Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Lyder helt galt. Har du kilder på det? Jeg gad gerne læse mere om det.Estadio Santiago Bernabéu post=201147 skrev: Et par tilføjelser:
Media Pro er udover dem der står for VAR hvor ejeren er Barca fan og har sponsoreret Laportas præsidentkampagne så var de også firmaet bag Barca TV.
FC Barcelona har i går fået en ny sponsor i klubben: Telefónica. Et firma der er 10 % ejer af den spanske stat.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sæsonen er lang endnu.Hamid8210 post=201146 skrev: Barcas første “store” test. Sevilla på har hjemmebane . Hvis Barca rykker dem med lethed, endda på Udebane, så har tvivler jeg på at de kommer til at tabe den her sæson .
De ryder Sevilla af banen i aften - Andet vil undre mig. Det betyder ikke andet end at de er bedst kørende lige nu.
Selvfølgelig kan Barca tabe fodboldkampe, selvom at deres offensiv lige nu får dem til at se uovervindelige ud. Det kan også være de ikke taber, og så må man jo bare give dem cadeau for det.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Madridista02 post=201148 skrev:
Lyder helt galt. Har du kilder på det? Jeg gad gerne læse mere om det.Estadio Santiago Bernabéu post=201147 skrev: Et par tilføjelser:
Media Pro er udover dem der står for VAR hvor ejeren er Barca fan og har sponsoreret Laportas præsidentkampagne så var de også firmaet bag Barca TV.
FC Barcelona har i går fået en ny sponsor i klubben: Telefónica. Et firma der er 10 % ejer af den spanske stat.
Masser af kilder. Men ærligt talt kan du ikke bare skrive det ind i en Google søgning?
“Does Barca have a new sponsor deal with Telefónica?”
“Does the Spanish state or government own 10 % of Telefónica?”
Så skulle der være masser af information at læse. Det er skruen uden ende. Det er ikke decideret korrupt. Det lugter bare korrupt.
Det er dog også en underlig trup de har, mange huller kvalitetsmæssigt. Har heletiden synes det var et underligt valg af Xabi at tage til Chelsea.madrid2000 post=201151 skrev: Alonso har tabt pusten med Chelsea efter en god start. Stadigvæk kun spillet 5 kampe. Man skal give træneren tid for at implementere sin spillestil, men den tid får man ikke i klubber som RM og Chelsea.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Det lugter squ
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
… af korruption? Hahaha stop :-)Madrid1998 post=201156 skrev: Lol. Dommeren lader spillet fortsætte, men så snart Sevilla er ved at få en farlig kontra 5-10 sekunder efter, så vælger han at fløjte.
Det lugter squ
Nå, men så er vi formentlig 6 point efter i morgen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
formentlig 3* point!Raul7-2880 post=201158 skrev: Nå, men så er vi formentlig 6 point efter i morgen.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det er fordi det er sidste sæson den bliver målt på, og der var han ikke lige så toneangivende som året forinden og denne sæsonRamos4 post=201159 skrev: Meget vildt at verdens bedste fodboldspiller ikke engang er nomineret blandt top-30 til Ballon d'Or.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Kunne jeg godt, men havde ikke tid til det i momentet da jeg skrev det, derfor spurgte jeg en venlig sjæl som dig:) og så synes jeg egentlig også det er relevant at bidrage med kilder når der bliver henvist til noget så essentielt.Estadio Santiago Bernabéu post=201152 skrev:
Madridista02 post=201148 skrev:
Masser af kilder. Men ærligt talt kan du ikke bare skrive det ind i en Google søgning?
“Does Barca have a new sponsor deal with Telefónica?”
“Does the Spanish state or government own 10 % of Telefónica?”
Så skulle der være masser af information at læse. Det er skruen uden ende. Det er ikke decideret korrupt. Det lugter bare korrupt.