Optakt: Real Madrid – Rayo Vallecano, LaLiga, 5. spillerunde

57 minutter siden #85 af mohbar
​drengen kommer ind 20 minutter før slutfløjt og laver 5 målchancer. Hvad sker der Mourinho. Og hvorfor så sur mine når han så laver en assist haha. Luksus problem? Det problem løses kun ved at lade drengen starte! Så bliver vores spil også langt klogere, meningsfuldt ig sjovt at se på
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

55 minutter siden #86 af Ramos4

Fondo_Sur post=200732 skrev: Mbappé og Bellingham bidrog begge med mål, men nærmest ingenting til spillet. De er begge unikke match-vindere, men der skal være en balance, og det ser stadig ikke balanceret ud, selvom onkel Mou har lovet harmoni uden at ofre en eneste stjerne. Spillere som Espí, Brahim, Güler samt nogle spillere af egen avl bliver ofret i stedet og nå ja… balancen på holdet.

Det er stadig kun begyndelsen på sæsonen, og han skal have lov til at give Camavinga chancen på trods af, at han smider bolden på tribunen, hvis hans modstander puster ham i nakken. Men det spændende er jo, hvordan sæsonen udvikler sig. Se, jeg kan også være positivt indstillet for en stund.

​Præcis. Bellingham bringer meget lidt som 10'er udover sine mål hist og her.
Güler ville bringe langt mere som 10'er. Og Jude kan stadig crashe boksen som 8'er.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

55 minutter siden #87 af elle44
Ville ikke græde snot hvis både Mbappe og Vini pakkede kufferten

54 minutter siden #88 af mohbar

elle44 post=200718 skrev: Güler har skabt flest chancer (4) i kampen ifølge FotMob.

​5 chancer 

53 minutter siden #89 af DeLaRed
Er uenig i at det er et problem at ligge Guler længere tilbage på banen…indtil videre i denne season, vil jeg mene at vires midtbane har set stærkest ud med Fede-Silva-Guler og så Bellingham foran dem. Og her har Guler hovedsageligt ligger længere tilbage, men i en friere rolle fordi Silva ligger bag ham…

Jeg ser det ikke som en optimal midtbane konstellation, men med det spiller materiale vi nu engang har, så mener jeg det er den Mou skal bygge videre på!

Og så SKAL han simpelthen blive mere komfortabel med at skifte tidligere ud, Bellingham ser igen helt ødelagt ud i kampens slutning, det er der absolut ingen grund til!

Donde está la biblioteca?

52 minutter siden #90 af Ramos4

DeLaRed post=200737 skrev: Er uenig i at det er et problem at ligge Guler længere tilbage på banen…indtil videre i denne season, vil jeg mene at vires midtbane har set stærkest ud med Fede-Silva-Guler og så Bellingham foran dem. Og her har Guler hovedsageligt ligger længere tilbage, men i en friere rolle fordi Silva ligger bag ham…

Jeg ser det ikke som en optimal midtbane konstellation, men med det spiller materiale vi nu engang har, så mener jeg det er den Mou skal bygge videre på!

Og så SKAL han simpelthen blive mere komfortabel med at skifte tidligere ud, Bellingham ser igen helt ødelagt ud i kampens slutning, det er der absolut ingen grund til!

​Og hvis Diomande spiller godt? Hans 140 millioner prisskilt gør ham svær at droppe.
Hvad gør du så?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

50 minutter siden #91 af mohbar

Ramos4 post=200738 skrev:

DeLaRed post=200737 skrev: Er uenig i at det er et problem at ligge Guler længere tilbage på banen…indtil videre i denne season, vil jeg mene at vires midtbane har set stærkest ud med Fede-Silva-Guler og så Bellingham foran dem. Og her har Guler hovedsageligt ligger længere tilbage, men i en friere rolle fordi Silva ligger bag ham…

​Og hvis Diomande spiller godt? Hans 140 millioner prisskilt gør ham svær at droppe.
Hvad gør du så?

​det bør aldrig være prisen der gør man skal starte inde. Det var heldigvis heller ikke så afgørende ifm Hazard. Diomande viser ok takter men han er langt fra Arda niveau og heller ikke tæt på Brahim. 
Sidste redigering: 50 minutter siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

48 minutter siden #92 af Ramos4
Güler skal ikke være pseudo-højrekant. Dumfries kommer med intet til højre - apropos manglende fart.

Vi bliver alt for venstredrejede igen-igen.

47 minutter siden #93 af Ramos4

mohbar post=200739 skrev:

Ramos4 post=200738 skrev:

Hvad gør du så?

​det bør aldrig være prisen der gør man skal starte inde. Det var heldigvis heller ikke så afgørende ifm Hazard. Diomande viser ok takter men han er langt fra Arda niveau og heller ikke tæt på Brahim. 

​Hazard bænkede sig selv pga. skader.

44 minutter siden #94 af Dragam

Ramos4 post=200740 skrev: Güler skal ikke være pseudo-højrekant. Dumfries kommer med intet til højre - apropos manglende fart.

Vi bliver alt for venstredrejede igen-igen.

​Dumfries var et lyn engang - men det er ved at være nogle år siden. Jeg så gerne at vi brugte Valverde på højrebacken, som trods alt har fart, og kan forsvare.

42 minutter siden #95 af Ramos4
Dejligt at se Brahim blive bænket hele kampen ovenpå at være flyvende mod Inter.
Må være super motiverende.

Og hvorfor beholdt vi Endrick?

Man må håbe at Espi spiller noget bold i sit nabolag i weekenderne for at holde sig varm, for han kommer ikke til at få mange minutter.

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Dragam

40 minutter siden #96 af Dragam

Ramos4 post=200743 skrev: Dejligt at se Brahim blive bænket hele kampen ovenpå at være flyvende mod Inter.
Må være super motiverende.

Og hvorfor beholdt vi Endrick?

Man må håbe at Espi spiller noget bold i sit nabolag i weekenderne for at holde sig varm, for han kommer ikke til at få mange minutter.

​Klubben ødelægger endricks udvikling. Han må virkelig fortryde sit real madrid skifte.

Generelt bør man som ungt talent ikke tage til real madrid - bedre at være i en mindre klub og udvikle sig, og så komme senere, hvor man rent faktisk kan få minutter, og ikke bare rådne på bænken.

Leveret af Kunena Forum