfulgt af mange der begyndte at klappe. Den typiske hvor publikum er meget splittet omkring en spiller. Man så det samme med Iker f.eks.
Sidste redigering: 8 måneder 3 uger siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

8 måneder 3 uger siden #66 af El Siete
​En 2-0 sejr, men sløj præstation alligevel, og holdet er generelt langt fra toppen af europæisk fodbold. Tør slet ikke tænke på hvor holdet ville være uden Courtois til at redde os gang på gang, og Mbappe til at score alle målene. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 måneder 3 uger siden #67 af Matamoro
En rigtig Real Madrid træner: såsom Del Bosque, Ancelotti, Zidane ville kunne vende bøtten for klubben.
Real Madrid handler ikke om at binde sig til et koncept. Det er individualisternes klub.
Ud med Xabi og ind med en kontrollerende midtbanespiler og træner der giver plads til at spillerne kan udfolde sig frit, så er vi stadig i spil til at vinde alle titler.

8 måneder 3 uger siden #68 af Matamoro
Jeg tror at hvis vi får en god gammeldags pibekoncert med hvide tørklæder, direkte rettet mod Vini, så går den i bukserne på en 10-12 stykker herinde.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

8 måneder 3 uger siden #69 af Lars1991
​Rent taktisk synes jeg egentlig det er en god kamp. Han prøvede noget i første halvleg, der kun virkede delvist, og lavede om på det til anden halvleg. Så på den front en god kamp af Xabi. Jeg er tilgengæld utilfreds med de spillere han vælger til kampen, og, som lige fra sæsonens start, hans ind- og udskiftninger. Gonzalo og Jimenez skal ind meget før. Forstår ikke Asencio skal spille den back hele kampen, når Jimenez lige har vist lovende takter i en cup kamp. Forstår ikke Vini ikke bliver skiftet ud noget før, og hvis Xabi har fået besked om han ikke må, jamen så Rodrygo i stedet. Der skal bare en anden type oppe foran. 
Så selvom han ikke har mange muligheder fra bænken i dag, det må man også tage med, så synes jeg stadig han har nogle kort der skal bruges bedre.

Vi er stadig meget sårbare. Synes genpresset sad meget bedre i anden halvleg, men når Sevilla så spiller sig ud af det (og kudos til dem for det), så det for let at få en stor chance. Selvfølgelig er det en risiko når man laver et højt genpres, men alligevel.. det må ikke være _så_ let.
Og så er der bare et mentalitetsproblem på holdet. Vi så det i cuppen, hvor vi spiller kampen lige som den skal i 70 minutter og så pludselig falder helt tilbage og står passivt... vi så lidt af det igen i dag efter det røde kort, hvor spillerne nærmest ikke gider at løbe mere. Det som om disciplinen ryger fuldstændig i nogle sekvenser, fordi man tænker man allerede har vundet. 

8 måneder 3 uger siden #70 af elle44

Matamoro post=191246 skrev: En rigtig Real Madrid træner: såsom Del Bosque, Ancelotti, Zidane ville kunne vende bøtten for klubben.
Real Madrid handler ikke om at binde sig til et koncept. Det er individualisternes klub.
Ud med Xabi og ind med en kontrollerende midtbanespiler og træner der giver plads til at spillerne kan udfolde sig frit, så er vi stadig i spil til at vinde alle titler.

​Det også fint hvis man har individualisterne. 

8 måneder 3 uger siden #71 af NachoFernández

elle44 post=191249 skrev:

Matamoro post=191246 skrev: En rigtig Real Madrid træner: såsom Del Bosque, Ancelotti, Zidane ville kunne vende bøtten for klubben.

​Det også fint hvis man har individualisterne. 

​Det tror jeg faktisk ikke engang i det tilfælde er fint. Moderne fodbold har efterladt den type og vi havde nok den sidste æra overhovedet med den slags succes. Der skal langt mere til nu og PSG er det bedste eksempel. Kommer vi ikke videre, så kommer vi aldrig til at sætte en stime af trofæer sammen igen. 

Intet koncept eller rød tråd er forældet og vi skal for guds skyld videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

8 måneder 3 uger siden #72 af longwind

Matamoro post=191247 skrev: Jeg tror at hvis vi får en god gammeldags pibekoncert med hvide tørklæder, direkte rettet mod Vini, så går den i bukserne på en 10-12 stykker herinde.

​Indrømmet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum