Følg transfervinduets sidste timer her
- Raúl 7
- Gæst
-
M_linding skrev: I forhold til forstærkninger på midtbanen, så håber jeg at Ancelotti får genintegreret Khedira, efter han nærmest var blevet smidt ud. Der er selvfølgelig mange som håber på, at der bliver købt en eller anden stjerne; men meget tyder på at det ikke sker.
En lille tanke omkring Khedira:
En af det bedste midtbanepræstationer jeg har set i lang lang tid, var da Tyskland slog Brasilien med 7-1. Her bestod den tyske tremandsmidtbane af Kroos, Khedira og Svinestegeren, og Khedira var outstanding. Hvis man så den kamp må man også ha' noget tro på, at Khedira igen kan blive en vigtig profil for os; især når han nu har Kroos at arbejde sammen med....;)
Khedira og Kroos sammen kan sagtens fungere, men hvem skal spille DM? Vi har ingen Alonso mere og Illaramendi...ja...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mælkemand skrev: you heard it here first...
"Inter, forte interessamento del Real Madrid per Guarin - Il colombiano è nel mirino del club allenato da Carlo Ancelotti. I nerazzurri sembrano orientati a prendere in considerazione l'offerta."
kilde: sky italia... meget sent køb så, der er ikke mange minutter før vinduet lukker!
kilde: sport.sky.it/sport/calciomercato/2014/09...tative_giornata.html
Har læst det samme, har han portugisisk eller italiensk pas?
- Johnson
- Gæst
-
Desuden giver det ikke længere mening at tale om Benzema som forward da han i Ancelottis 4-4 2 system spiller hængende angriber. For mig står det klart at James er bedre i den position.
Afslutningsvis vil jeg sige at man bruge Bale med udgangspunkt i venstresiden, med ret til at flakke, når der angribes. Han vil fylde meget mere defensivt når han som venstrebenet skal dække venstre side når vi forsvarer.
I forhold til forstærkninger bør man købe Oxlade- Chamberlain som både kan spille kant og midtbane og har et fantastisk løbepensum. Han kunne udvikle sig til noget der minder om Di Maria
- MNH92
- Gæst
-
"kilde: sky italia... meget sent køb så, der er ikke mange minutter før vinduet lukker!"
De kan ikke hente ham, Hernandez har taget den sidste ikke-europæiske plads.
- MNH92
- Gæst
-
- mælkemand
- Gæst
-
M_linding skrev: I forhold til forstærkninger på midtbanen, så håber jeg at Ancelotti får genintegreret Khedira, efter han nærmest var blevet smidt ud. Der er selvfølgelig mange som håber på, at der bliver købt en eller anden stjerne; men meget tyder på at det ikke sker.
En lille tanke omkring Khedira:
En af det bedste midtbanepræstationer jeg har set i lang lang tid, var da Tyskland slog Brasilien med 7-1. Her bestod den tyske tremandsmidtbane af Kroos, Khedira og Svinestegeren, og Khedira var outstanding. Hvis man så den kamp må man også ha' noget tro på, at Khedira igen kan blive en vigtig profil for os; især når han nu har Kroos at arbejde sammen med....;)
Jeg er delvis enig, men så skal man også huske at vi meget meget MEGET sjældent møder et hold der er så offensivt indstillet som Brasilien. 36 ud af de 38 kampe vi kommer til at spille i ligaen kommer til at være mod hold der står langt tilbage på banen og venter på kontra. Her har vi som reelt altid haft problemer med at åbne et kompakt forsvar. Vi vinder stortset alle vores kampe på enkeltmandspræstationer eller på dødbolde.
Det er ihvertfald lang tid siden jeg har følt mig tryg ved at møde et bundhold, der fra start spiller for uafgjort.
Isco er på nuværende tidspunkt vores vigtigste mand, da han som den eneste har evnerne til at åbne et forsvar med en aflevering imellem kæderne. Vi har solgt alle de andre der også kunne det (Guti -længe siden, "Kaka", Øzil og Di maria)
For mig at se så havde et køb af Silva eller Reus absolut have været at foretrække omend en spiller ala Kagawa til bredden heller ikke ville have været så dårligt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- MNH92
- Gæst
-
Var på ingen måde ment sådan, var bare en information. Men bliver lidt i tvivl, nu når du skriver det. Men håber du har ret, ville pynte enormt på holdet også selvom han ikke ville kunne konkurrere om en plads i startopstillingen.
- mælkemand
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Siempre fiel skrev: Det giver mening i og med at Guarin vel forhåbentlig er tiltænkt plads hos Castilla. Hva jeg har set fra Guarin, så ka han ik bidrage med noget som helst andet end at fylde truppen ud og i så fald foretrækker jeg at vi bare lader være eller går målrettet efter William Kvist eller Christian Poulsen
William Kvist er for sent. Elche kom os i forkøbet ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.