Følg transfervinduets sidste timer her
Truppen ser rigtig nok utrolig smal ud, især taget i betragtning at der venter rigtig mange kampe og at Jese stadig er skadet.
Men jeg har nu også på fornemmelsen at man har et es i ærmet, som bliver officiel i løbet af aftenen. Hvis det ikke sker, så skal der ihvert fald en enkelt eller to Castilla-spillere op i A-truppen. Her kunne Medran eller Llorente være muligheder. Men det virker særdeles tilfældigt og uplanlagt... Det kan umuligt komme som en overraskelse at Di Maria og en af Khedira/Alonso/Illarra ønskede andre græsgange.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Og så kom trumfen - Chicharito - må indrømme at dén signing (på leje!!) har gjort at jeg er direkte pinlig over at være Madridista idag. Mage til desperat hovsaløsning - som endda kommer samtidig med at en Falcao lejes af Man U - altså vi er jo på det nærmeste til grin. Men man er åbenbart hunderæd for at give den skrøbelige elendighed, kaldet Benzema, den mindste konkurrence.
Og altså - Isco og James kommer til at rende rundt og spille på en uvant plads og formentlig kæmpe om hvem der ka være mest usynlig på positionen. Til de 2 andre pladser har vi 2 superspillere, men vores backups er Khedira som blot venter på at ku forlade klubben (og det ses TYDELIGT) og så Illarra som mere ligner en nervøs (læs: bange) Castillaspiller.
Jeg er slet ik i tvivl om at denne sæson blir et gigantisk antiklimaks ovenpå CL-triumfen sidste sæson - med mindre der sker mirakler idag. Det tror jeg dog ik på - jeg mener seriøst de lader til fuldstændig at ha tabt sutten på Concha Espina denne sommer. Jeg synes det er en farce af episke dimensioner - Chicharito - altså jeg fatter ik vi ka synke så dybt.
Edit: Det er lige gået op for mig at BIF har forstærket sig bedre end os i dette vindue - er målløs over Florentino og Carlo
- MNH92
- Gæst
-
"Men det skete og vi vandt Champions League, så hvad med at glæde sig over det, istedet for at gruble over hvad der kunne være sket"
Det gør jeg bestemt også, men man skal ikke kun lade sig forblænde af dette. Og giver dig ret i at dette kan give et wake up call. Men må indrømme at jeg ikke ser os vinde mod Atletico i næste spillerunde, også kan man ende med lige pludselig at være 4-6 point efter Barcelona, og 1-4 efter Atletico. Og med de sidste mange resultater, dårlige spil og den meget tynde og skadesplaget trup i mente, er det ikke noget jeg tror de kan indhente igen. Og i CHL, er der ingen hold der har vundet to år i træk, og syntes også der efter dette transfervindue, er ihvertfald 4 hold der har bedre spillermateriale end os.
Også lidt til alle jer andre. Ser mange af jer nævne Reus, men hvis denne handel skal gå igennem, skal handlen så ikke offentliggøres/ lukkes inden klokken 18, da transfervinduet lukker på det tidspunkt i Tyskland. Derudover forstår jeg ikke jeres optimisme i forhold til endnu et køb, da der i min optik så ville havde været rygter om det på nuværende tidspunkt.
- mælkemand
- Gæst
-
det er en ærgerlig udvikling der sker, specielt nu hvor jeg skal ned og se dem mod atletico.. frygter en skandale kamp fra vores side efter hvad jeg så igår :-( :-(
En lille tanke omkring Khedira:
En af det bedste midtbanepræstationer jeg har set i lang lang tid, var da Tyskland slog Brasilien med 7-1. Her bestod den tyske tremandsmidtbane af Kroos, Khedira og Svinestegeren, og Khedira var outstanding. Hvis man så den kamp må man også ha' noget tro på, at Khedira igen kan blive en vigtig profil for os; især når han nu har Kroos at arbejde sammen med....;)
- mælkemand
- Gæst
-
- Johnson
- Gæst
-
Forsvarsopstilling:
Navas
Carvajal Ramos Pepe Coentrao
Khedira Modric Kroos Bale
James
Cristiano
Angrebsopstiiling:
Navas
Carvajal Ramos Pepe Coentrao
Khedira Modric Kroos
James
Cristiano Bale
- mælkemand
- Gæst
-
"Inter, forte interessamento del Real Madrid per Guarin - Il colombiano è nel mirino del club allenato da Carlo Ancelotti. I nerazzurri sembrano orientati a prendere in considerazione l'offerta."
kilde: sky italia... meget sent køb så, der er ikke mange minutter før vinduet lukker!
kilde: sport.sky.it/sport/calciomercato/2014/09...tative_giornata.html
www.altom-italienskfodbold.dk/nyheder/47...om-italiensk-fodbold skriver det samme
At Cristiano heller ikke er tilfreds siger en del om spillernes holdning