Sæsonen 2014/2015
- L.Ahrendsen
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Det er ikke for at trække opmærksomheden væk fra diskussionen angående Ronaldo og Reus, men jeg kunne godt tænke mig at holde om jeg har begået blasfemi ved at købe trøjen for sæsonen 14/15:
Kroos med den blå målmandstrøje :)
Is that bad? :D
Jeg har overvejet det samme, det skal du ikke være ked af. Men Kroos m. nr. 8, det går ikke. Du MÅ kun vælge 1, 13 eller 25. Jeg havde valgt nr. 13 og eget navn på trøjen! (:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
Pelle skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev: Nu ved jeg ikke med jer andre, men Ronaldo viser vel efterhånden i form af skader at tiden måske snart er inde til et skifte, snakker måske om 1-1½ år eller lign.
Han er en kanon fodbold spiller, men vi kan altså godt uden ham. Især hvis en type som Reus kommer til. Vi har så meget kvalitet og hvis man skyder ham af til en 600-700 mil, så er det vel fint.
Han bliver jo heller ikke yngre vel og Dios har sagt Jese slår ham af inden 2015 :D
Haha er det nu dig igen :D
Hvis man kan sælge Ronaldo til sommer for omkring de 500 mio. kr. og samtidig hente Reus for omkring halvdelen, så ville det være de 2 bedste handler i Real Madrids historie næsten :)
Det er som om man allerede har glemt, hvad Ronaldo har gjort for den her klub. Manden burde allerede være belønnet med en livstidskontrakt og ansættes i organisationen efterfølgende.
Han har været uheldig med skader og en lidt dårlig tid, ja. Men i får det jo til at lyde som om Reus er laaaangt bedre end Ronaldo. Skal vi ikke lige lade være med, at gøre Reus bedre end han er?! Og så istedet anerkende Ronaldo for, hvad han er? Nyligt kåret til verdens bedste fodboldspiller.
Ronaldo er skadet, og har døjet med skader i et halvt år. Skader som på alle kanter bliver nedtonet, men væk vil de ikke. Ronaldo har været god for klubben, rigtig god endda, men jeg vil nu stadig mene klubben har gjort ham en tjeneste og ikke omvendt. Han fik lov til at spille i Real Madrid, og det er større end alt andet. Følger man din tankegang, så ville klubben ikke hedde Real Madrid, men alle spillernes navne som har præsteret godt.
Overdrivelse fremmer forståelsen, men håber du forstod min pointe :)
Reus er ikke bedre end Ronaldo, men det bliver han!
Det du siger, giver jo ingen mening? Fordi jeg nævner, at manden har været fuldstændig uovertruffen i Real Madrid og allerede nu har skrevet sig ind som en af de bedste spillere til nogensinde at have båret vores trøje, så er det manden over klubben? Øh nej :-)
Ja, Ronaldo er skadet og ja, det har stået på længe. Lad os nu se om han er med på lørdag og om han ikke efterhånden er blevet sin skade kvit. Lad os så give ham lidt tid til at komme tilbage og lad os så slutteligt drage konklusionen derefter.
Det er jo det nemmeste i hele verden at sidde og sige, at Reus bliver bedre end Ronaldo. Det har jeg helt klart mine tvivl omkring. Endnu engang nedtoner du hvad Ronaldo har præsteret i sin karriere indtil videre - både for os og Man United.
Og jeg ved godt, at du aldrig har været den store Ronaldo-fan. Fred være med det. Men et snert af objektivitet synes jeg ikke er for meget at forlange :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Lidt synd for Kariiim, at han bliver snydt for et glimrende mål...
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- RealTobias
- Gæst
-
Tænk man skal høre det fra onside først ikke hos Madridista.dk
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/chok-uke...d-med-reals-cl-trup/
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
RealTobias skrev: Det er en ommer Madridista.dk ;)
Ja, det er noget skidt. Men løsningen er klar. Jeg smider lige et kontonummer til dig, så kan du sætte penge ind, så vi kan aflønne folk med andet end nu.
