Følg transfervinduets sidste timer her

12 år 1 uge siden #85 af Siempre Madrid

Kasillas skrev: Hvem er det lige der laver tweets her på siden?

Jeg må indrømme at jeg elsker manden eller kvinden der udspyr dem. Den med at Rakitic lignede en tennis spiller, og den med at Higuan gerne måtte skifte til Barca med den Semi-finale form var ret sjove, specielt taget i betragtning af at Higuan flirtede med Barca, men jeg forstår ikke hvorfor der bliver ved med at gå efter Drenthe? - Først den med at Barca måtte hente ham sådan som de forstærkede sig i forsvaret, og nu den med at han er en yndlingshollænder.

Ovenstående skal ikke opfattes som sur opstød fra undertegnet, men en undren over at gå sådan imod vores ex spiller. - Drenthe var trods alt eksemplarisk. - Kan twitter-brugeren sige mig hvorfor den komiske tilgang mod Drenthe?

Drenthe var trods alt eksemplarisk............den lader vi lige stå et øjeblik!!

Lidt ligesom El Chico del acné var et mønsterbarn.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 uge siden #86 af raul7=kongen

Jeg må indrømme at jeg elsker manden eller kvinden der udspyr dem. Den med at Rakitic lignede en tennis spiller, og den med at Higuan gerne måtte skifte til Barca med den Semi-finale form var ret sjove, specielt taget i betragtning af at Higuan flirtede med Barca, men jeg forstår ikke hvorfor der bliver ved med at gå efter Drenthe? - Først den med at Barca måtte hente ham sådan som de forstærkede sig i forsvaret, og nu den med at han er en yndlingshollænder.

Ovenstående skal ikke opfattes som sur opstød fra undertegnet, men en undren over at gå sådan imod vores ex spiller. - Drenthe var trods alt eksemplarisk. - Kan twitter-brugeren sige mig hvorfor den komiske tilgang mod Drenthe?

Har der været skrevet noget negativt om Royston Drenthe på Madridista.dk's Twitter i aften?

12 år 1 uge siden #87 af raul7=kongen

Siempre Madrid skrev:

Drenthe var trods alt eksemplarisk............den lader vi lige stå et øjeblik!!

Lidt ligesom El Chico del acné var et mønsterbarn.

Han kom da kun et par gange for sent til træning ;) Hvis de nu bare havde ladet ham køre i den hastighed han selv ønskede på motorvejen i Spanien, så var det givetvis ikke sket!

Det sagt, så er der vist ingen på Madridista.dk's redaktion som ikke ville ønske Drenthe al succes i verden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

12 år 1 uge siden #88 af raul7=kongen
Real Madrid har lagt en special op på hjemmesiden med sommerens handler.

Rimelig dårlig timing i forhold til sociale medier, hvor stemningen ikke just er positiv. Det lugter dog også af, at det ikke er forhandlinger igang.

12 år 1 uge siden #89 af Siempre Madrid

raul7=kongen skrev: Real Madrid har lagt en special op på hjemmesiden med sommerens handler.

Rimelig dårlig timing i forhold til sociale medier, hvor stemningen ikke just er positiv. Det lugter dog også af, at det ikke er forhandlinger igang.

Den har ligget der hele sommeren. Lige fra Kroos kom til klubben, så den skal vi ikke lægge så meget i.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #90 af Champen
Besvaret af Champen på emne Følg transfervinduets sidste timer her
Det hele er dødt.... Derudover vil jeg gerne udtrykke sympati overfor ham, der har haft opgaven, at dække sidste transferdag med Real Madrid briller. Det har sgu været en trist opgave.

12 år 1 uge siden #91 af raul7=kongen

Siempre Madrid skrev:

raul7=kongen skrev: Real Madrid har lagt en special op på hjemmesiden med sommerens handler.

Den har ligget der hele sommeren. Lige fra Kroos kom til klubben, så den skal vi ikke lægge så meget i.

Bare spøjst de går ud og deler den igen, hvis de ville handle mere. Nå, men den gode nyhed er vel at Barca heller ikke har handlet. Et par skader/flops og de får problemer uden handler det kommende år.

12 år 1 uge siden #92 af Siempre Madrid
Juanfran skiftede i dag fra Betis til Watford..........og de har nu lejet ham ud til Deportivo.

Skal vi lige gøre det samme med Chicharito og sende ham til Dortmund mod at få en af deres spillere ;-)

Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved Siempre Madrid.

12 år 1 uge siden #93 af raul7=kongen

Siempre Madrid skrev: Juanfran skiftede i dag fra Betis til Watford..........og de har nu lejet ham ud til Deportivo.

Skal vi lige gøre det samme med Chicharito og sende ham til Dortmund mod at få en af deres spillere ;-)

Nok lidt svært, når vi lejede mexicaneren ;) Super Depor i øvrigt med et fornuftigt transfervindue, midlerne taget i betragtning.

12 år 1 uge siden #94 af raul7=kongen
Jeg undrer mig i øvrigt over, at United ikke har bekræftet Falcao-handlen.

12 år 1 uge siden #95 af Siempre Madrid

raul7=kongen skrev:

Siempre Madrid skrev: Juanfran skiftede i dag fra Betis til Watford..........og de har nu lejet ham ud til Deportivo.

Nok lidt svært, når vi lejede mexicaneren ;) Super Depor i øvrigt med et fornuftigt transfervindue, midlerne taget i betragtning.

Gå dog i seng i stedet for at ødelægge min fest ;-)

Men ja, det er lidt underligt, at Falcao ikke er bekræftet endnu. Har Juventus fået midler til at købe ham, så vi kan få Fernando Llorente i stedet ;-)

• MNH92
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #96 af MNH92
Besvaret af MNH92 på emne Følg transfervinduets sidste timer her
Til ALLE madridistas:

Er det mig der ikke har styr på tidszonerne, eller er klokken 01:00 (dansk tid) ikke svarende til klokken 24:00 i Spanien?

Leveret af Kunena Forum