Fifa ballon d'or
Afstemning: Hvem burde vinde
| Cristiano Ronaldo |
|
82 | 95.3% |
| Lionel Messi |
|
4 | 4.7% |
| Franck Ribery |
|
Ingen stemmer | 0% |
| Zlatan Ibrahimovic |
|
Ingen stemmer | 0% |
| Antal stemmer: 86 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Han gør det engang imellem, det er ikke nok. Han har sikkert fået det at vide. Det er så også forkert fra trœnerens side. Jeg ved ikke om han er bange for at han bliver utilfreds. Mou sagde jo også at CR ikke kunne lide det når han prøvede at œndre nogle ting i hans spil, mon ikke det havde noget at gøre med at arbejde defensivt?falle skrev: Men det har han jo netop bevist og gjort i denne sæson! Han har flere gange i de sidste par kampe været nede og hjælpe i forsvaret; og kan du overhovedet være sikker på at han ikke har fået at vide at han SKAL blive oppe og lade de andre 9 spillere gøre resten, nu hvor han udgør 80% af offensiven?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Der er jo en grund til at Cristiano Ronaldo deler vandene, bliver svinet så meget til, og at der tit bliver sunget "Messi", "Messi" når han spiller på udebane. Og NEJ, det er ikke fordi at han er rig, flot og en super spiller, som han prøvede at bilde os ind.
Misundelse er en grim ting..
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Han gør det engang imellem, det er ikke nok. Han har sikkert fået det at vide. Det er så også forkert fra trœnerens side. Jeg ved ikke om han er bange for at han bliver utilfreds. Mou sagde jo også at CR ikke kunne lide det når han prøvede at œndre nogle ting i hans spil, mon ikke det havde noget at gøre med at arbejde defensivt?
Jeg håber at du selv kan høre hvor dumt det lyder at verdens mest offensive, angrebsivrige, scorende fodboldspiller ikke er defensiv nok..........................
- Brylle
- Gæst
-
Brylle skrev: 7-8 mod 1 og man kan ikke sande, at flertallet måske har ret. Man kan ikke bare rykke sig en smule eller prøve at udvide sin horisont ved at lytte til hvad andre siger og overveje hvad der egentlig er blevet skrevet. Jeg er rystet...
Og dette er måske noget af det dummeste jeg længe har læst. Sorry mate, men come on!
Flertallet, dem som råber højst eller skriver med versaler har absolut ikke mere ret end andre!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Tja, det er jeres mening. Jeg mener bare at fodbold er en holdsport, og alle skal tage ansvar og arbejde for hinanden. I skal nok vœre glade for at jeg ikke er trœneren, jeg havde sendt ham på det første fly til Manchester.falle skrev:
Real-Laudrup skrev: Han gør det engang imellem, det er ikke nok. Han har sikkert fået det at vide. Det er så også forkert fra trœnerens side. Jeg ved ikke om han er bange for at han bliver utilfreds. Mou sagde jo også at CR ikke kunne lide det når han prøvede at œndre nogle ting i hans spil, mon ikke det havde noget at gøre med at arbejde defensivt?
Jeg håber at du selv kan høre hvor dumt det lyder at verdens mest offensive, angrebsivrige, scorende fodboldspiller ikke er defensiv nok..........................
Brylle, jeg hører hvad de andre siger, jeg er bare ikke enig. Ligesom at de måske synes, jeg er en tosse og ikke har forstand på fodbold.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Real-Laudrup skrev: Der er jo en grund til at Cristiano Ronaldo deler vandene, bliver svinet så meget til, og at der tit bliver sunget "Messi", "Messi" når han spiller på udebane. Og NEJ, det er ikke fordi at han er rig, flot og en super spiller, som han prøvede at bilde os ind.
Nej det var fordi at de fans, der ønskede at skade ham, ikke havde bedre at tage sig til. Vi andre intelligente mennesker er heldigvis lidt over den attitude.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Brylle skrev: 7-8 mod 1 og man kan ikke sande, at flertallet måske har ret. Man kan ikke bare rykke sig en smule eller prøve at udvide sin horisont ved at lytte til hvad andre siger og overveje hvad der egentlig er blevet skrevet. Jeg er rystet...
Flertallet har ikke altid ret. Jeg siger ikke, at jeg er enig med Real-Laudrup, men bare fordi vi næsten alle sammen er uenige med ham, giver det os ikke ret i vores diskussion mod ham.
