Sæsonen 2014/2015

12 år 1 uge siden #469 af Real Madrid 7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 uge siden #470 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2014/2015

Real Madrid 7 skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article4998934.ece

Hvad skal der ske nu?????????????

Mundo Deportivo og Ekstra Bladet. Ingen citater, ingen kilder i klubber, rene gætterier fra en spansk pamflet.

Du må have klikket forkert. Det her er altså ikke sjov- og spastråden.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, andreashn, MMM

• Don J
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #471 af Don J
Besvaret af Don J på emne Sæsonen 2014/2015
[/quote] Nej? Real Madrid forsvarer i 4-4-2 hver eneste kamp, senest mod La Real - og jeg er vild med det. Det skabte i sidste sæson Ancelottis vådeste drøm: balance. Kæderne står meget tættere når bolden ikke er på egne fødder.[/quote]

Jamen, det har du helt ret i, Mathiaska. Ancelotti har, som du er inde på, alle dage ønsket at forsvare i en 4-4-2 - det var mest tydeligt i kampene mod Barcelona og Bayern, da vi forsvarede dybt.

Det som jeg anfægtede ved Johnsons indlæg var, at Bale - OFFENSIVT - ikke passer til venstrekanten i en 4-4-2 med Ronaldo i forreste kæde. Man vil normalt ikke spille med en "bred" venstre kant, når man har Ronaldo, der ligeledes vil tage udgangspunkt fra kanten af.
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved Don J. Begrundelse: Tilføjelse

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 dage siden #472 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Sæsonen 2014/2015
Nu har Ronaldo udtalt at han gerne vil tilbage til United en dag. Jeg tror at Ronaldo bliver gradvist mere og mere utilfreds i Madrid.
Først sælger de Di Maria (som er en god ven af Ronaldo) og Alonso uden at finde deciderede afløsere, hvilket han også har kritiseret offentligt og dernæst følger denne udtalelse.

Jeg tror, at han lader sin 4-årige kontrakt udløbe og smutter tilbage til United som 33-årig, hvor han stadig kan holde et par år på et rigtig højt niveau.

12 år 6 dage siden #473 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Men han siger også, at han er glad for at være i Real Madrid.

Men naturligvis har Manchester United en stor plads i hans hjerte. Det var trods alt klubben, som udviklede ham til den spiller, han er i dag.

Og interviewet kunne såmænd godt være ren copy-paste fra tidligere år, for der er virkelig ikke ret meget nyt i hans udtalelser.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 6 dage siden #474 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Nu ved jeg ikke med jer andre, men Ronaldo viser vel efterhånden i form af skader at tiden måske snart er inde til et skifte, snakker måske om 1-1½ år eller lign.

Han er en kanon fodbold spiller, men vi kan altså godt uden ham. Især hvis en type som Reus kommer til. Vi har så meget kvalitet og hvis man skyder ham af til en 600-700 mil, så er det vel fint.

Han bliver jo heller ikke yngre vel og Dios har sagt Jese slår ham af inden 2015 :D
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, JimmyBroe

12 år 6 dage siden #475 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015

asp3200 skrev: Nu ved jeg ikke med jer andre, men Ronaldo viser vel efterhånden i form af skader at tiden måske snart er inde til et skifte, snakker måske om 1-1½ år eller lign.

Han er en kanon fodbold spiller, men vi kan altså godt uden ham. Især hvis en type som Reus kommer til. Vi har så meget kvalitet og hvis man skyder ham af til en 600-700 mil, så er det vel fint.

Han bliver jo heller ikke yngre vel og Dios har sagt Jese slår ham af inden 2015 :D

Haha er det nu dig igen :D

Hvis man kan sælge Ronaldo til sommer for omkring de 500 mio. kr. og samtidig hente Reus for omkring halvdelen, så ville det være de 2 bedste handler i Real Madrids historie næsten :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 dage siden #476 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg tror ikke Cristiano Ronaldo smutter før han har slået rekorden som "All Time Goal Scorer" for Real Madrid.
Han er lige nu nr. 4 og mangler blot 53 mål før han kan overtage 1. pladsen fra Raul.

Men jeg håber inderligt at han slutter hans karrieren her i Real eller stopper først når hans kontrakt udløber.

12 år 6 dage siden #477 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015

Dios skrev:

asp3200 skrev: Nu ved jeg ikke med jer andre, men Ronaldo viser vel efterhånden i form af skader at tiden måske snart er inde til et skifte, snakker måske om 1-1½ år eller lign.

Hvis man kan sælge Ronaldo til sommer for omkring de 500 mio. kr. og samtidig hente Reus for omkring halvdelen, så ville det være de 2 bedste handler i Real Madrids historie næsten :)

Det er som om man allerede har glemt, hvad Ronaldo har gjort for den her klub. Manden burde allerede være belønnet med en livstidskontrakt og ansættes i organisationen efterfølgende.

Han har været uheldig med skader og en lidt dårlig tid, ja. Men i får det jo til at lyde som om Reus er laaaangt bedre end Ronaldo. Skal vi ikke lige lade være med, at gøre Reus bedre end han er?! Og så istedet anerkende Ronaldo for, hvad han er? Nyligt kåret til verdens bedste fodboldspiller.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 6 dage siden #478 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015
Det er ikke for at trække opmærksomheden væk fra diskussionen angående Ronaldo og Reus, men jeg kunne godt tænke mig at holde om jeg har begået blasfemi ved at købe trøjen for sæsonen 14/15:

Kroos med den blå målmandstrøje :)

Is that bad? :D

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

12 år 6 dage siden #479 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015

Pelle skrev:

Dios skrev:

Det er som om man allerede har glemt, hvad Ronaldo har gjort for den her klub. Manden burde allerede være belønnet med en livstidskontrakt og ansættes i organisationen efterfølgende.

Han har været uheldig med skader og en lidt dårlig tid, ja. Men i får det jo til at lyde som om Reus er laaaangt bedre end Ronaldo. Skal vi ikke lige lade være med, at gøre Reus bedre end han er?! Og så istedet anerkende Ronaldo for, hvad han er? Nyligt kåret til verdens bedste fodboldspiller.

Ronaldo er skadet, og har døjet med skader i et halvt år. Skader som på alle kanter bliver nedtonet, men væk vil de ikke. Ronaldo har været god for klubben, rigtig god endda, men jeg vil nu stadig mene klubben har gjort ham en tjeneste og ikke omvendt. Han fik lov til at spille i Real Madrid, og det er større end alt andet. Følger man din tankegang, så ville klubben ikke hedde Real Madrid, men alle spillernes navne som har præsteret godt.
Overdrivelse fremmer forståelsen, men håber du forstod min pointe :)

Reus er ikke bedre end Ronaldo, men det bliver han!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 6 dage siden #480 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Kassow-Rossing skrev: Det er ikke for at trække opmærksomheden væk fra diskussionen angående Ronaldo og Reus, men jeg kunne godt tænke mig at holde om jeg har begået blasfemi ved at købe trøjen for sæsonen 14/15:

Kroos med den blå målmandstrøje :)

Is that bad? :D

Næh, det kan såmænd bare være, at du er forud for sin tid. Hvis nu Keylor Navas bliver en trussel for ham der har været verdens bedste målmand fem (!!!!!) år i træk og som er en legende, så giver man ham nok en fri transfer og finder ud af, at Kroos skal være reservekeeper, så legenden kan fremstå uberørt ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum