Fifa ballon d'or
Afstemning: Hvem burde vinde
| Cristiano Ronaldo |
|
82 | 95.3% |
| Lionel Messi |
|
4 | 4.7% |
| Franck Ribery |
|
Ingen stemmer | 0% |
| Zlatan Ibrahimovic |
|
Ingen stemmer | 0% |
| Antal stemmer: 86 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
Real Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev: @Real Madrid
Lad os lige få styr på noget: Jeg hader ikke CR. Jeg er bare ikke fan af ham, det har jeg aldrig vœret, og det bliver jeg nok heller aldrig. Og meget af det skyldes den måde han opfører sig på. Hvad jeg sagde var rigtigt, der er ikke nogen der kan fortælle mig noget andet og faktisk mene det. Jeg er sikker på at han nok er en flink fyr udenfor banen. Men på banen gør han en masse ting jeg ikke kan lide at se på - og især ikke i den klub jeg elsker. Og indtil han stopper det, så er jeg en dem som fortsat vil blive ved med at kritisere ham for det.
Lige til slut - alle de ting du beskylder Ronaldo for, skyldes jo kun, i min optik, han er så kæmpe et vindermenneske, der vil vinde for en hver pris og ofte også plejer det. Det er jo ikke en "jeg giver op-jeg er ligeglad-opgivende" attitude han har, men bare en kæmpe passion og trang for at vinde. Jeg foretrækker til hver en tid Ronaldo attituden fremfor Messi attituden i hvert fald.
Og der er forskellen. Du har et åbensindet kærlighed til manden. Forstå mig ret :) Du vil til en hver tid "forsvare" Ronaldo's gerninger, og jeg er sikker på, at du mener at Ronaldo intet gjorde forkert, da han blev stoppet af Chiellini? Enig? :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Du blir simpelthen dummere og dummere at høre på. Og jeg forstår simpelthen ikke, hvordan en Real Madrid fan, kan se sig så sur på ham. Om du har et mindreværdkompleks skal jeg ikke kunne sige, men det er da chokerende, du kan have sådan et had til manden, måske skulle du selve begynde at lave lidt research på ham, hvem ved måske vil du endda blive positivt forbavset over hvad du finder...
Ps. det er lidt sjovt, at Ronaldo er klodens mest populære sportsstjerne, og med længder fodboldspiller på samtlige af de sociale medier. Morten Olsen, Beckenbauer, Blatter og hvad resten af dinosaurerne hedder har jeg ingen respekt for... simpelten absurd så snæversynet og hjernevasket den ældre skare er fodboldtilhængere kan være... men virker til det, stort set, kun er dem der virkelig har et problem med Ronaldo. Blot fordi han som type ikke er som ungdommen, da de voksede op...
Heldigvis for Ronaldo, så er han det 4. mest populære mennesker (i verdenen) på Facebook - med ca. 64,5 millioner fans - og på den måde har han allerede vundet, da han er en kæmpe inspiration for så mange mennesker verden over.
Kilde: www.insidefacebook.com/2013/11/04/top-25...-crush-saga-surging/
Jeg har nu masser af respekt for både Morten Olsen og i særdeleshed Beckenbauer. At jeg så sjældent er enige med dem, er en anden sag ;) Og så vil jeg lige sige, at Facebook og generelt de sociale medier ikke betyder en fløjtende fis. Jeg behøvede bare at skimte den top 25 og jeg så navne som Rihanna, Justin Bieber, Lady Gaga, Akon, Vin Diesel og Taylor Swift, så det giver jeg ikke meget for... Det er efter min mening ikke noget synderlig prisværdigt selskab at være i.
