Følg transfervinduets sidste timer her
Hvorfor? Jo, han fylder meget mere i feltet en Benzema. Det lyder lidt underligt, da han rent fysisk har langt mindre dimensioner end Benzema, men han har en super god placeringsevne og tager nogle rigtig gode dybe løb. Så når vi kommer derhen, hvor vi skal jagte et mål i slutningen af en kamp, og hvor Benzemas kvaliteter som spilstation er ligegyldige, tror jeg, at vi kan få stor hjælp fra mexicaneren!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En midtbane- eller kantspiller til; og så vil jeg faktisk være tilfreds med vinduet. Faktisk er den type spiller jeg savner mest, en type helt magen til Jesé - så det er jo positivt nok;) Men en spiller til skal der altså hentes!
Det der irriterer mig mest er altså, at der er d. 1/9.... Hvorfor fanden havde vi ikke handlet færdigt for 4-6 uger siden?!?!
Ser kun to spillere som kan overraske:
Verratti
Pogba
Når man tænker lidt over det, så har der godt nok været stille omkring Pogba, mon Perez laver numre:)
Jeg ved ikke med jer, men jeg synes at Chicharito er en KLAR forstærkning i forhold til Morata.
Velkommen til "lille ært"!
- mælkemand
- Gæst
-
Håber klubben har øje til calhanoglu fra leverkusen, han er lige skiftet dertil men er en fantastisk spiller og jeg synes han har potentialet til at blive en merengue spiller i de næste par års transfervinduer
derudover sker der ikke mere fra vores side af i dette vindue, den er 99,9% sikker.
Jeg håber stadig vi får hentet Reus, selvom jeg på ingen måder tror det, men ihvertfald en kantspiller, og bliver det ikke Reus, så en god breddespiller. Den centrale midtbane ser egentlig ganske fin ud synes jeg. Kroos, Khedira og Modric som startere (forhåbentlig). Illarra og Isco som reserver, og med tiden kan James omskoles ligesom Di María.
Casillas, Carvajal, Pepé, Ramos, Marcelo, Khedira, Kroos, Modric, Ronaldo, Bale og Benzema er et bedre hold end fra sidste sæson, hvis i spørger mig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- mælkemand
- Gæst
-
Personligt synes jeg det er en KÆMPE katastrofe, at vi kun har signet Chicarito her til slut. Hvis det slutter sådan her, hvilket alt desværre tyder på lige i øjeblikket, så kan vi ligeså godt melde os ud af kampen om både ligaen og CL.
Pessimistisk? Måske. Men jeg sagde det allerede i pre-season og med det spil, vi leverer i øjeblikket, så skal der mirakler til. Som i det skal hentes mirakler ind til holdet.
Virkelig nogle skamfulde og hårde dage at være Real Madrid fan!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- MNH92
- Gæst
-
Hvordan Perez efter kampen i går kan mene at dette er tilstrækkeligt, er mig en gåde.. Han er helt væk fra vinduet. Efter salget af Di Maria, står vi jo tilbage med et transfervindue hvor man kun har brugt 200-300 millioner. Nuvel, dette syntes jeg egentlig er meget positivt, når man stort set altid er en af de klubber der bruger flest penge, men bare ikke når truppen er så tynd som den er. Alle med øjne i hovedet, kan se at dette bliver en endnu dårligere sæson end sidste, som kun blev reddet af Ramos der scorede i 92'ende minut. Lad os sige at dette mål ikke var blevet scoret, ville det i mine øjne, være den dårligste sæson, i jeg ved ikke hvor mange år. Ender 3'er for første gang i jeg ved ikke hvor mange år, taber finalen til Atletico og får en lille trøst i Copaen..
Min skuffelse kan ikke beskrives med ord. Fremtiden ser dyster ud.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Dios skrev: Alt i alt, så handlede det trods alt kun om at få købt spillere til bredden før denne sæson. Spiller for spiller, så er vi markant forbedret hvis du spørger mig. Problemet som jeg ser det er stadig bredden, som vi i sidste sæson manglede.
Jeg håber stadig vi får hentet Reus, selvom jeg på ingen måder tror det, men ihvertfald en kantspiller, og bliver det ikke Reus, så en god breddespiller. Den centrale midtbane ser egentlig ganske fin ud synes jeg. Kroos, Khedira og Modric som startere (forhåbentlig). Illarra og Isco som reserver, og med tiden kan James omskoles ligesom Di María.
Casillas, Carvajal, Pepé, Ramos, Marcelo, Khedira, Kroos, Modric, Ronaldo, Bale og Benzema er et bedre hold end fra sidste sæson, hvis i spørger mig.
Jeg er faktisk meget enig med dig, folk overreagerer ret meget grundet gårsdagens kamp.
Det største problem er bredden, i sidste sæson missede vi mesterskabet pga. træthed i april og i år har vi endnu flere kampe. Derfor ville en spiller mere pynte, men den med at vi står værre, den køber jeg ikke helt. Derudover er det selvfølgelig beklageligt, at Ancelotti først fik sin angriber sidst i august, det burde man kunne have løst tidligere, når man ikke ville have et stort navn. Ligesom det er skidt, at italieneren ikke kunne forberede sig fra juli på, hvilke midtbanespillere man gik ind til sæsonen med - omend han nok hele tiden har vidst, at Di Maria ville smutte.
MNH92 skrev: ...som kun blev reddet af Ramos der scorede i 92'ende minut. Lad os sige at dette mål ikke var blevet scoret, ville det i mine øjne, være den dårligste sæson, i jeg ved ikke hvor mange år. Ender 3'er for første gang i jeg ved ikke hvor mange år, taber finalen til Atletico og får en lille trøst i Copaen..
Men det skete og vi vandt Champions League, så hvad med at glæde sig over det, istedet for at gruble over hvad der kunne være sket.
Og fremtiden ser helt fin ud. Real Madrid fik en dukkert af den anden verden igår aftes, men det kan sagtens blive en fordel i forhold til at "vække" spillerne, så de ikke bare tror at fordi der står Real Madrid på brystkassen betyder det per automatik 3 point.
DC19
Vinduet startet fint. Vi startede med at købe Kroos, hvilket er en af de bedste handler længe. Vi købte James, en spiller som sådan ikke passer ind i Ancelottis system, men hvad Perez vil have, det får Perez. Han var dyr og gjorde det meget svære for Ancelotti om at overbevise di Maria om at blive.
At beholde di Maria OG ikke mindst Alonso ville havet meget, meget vigtigt for holdet. di Maria kan både spille på kanten og på midtbanen. Og i går manglede vi virkelig noget supplement på kanten. Alonso afgang er værre end di Marias, da han var Ancelottis forlængede arm inde på banen og dette kommer til at være et stort savn hele sæsonen igennem.
di Marias afgang var ventet og det utroligt skuffende at man (Perez) ikke har tænkt på en afstatning. Alonsos afgang var total uventet, men det er stadig ufattelig skuffende.
Reus ville være en drøm at hente og gøre lidt op for det ellers skuffende vindue. Men det er totalt urealistisk at han skifter på nuværende tidspunkt. Men uanset hvad så skal der hentes nogle offensive kræfter. for at man har to spillere skadet skal ikke betyde at man skal hente en ungdomsspiller op, bare for at have en på bænken.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!