Optakt: Real Madrid – Rayo Vallecano, LaLiga, 5. spillerunde
Nemt, jeg dropper Diomande…vi har sket og ret ikke brug for ham når hhv Vini og Mbappe er på banen, men vi har om nogen brug for Guler til at kunne kontrollere spillet og kreere chancerne.Ramos4 post=200738 skrev:
Og hvis Diomande spiller godt? Hans 140 millioner prisskilt gør ham svær at droppe.DeLaRed post=200737 skrev: Er uenig i at det er et problem at ligge Guler længere tilbage på banen…indtil videre i denne season, vil jeg mene at vires midtbane har set stærkest ud med Fede-Silva-Guler og så Bellingham foran dem. Og her har Guler hovedsageligt ligger længere tilbage, men i en friere rolle fordi Silva ligger bag ham…
Jeg ser det ikke som en optimal midtbane konstellation, men med det spiller materiale vi nu engang har, så mener jeg det er den Mou skal bygge videre på!
Og så SKAL han simpelthen blive mere komfortabel med at skifte tidligere ud, Bellingham ser igen helt ødelagt ud i kampens slutning, det er der absolut ingen grund til!
Hvad gør du så?
Jeg har intet imod Yan, omend jeg mener han var den spiller vi havde mindst brug for af alle vores indkøb denne sommer, og så tvivler jeg på at han nogensinde kan lave op til sit prisskildt (dermed ikke sagt at han ikke bliver en vigtig brik i pusle spillet, men kan pt ikke se ham nå Vini/Mbappe/Jude højder). Men, vi skal ikke spille spillere bare fordi de er dyre, vi skal jo for Guds skyld heller ikke sende Trent på banen bare fordi han er en af de 6-7 bedst betalt spillere i truppen…Så hvis vi antager at Vini og Bappen spiller alle minutter, så skal Yab selvfølgelig ikke spille fremfor Guler, og imo burde Brahim også være foran Yan i køen, helt simpelt fordi han er en anderledes type, som vi har langt mere brug for på banen når både Vini og Bappen udgører vores angreb.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men du kan ikke starte Brahim heller, for der spiller Güler jo ;)DeLaRed post=200745 skrev:
Nemt, jeg dropper Diomande…vi har sket og ret ikke brug for ham når hhv Vini og Mbappe er på banen, men vi har om nogen brug for Guler til at kunne kontrollere spillet og kreere chancerne.Ramos4 post=200738 skrev:
Og hvis Diomande spiller godt? Hans 140 millioner prisskilt gør ham svær at droppe.DeLaRed post=200737 skrev: Er uenig i at det er et problem at ligge Guler længere tilbage på banen…indtil videre i denne season, vil jeg mene at vires midtbane har set stærkest ud med Fede-Silva-Guler og så Bellingham foran dem. Og her har Guler hovedsageligt ligger længere tilbage, men i en friere rolle fordi Silva ligger bag ham…
Jeg ser det ikke som en optimal midtbane konstellation, men med det spiller materiale vi nu engang har, så mener jeg det er den Mou skal bygge videre på!
Og så SKAL han simpelthen blive mere komfortabel med at skifte tidligere ud, Bellingham ser igen helt ødelagt ud i kampens slutning, det er der absolut ingen grund til!
Hvad gør du så?
Jeg har intet imod Yan, omend jeg mener han var den spiller vi havde mindst brug for af alle vores indkøb denne sommer, og så tvivler jeg på at han nogensinde kan lave op til sit prisskildt (dermed ikke sagt at han ikke bliver en vigtig brik i pusle spillet, men kan pt ikke se ham nå Vini/Mbappe/Jude højder). Men, vi skal ikke spille spillere bare fordi de er dyre, vi skal jo for Guds skyld heller ikke sende Trent på banen bare fordi han er en af de 6-7 bedst betalt spillere i truppen…Så hvis vi antager at Vini og Bappen spiller alle minutter, så skal Yab selvfølgelig ikke spille fremfor Guler, og imo burde Brahim også være foran Yan i køen, helt simpelt fordi han er en anderledes type, som vi har langt mere brug for på banen når både Vini og Bappen udgører vores angreb.