Men hvad angår Ronaldo, så har han i den grad forbedret sig siden United-tiden. Han bidrager mere defensivt, brokker sig mindre og filmer betydeligt mindre end dengang. Hans attitude inde på banen kan dog stadig være temmelig øretæveindbydende og jeg så gerne at han forbedrede sig yderligere på det punkt.. Mit indtryk af Ronaldo uden for banen er rigtig positivt og jeg har en dyb dyb respekt for hans engagement, vilje, stabilitet og evner, men han skal stadig slå mindre ud med armene og deltage mere defensivt, før han for alvor bliver en af mine yndlingsspillere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Holdet kommer først, så jeg er selvfølgelig glad. Men jeg har tit argumenteret at vi vi ville vœre i en bedre position til at fejre titler hvis han ikke var i klubben.falle skrev: Må jeg spørge om noget helt seriøst? Hvordan er din reaktion når han scorer?
Der er ikke noget galt med at vœre en vinder, men jeg føler at tingene skal gøres med en vis ydmyghed. Han har før sagt at uden holdet er han intet. Burde han så ikke vise lidt respekt ved ikke at skœlde ud hvis han ikke lige får bolden? Burde han ikke vise lidt respekt ved at fejre en holdkammerats scoring, i stedet for at se sur ud over at han ikke scorede. Burde han ikke vise lidt respekt ved at komme med hjem og arbejde hårdere? De ting ville jeg i hvert fald gøre. Og jeg er sikker på at det ville bringe Cristiano i et bedre lys og at folk ville have mere respekt for ham.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvad jeg sagde var rigtigt, der er ikke nogen der kan fortælle mig noget andet og faktisk mene det.
Bor du i Delfi, eller hvad?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real-Laudrup skrev:
Holdet kommer først, så jeg er selvfølgelig glad. Men jeg har tit argumenteret at vi vi ville vœre i en bedre position til at fejre titler hvis han ikke var i klubben.falle skrev: Må jeg spørge om noget helt seriøst? Hvordan er din reaktion når han scorer?
Der er ikke noget galt med at vœre en vinder, men jeg føler at tingene skal gøres med en vis ydmyghed. Han har før sagt at uden holdet er han intet. Burde han så ikke vise lidt respekt ved ikke at skœlde ud hvis han ikke lige får bolden? Burde han ikke vise lidt respekt ved at fejre en holdkammerats scoring, i stedet for at se sur ud over at han ikke scorede. Burde han ikke vise lidt respekt ved at komme med hjem og arbejde hårdere? De ting ville jeg i hvert fald gøre. Og jeg er sikker på at det ville bringe Cristiano i et bedre lys og at folk ville have mere respekt for ham.
Jeg kunne forstå din harme, hvis det var et generelt karaktertræk ved ham, men det er det jo ikke. Selv om han har umenneskelige evner, så er han altså bare et menneske, som det også kan koge over for en gang i mellem. Alle omkring ham siger jo, at der ikke findes et mere ydmygt menneske og jeg må indrømme, at jeg er af den holdning, at han hovedsageligt skal bruge sine kræfter i offensiven og så må de 9 andre markspillere i højere grad tage det defensive arbejde for ham, for de kan alligevel ikke gøre bare 10% af det, som Cristiano Ronaldo kan offensivt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Vi bliver nok ikke enige på det punkt her, så jeg lader den ligge.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Real Madrid skrev:
Lad os lige få styr på noget: Jeg hader ikke CR. Jeg er bare ikke fan af ham, det har jeg aldrig vœret, og det bliver jeg nok heller aldrig. Og meget af det skyldes den måde han opfører sig på. Hvad jeg sagde var rigtigt, der er ikke nogen der kan fortælle mig noget andet og faktisk mene det. Jeg er sikker på at han nok er en flink fyr udenfor banen. Men på banen gør han en masse ting jeg ikke kan lide at se på - og især ikke i den klub jeg elsker. Og indtil han stopper det, så er jeg en dem som fortsat vil blive ved med at kritisere ham for det.
Lige til slut - alle de ting du beskylder Ronaldo for, skyldes jo kun, i min optik, han er så kæmpe et vindermenneske, der vil vinde for en hver pris og ofte også plejer det. Det er jo ikke en "jeg giver op-jeg er ligeglad-opgivende" attitude han har, men bare en kæmpe passion og trang for at vinde. Jeg foretrækker til hver en tid Ronaldo attituden fremfor Messi attituden i hvert fald.