- Brylle
- Gæst
-
Det ved jeg nu ikke. Jeg kan forstå hvad du mener, og det er måske dårligt præciseret af mig, men når man har været 7 mod 1 i samtlige debatter i sin tid på forummet, og man ikke en eneste gang har rykket sig bare en smule, så er der noget galt :)Dios skrev:
Og dette er måske noget af det dummeste jeg længe har læst. Sorry mate, men come on!
Flertallet, dem som råber højst eller skriver med versaler har absolut ikke mere ret end andre!
Jeg siger ikke, at flertallet konsekvent har ret. Det er ikke op til mig at vurdere hvad der er rigtigt og forkert, men problemer er jo, at når man ikke kan overveje modpartens synspunkt og springer et halvt indlæg over, så man kan svare på det man vil, så er det jo helt væk.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Real-Laudrup skrev: Tja, det er jeres mening. Jeg mener bare at fodbold er en holdsport, og alle skal tage ansvar og arbejde for hinanden. I skal nok vœre glade for at jeg ikke er trœneren, jeg havde sendt ham på det første fly til Manchester.
Jeg mener også at fodbold er en holdsport og alle skal tage ansvar og arbejde for hinanden. I det her tilfælde arbejder Ronaldo på at score målene og den anden halvdel af holdet arbejde på at holdet buret rent. Eller i hvert fald renere end Ronaldo gør buret i den anden ende. Forstår du at det bliver sværere at spille godt offensivt, hvis man er nødsaget til at tage løb for langt tilbage i banen, når man er ekspert i at angribe og elendig til at dække op?
Kan godt se hvor du vil hen og kan sagtens forstå din pointe, men jeg er jo ikke fuldstændig hypnotiseret af manden ;-)
Det er lang fra alt, hvad Ronaldo gør, som er noget jeg kan stå inde for, men jeg plejer bare ofte at tage det med et smil, da jeg netop, føler jeg selv, ved hvordan han er som menneske. At han til tider kan være lidt dramatiserende, og leve sig meeget ind i situationerne, er ikke noget jeg har et problem med. Jeg dømmer ham ikke ud fra hans lidt poppede stil, og hvad han ellers gør, som går i mod vores kære jantelov. Jeg trækker på smilebåndet og tager det aldrig særlig tungt, når han slår ud med armene eller lignende, og umiddelbart virker det heller ikke til det bekymre hans medspillere.
Havde han derimod været en type ala Costa, Busguet,mfl. der er ude på at provokere i kampene eller Xavi, der udtaler sig tumpet gang på gang i medierne, så vil jeg have et problem med ham. Men han opfører sig jo eksemplarisk i medierne, udenfor banen, træningsbanen osv. Ja, faktisk så er jeg imponeret over, han altid holder sig væk, når der sker masse "slagsmål" på banen i kampens hede, især i tidligere års El Classico. At han så via hans vindermentalitet lever sig ind i kampene, det er fint med mig. Vi har for alvor et problem, hvis hans "flamme" går ud og han i stedet vil være opgivende i modgang.
Udefra, eller nærmere betegnet hvor jeg sidder fra, så lyder det sådan :)
Hvem siger ikke også Costa eller Busquets er fantastiske mennesker udenfor banen? De fleste mennesker er 2 vidt forskellige mennesker personligt, og når de træder ind på græsset.
Men du skriver, at du ikke kan stå inde for alle de ting Ronaldo foretager sig, og forståeligt nok, men omvendt skriver du også, at du bare tager det med et smil. Hvilke ting kan du f.eks. ikke stå inde for? Og du svarede mig ikke på mit spørgsmål? Hehe :)
Jeg kan ikke lide Ronaldo's attitude på en fodboldbane, og jeg dømmer ham overhovedet ikke, men derfor kan man jo stadig godt synes han er en idiot på en fodboldbane.
For det synes jeg helt sikkert også han er. Hans stil er med til og gøre, at jeg intet ville have imod, hvis vi solgte ham. Nuvel, er han en fantastisk fodboldspiller, og klart verdens bedste spiller pt. men han vil på alle tidspunkter kunne erstattes.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Our National Coach (Norge) has voted:
Players;
Ibrahimovic
CRonaldo
Messi
Coaches:
Klopp
Heynckes
Ferguson
Captain Hangeland:
Coaches:
Heynckes
Alex Ferguson
Antonio Conte
Players:
Schweinsteiger
Ibrahimovic
CRonaldo
The voting from the captain and National Coach are not in a specific order.
They nominate 3 each.
www1.skysports.com/football/news/11979/9021006/ronaldos-year
Ronaldo fører Sky Sports afstemning om hvem der skal vinder Ballon D'or med 83%.