Fifa ballon d'or
Afstemning: Hvem burde vinde
| Cristiano Ronaldo |
|
82 | 95.3% |
| Lionel Messi |
|
4 | 4.7% |
| Franck Ribery |
|
Ingen stemmer | 0% |
| Zlatan Ibrahimovic |
|
Ingen stemmer | 0% |
| Antal stemmer: 86 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
anes skrev: Fifa har udvidet stemmeperioden for Ballon d'Or, både Mundo Deportivo og Marca skriver det. Sikke en farce, nu tør de ikke ende med det resultat de har fået efter Ronaldos magtdemonstration igen i aften.
Det skal dog siges det ikke er bekræftet endnu.
Ja, de har forhåbentligt en god begrundelse for, at ændre procedure på den måde! (Selvom jeg aldrig har forstået, hvorfor man skal stemme så tidligt)
Omvendt; Så har Ronaldo lige slået Zlatan 4-2 - så det hjælper vel ikke ligefrem FIFA;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Desuden tror jeg ikke nogen ændre på stemmerne. Thiago valgte fx Messi fordi det er hand yndslings og han ville have stemt på Neymar eller ham selv hvis han kunne. Og så stemmer han på Zlatan over Ronaldo fordi han scorer mange mål, selvom Ronaldo har flere i forevejen.
Flere journalister melder om at datoen er blevet rykket, senest Tancredi Palmeri. Jeg kan godt forstå hvorfor de skulle rykke datoen, men på den anden side så er det også lidt underligt.. Håber dog stadig.Great evening for #afc and all my friends in the #wcq 2014. Per and cristiano you are totally awesome! M1Ö
Gary Lineker: I don't care how many trophies Ribery has won, the best player is the best player. And this year that is indisputably Cristiano Ronaldo
Piers Morgan: Best in the world and, in my opinion, the best ever to play the game. Give @cristiano the Ballon d'Or now.
I thought Messi edged @Cristiano until this year. But I don't think any footballer has ever surpassed the levels Ronaldo is now reaching.
Duncan Castle: Ibrahimovic calls himself God. Ronaldo plays like one.
Ferdinand: Cristiano has ended the Ballon D'or argument tonight....if he don't win it now then Blatter has pulled rank!
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2013...-better?ICID=HP_BN_2
EB har også samlet et par: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholds...4/article2153155.ece
Nu skulle det være sikkert: Det bliver rykket til den 29. Men stadig intet officielt fra Fifa.
- Juanito
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Cristiano Ronaldo this season alone:
- 19 games
- 31 goals
- 5 hat-tricks
Hold nu....
Man kan prøve at overtale mig, men jeg tror ærlig talt ikke på at en ikke-skadet Messi ville have gjort det bedre. Det er utroligt...
Edit: VI ER KUN I FUCKING NOVEMBER :D
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- elgurdo
- Gæst
-
HAHA læg mærke til hans: "I DO NOT" :D
Men meget overraskende at fifa ændrer stemmeperioden lige pludselig - måske blatter vil gøre godt igen med ronaldo ;)
Kilde: scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3...0454_672713504_n.png
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ronaldo:
Mål: 251 (0.95)
Kampe: 265
Messi:
Mål: 274 (0.97)
Kampe: 283
Messi vs Ronaldo (gennem hele karrieren) - inkluderer også klub-og landskampe:
Ronaldo:
Mål: 395 (0.61)
Kampe: 648
Messi:
Mål: 364 (0.76)
Kampe: 478
Ps. Cristiano Ronaldo er 4 mål fra at tangere Ronaldo Lima's samlet antal mål på klubplan. Det vil han sandsynligvis gøre i en alder af 28, hvorimod Ronaldo Lima var 35 år. Landskampe indkluderet, så mangler Cristiano at score 19 mål før han totalt vil have overgået El Fenómeno's mål på klub-og landshold gennem karrieren - hvilket med stor sandsynlighed også vll ske, mens Cristiano blot er 28 år gammel, og altså 7 år hurtigere end Ronaldo Lima.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- lavivareal
- Gæst
-
- Kristian S
- Guld bruger
-
Ronaldo er måske historiens bedste spiller hvis du spørger mig, ingen har nogensinde før været så effektiv på banen.