Og der er forskellen. Du har et åbensindet kærlighed til manden. Forstå mig ret :) Du vil til en hver tid "forsvare" Ronaldo's gerninger, og jeg er sikker på, at du mener at Ronaldo intet gjorde forkert, da han blev stoppet af Chiellini? Enig? :)
Kan godt se hvor du vil hen og kan sagtens forstå din pointe, men jeg er jo ikke fuldstændig hypnotiseret af manden ;-)
Det er lang fra alt, hvad Ronaldo gør, som er noget jeg kan stå inde for, men jeg plejer bare ofte at tage det med et smil, da jeg netop, føler jeg selv, ved hvordan han er som menneske. At han til tider kan være lidt dramatiserende, og leve sig meeget ind i situationerne, er ikke noget jeg har et problem med. Jeg dømmer ham ikke ud fra hans lidt poppede stil, og hvad han ellers gør, som går i mod vores kære jantelov. Jeg trækker på smilebåndet og tager det aldrig særlig tungt, når han slår ud med armene eller lignende, og umiddelbart virker det heller ikke til det bekymre hans medspillere.
Havde han derimod været en type ala Costa, Busguet,mfl. der er ude på at provokere i kampene eller Xavi, der udtaler sig tumpet gang på gang i medierne, så vil jeg have et problem med ham. Men han opfører sig jo eksemplarisk i medierne, udenfor banen, træningsbanen osv. Ja, faktisk så er jeg imponeret over, han altid holder sig væk, når der sker masse "slagsmål" på banen i kampens hede, især i tidligere års El Classico. At han så via hans vindermentalitet lever sig ind i kampene, det er fint med mig. Vi har for alvor et problem, hvis hans "flamme" går ud og han i stedet vil være opgivende i modgang.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
De to tyske hold viste jo i sidste sœson at de offensive krœfter kan ofre sig, og det gav pote! Selv Robben(!) forstod at hvis de ville vinde, så var han nødt til at sœtte holdet først. Jeg siger ikke at Cristiano skal arbejde ligeså intenst som Di Maria, men vis i det mindste lidt mere engagement og ikke bare stå der og tœnke: "Det er ikke mit problem, hvis en spiller løber forbi". Det har før kostet han hold.Siempre Madrid skrev: Jeg kunne forstå din harme, hvis det var et generelt karaktertræk ved ham, men det er det jo ikke. Selv om han har umenneskelige evner, så er han altså bare et menneske, som det også kan koge over for en gang i mellem. Alle omkring ham siger jo, at der ikke findes et mere ydmygt menneske og jeg må indrømme, at jeg er af den holdning, at han hovedsageligt skal bruge sine kræfter i offensiven og så må de 9 andre markspillere i højere grad tage det defensive arbejde for ham, for de kan alligevel ikke gøre bare 10% af det, som Cristiano Ronaldo kan offensivt.
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: De to tyske hold viste jo i sidste sœson at de offensive krœfter kan ofre sig, og det gav pote! Selv Robben(!) forstod at hvis de ville vinde, så var han nødt til at sœtte holdet først. Jeg siger ikke at Cristiano skal arbejde ligeså intenst som Di Maria, men vis i det mindste lidt mere engagement og ikke bare stå der og tœnke: "Det er ikke mit problem, hvis en spiller løber forbi". Det har før kostet han hold.
Men det har han jo netop bevist og gjort i denne sæson! Han har flere gange i de sidste par kampe været nede og hjælpe i forsvaret; og kan du overhovedet være sikker på at han ikke har fået at vide at han SKAL blive oppe og lade de andre 9 spillere gøre resten, nu hvor han udgør 80% af offensiven?
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Real-Laudrup skrev: Der er jo en grund til at Cristiano Ronaldo deler vandene, bliver svinet så meget til, og at der tit bliver sunget "Messi", "Messi" når han spiller på udebane. Og NEJ, det er ikke fordi at han er rig, flot og en super spiller, som han prøvede at bilde os ind.
Stop nu bare dig selv.
Jeg håber virkelig, at du er mindre snæversynet i det virkelige liv..