Følg transfervinduets sidste timer her
- MNH92
- Gæst
-
Konstaterede bare at dette hvis det skulle være sandt (hvilket jeg godt vidste det ikke var) ville havde været noget KUN han havde hørt om. Men syntes det er sjovt som du hele tiden, skal morer dig på andres bekostning. Men lykkedes dig ikke denne gang, kan jo evt. være at det var dig der burde havde passet dine sengetider!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Champen
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev: Hvad nu hvis, og det er kun et hvis, at Ancelotti og co. er tilfredse med hvad vi har og at det bare er os der går i panik efter igår?
Jeg tror ikke Ancelotti er tilfreds, og Ronaldo har ifølge Real Madrid Centralen udtalt, “Jeg har ikke lyst til at sige, hvad jeg mener, for hvis jeg gør, ender det på avisforsiderne imorgen. Men hvis jeg havde haft styringen i klubben, havde jeg nok handlet anderledes.”
Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Champen skrev: Er der nogle af jer, der ved hvor længe der må gå, før United får Falcao i hus?
Manchester United og Arsenal har fået en time ekstra til at få købene af Falcao og Wellbeck på plads.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sahinovic skrev:
Chamartin skrev: Nå, op med humøret. Om kun 4 måneder kan vi gå på indkøb i United, og deres spillere kan endda bruges i CL, da United ikke spiller europæisk ;).
Hvad vil du dog købe i United?
Angelito?
- Champen
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Champen skrev: Er der nogle af jer, der ved hvor længe der må gå, før United får Falcao i hus?
Manchester United og Arsenal har fået en time ekstra til at få købene af Falcao og Wellbeck på plads.
Så kl 1 er absolut sidste deadline?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
rezamadridista skrev: Hvad nu hvis, og det er kun et hvis, at Ancelotti og co. er tilfredse med hvad vi har og at det bare er os der går i panik efter igår?
Jeg gentager lige:
"11 spillere til midtbanen og angrebet, hvoraf Jese er langtidsskadet, til 6 pladser... Dvs. indtil det nye år har vi kun 4 indskiftningsmuligheder til midtbanen og angrebet. To skader og så ser det satme sort ud."
Det er med 99.99% sikkerhed sådan det er... Klubben kunne jo sagtens have handlet mere voldsomt ind, hvis de ville. Ancelotti sagde allerede for 2 uger siden, at han ønskede en smal trup, med rigtig gode spillere - og det har han fået;)
M_linding skrev:
Det er med 99.99% sikkerhed sådan det er... Klubben kunne jo sagtens have handlet mere voldsomt ind, hvis de ville. Ancelotti sagde allerede for 2 uger siden, at han ønskede en smal trup, med rigtig gode spillere - og det har han fået;)
Men har man så lært af sidste sæson, hvor truppen fuldstændig knækkede over i de sidste 5 kampe cirka i ligaen?
19 spillere, hvoraf en er langtidsskadet, er uhørt smal især taget i betragtning at man har VM-kampe i benene og klub-VM til december.
Medmindre man indskriver Medran eller Llorente i førsteholdstruppen...
Elkrimi skrev:
M_linding skrev:
Men har man så lært af sidste sæson, hvor truppen fuldstændig knækkede over i de sidste 5 kampe cirka i ligaen?
19 spillere, hvoraf en er langtidsskadet, er uhørt smal især taget i betragtning at man har VM-kampe i benene og klub-VM til december.
Medmindre man indskriver Medran eller Llorente i førsteholdstruppen...
Jeg læste i Marca, at Ancelotti vil være mere opmærksom på, at bruge hele sin trup igennem hele sæsonen. Sidste sæson spillede især Modric, Alonso og Ronaldo alt for meget, da de egentlig trængte til at hvile. Ancelotti skal bruge Isco og Illarra - og hvem der ellers er - og bruge dem der hvor de er gode. Ikke som nødløsninger på uvante pladser...