Alternativt kan du gøre brug af vores lille facilitet, hvor brugerne selv kan sende nyheder til os. Til glæde for alle.
Som en amerikansk præsident ville have sagt: spørg ikke hvad madridista.dk kan gøre for dig. Spørg hvad du kan gøre for Madridista.dk
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- RealTobias
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Ja, det er noget skidt. Men løsningen er klar. Jeg smider lige et kontonummer til dig, så kan du sætte penge ind, så vi kan aflønne folk med andet end nu.
Alternativt kan du gøre brug af vores lille facilitet, hvor brugerne selv kan sende nyheder til os. Til glæde for alle.
Som en amerikansk præsident ville have sagt: spørg ikke hvad madridista.dk kan gøre for dig. Spørg hvad du kan gøre for Madridista.dk
Men nu har du nyheden og jeg forventer i smider den op snarest mulig, før alle andre læser nyheden på onside.dk :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
RealTobias skrev:
Siempre Madrid skrev:
Men nu har du nyheden og jeg forventer i smider den op snarest mulig, før alle andre læser nyheden på onside.dk :)
Jeg forestiller mig at du snart vil være nødsaget til at finde din Real Madrid-nyheder på sider som Onside.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
M_linding skrev: www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/er-benzema-offside/
Lidt synd for Kariiim, at han bliver snydt for et glimrende mål...
Billederne viser jo, at han ikke er offside.
Tænk hvis han var lige så skarp i Real Madrid...
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
rezamadridista skrev: Dios, ville du stadig erstatte Ronaldo med Reus, hvis han ikke døjede med skader?
Ja det ville jeg, men aller helst ville jeg erstatte Reus med Bale, hvis man kigger på vores nuværende hold.
Jeg synes Reus har rigtig mange af de samme kvaliteter som Ronaldo, men der er da klart en stor forskel, da Ronaldo har bevist det, men Reus stadig mangler og bevise det på den helt store scene. Derudover, så har Reus mange andre kvaliteter, som Ronaldo ikke besidder som f.eks. teknik hvad angår afleveringer, hans overblik og drive med bolden, som Reus ligesom Messi kan gøre på utrolig små områder, hvor Ronaldo mest af alt skal have meget plads.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Kristian S skrev: Nu har jeg tilfældigvis set mange af Reus kampe for Dortmund, og jeg bliver desværre nød til at sige at selvom Reus er en virkelig god spiller med en hel masse potentiale, så tror jeg aldrig at han kommer i nærheden af det niveau som Ronaldo har præsteret hos Real Madrid siden 2009. (For ikke at snakke om hans tid i Man U)
Hvorfor tror du ikke det? :) Nu siger jeg ikke Reus skal score ligeså mange mål som Ronaldo, eller have et så hjernedødt godt snit målt i kampe og mål, men Reus er kampafgørende, og det er det der tæller. Det er det jeg til tider mangler hos Ronaldo. Når det virkelig gælder, og modstanderen bliver rigtig god, så er han ofte total anonym, og bliver lukket helt ned, fordi han skal bruge så meget plads for at blive så fandens farlig som han er. Jeg har endnu ikke set ham spille noget der minder om en ok kamp imod At. Madrid siden de blev uhyre farlige, og i finalen faldt han også helt igennem IMO.
Jeg tager intet fra Ronaldo's præstationer, for de taler sit tydelige sprog. Jeg er bare mere fan af spilleren som scorer 2 mål i en finale i stedet for 2 mål imod Osasuna hjemme. Overdrivelse fremmer forståelsen, men jeg sidder aldrig med følelsen af, at det er Ronaldo som skal afgøre tingene i de vigtige opgør. Sidste sæson var det Di María og Bale som gav mig den følelse, og faktisk mest Ramos hehe :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.