Som pseudo-højrekant.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men det problem ligger ved Mbappe, når han spiller på toppen har vi ingen angriber omkring det lille felt, og vi har heller ingen der tager løb og frigører plads for Diomande i højre siden, så med mindre ideen er at Diomande eller Dumfries skal afdrible 3-4 spillere ind i feltet og selv skyde på kassen, så er det klart at der ikke kommer meget fra højre, fordi angrebet ikke er “bygget” til det.Ramos4 post=200740 skrev: Güler skal ikke være pseudo-højrekant. Dumfries kommer med intet til højre - apropos manglende fart.
Vi bliver alt for venstredrejede igen-igen.
Har heller ikke sagt noget om at starte Brahim, selvom han er god nok til en start plads på dette niveau, så er hans direkte konkurrenter (Guler og Jude) bedre end ham og begge noget holdet har mere brug for grundet resten af spillerne på banen…men jeg mener meget klart at Brahim burde være dem første der kommer på banen når hhv Jude eller Guler ikke spiller, fremfor Yan…vel og mærke så længe Vini og Bappen ligger sammen i angrebet!Ramos4 post=200746 skrev:
Men du kan ikke starte Brahim heller, for der spiller Güler jo ;)DeLaRed post=200745 skrev:
Hvad gør du så?
Som pseudo-højrekant.
Om det bliver godt ved jeg ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Han har været tæt på at score flere gange og hans indsats kan man ikke sætte noget på.
Men skide synd, at farten lige mangler 10%.
enig, farten er ikke hvad den har været, men jeg synes han gør det fint, han viser god fysik og har overordnet set haft godt styr på defensiven (han for nok problemer mid de Aller hurtigste kanter i La Liga), og offensivt for vi så meget ud af han som vi investere i højre siden…faktum er, han er bedre end hvad Dani har været siden vires sidste titel season, og han er er kvante-spring op i kvalitet i begge ender af banen sammenlignet med Trent!Ramos4 post=200750 skrev: Ret skal være ret ift. Dumfries.
Han har været tæt på at score flere gange og hans indsats kan man ikke sætte noget på.
Men skide synd, at farten lige mangler 10%.
Så må vi jo håbe der snart er mere rotation på de fredet pladser, der har jo været rigeligt med chancer til det, og tidligere udskiftninger
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Men han får den aldrig forbi første mand, spiller konsekvent tilbage og lykkes ikke meget at skabe noget. Forstår næsten godt at Mbappe ikke spiller ham fri i dag (og så alligevel ikke) for det er simpelthen for sløjt på bolden.
Håber det kommer for han kommer jo tonsende med I god fart. Har intet problem med den del og jeg forventer ikke at et 30-årigt skur skal drible i små områder men han er godt nok begrænset på slutproduktet. Han skal dog roses for uddybelsen at opsøge det. Håber han i det mindste vil forsøge noget mere for ellers lykkes han aldrig.
Heldigvis er Güler godt til at finde rum derude når han har spillet en meget fri højrekant for vi er nærmest nødt til at få Diomande eller Brahim til at virke for at kunne true konstant på begge sider hvis ikke Dumfries kommer i gang. Trent er overall bedre end Dumfries men han løser heller ikke problemet
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Absurd udtalelse at komme med når man er den som bestemmer hvem der skal skiftes ud. Det er også en fuckfinger til de som ikke kom ind. “Jeg foretrækker en spiller med 0 energi over dig”NickyMad post=200753 skrev: Mourinho: “We played for 45 minutes and then it was over. I knew the players were tired and couldn’t play another half like that. Look at how Bellingham played the final 10 minutes, with no energy.”
Så må vi jo håbe der snart er mere rotation på de fredet pladser, der har jo været rigeligt med chancer til det, og tidligere udskiftninger
Hvordan kan vi være helt smadrede i anden halvleg...mod Rayo?
Hvad er det her...amateur league.