Om Vores Rivaler IX

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
23 timer 11 minutter siden #17317 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=201147 skrev: Et par tilføjelser:

Media Pro er udover dem der står for VAR hvor ejeren er Barca fan og har sponsoreret Laportas præsidentkampagne så var de også firmaet bag Barca TV.

FC Barcelona har i går fået en ny sponsor i klubben: Telefónica. Et firma der er 10 % ejer af den spanske stat.

​Lyder helt galt. Har du kilder på det? Jeg gad gerne læse mere om det. 

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

21 timer 10 minutter siden #17318 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=201146 skrev: Barcas første “store” test. Sevilla på har hjemmebane . Hvis Barca rykker dem med lethed, endda på Udebane, så har tvivler jeg på at de kommer til at tabe den her sæson .

​Sæsonen er lang endnu.
De ryder Sevilla af banen i aften - Andet vil undre mig. Det betyder ikke andet end at de er bedst kørende lige nu. 
Selvfølgelig kan Barca tabe fodboldkampe, selvom at deres offensiv lige nu får dem til at se uovervindelige ud. Det kan også være de ikke taber, og så må man jo bare give dem cadeau for det.
Sidste redigering: 21 timer 10 minutter siden ved NadaMás.

15 timer 53 minutter siden #17319 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
​Alonso har tabt pusten med Chelsea efter en god start. Stadigvæk kun spillet 5 kampe. Man skal give træneren tid for at implementere sin spillestil, men den tid får man ikke i klubber som RM og Chelsea.

14 timer 46 minutter siden #17320 af Estadio Santiago Bernabéu

Madridista02 post=201148 skrev:

Media Pro er udover dem der står for VAR hvor ejeren er Barca fan og har sponsoreret Laportas præsidentkampagne så var de også firmaet bag Barca TV.

FC Barcelona har i går fået en ny sponsor i klubben: Telefónica. Et firma der er 10 % ejer af den spanske stat.

Masser af kilder. Men ærligt talt kan du ikke bare skrive det ind i en Google søgning?

“Does Barca have a new sponsor deal with Telefónica?”

“Does the Spanish state or government own 10 % of Telefónica?”

Så skulle der være masser af information at læse. Det er skruen uden ende. Det er ikke decideret korrupt. Det lugter bare korrupt.

13 timer 56 minutter siden #17321 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=201151 skrev: ​Alonso har tabt pusten med Chelsea efter en god start. Stadigvæk kun spillet 5 kampe. Man skal give træneren tid for at implementere sin spillestil, men den tid får man ikke i klubber som RM og Chelsea.

​Det er dog også en underlig trup de har, mange huller kvalitetsmæssigt. Har heletiden synes det var et underligt valg af Xabi at tage til Chelsea.

12 timer 49 minutter siden #17322 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Lol. Dommeren lader spillet fortsætte, men så snart Sevilla er ved at få en farlig kontra 5-10 sekunder efter, så vælger han at fløjte.

Det lugter squ

12 timer 41 minutter siden #17323 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
De kan ikke tabe

12 timer 28 minutter siden #17324 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=201156 skrev: Lol. Dommeren lader spillet fortsætte, men så snart Sevilla er ved at få en farlig kontra 5-10 sekunder efter, så vælger han at fløjte.

Det lugter squ

​… af korruption? Hahaha stop :-) 

Nå, men så er vi formentlig 6 point efter i morgen. 

11 timer 40 minutter siden #17325 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Meget vildt at verdens bedste fodboldspiller ikke engang er nomineret blandt top-30 til Ballon d'Or.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

11 timer 12 minutter siden #17326 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 post=201158 skrev: Nå, men så er vi formentlig 6 point efter i morgen. 

formentlig ​3* point!

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 timer 10 minutter siden #17327 af Madridista02

Ramos4 post=201159 skrev: Meget vildt at verdens bedste fodboldspiller ikke engang er nomineret blandt top-30 til Ballon d'Or.

​Det er fordi det er sidste sæson den bliver målt på, og der var han ikke lige så toneangivende som året forinden og denne sæson 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 timer 7 minutter siden #17328 af Madridista02

Estadio Santiago Bernabéu post=201152 skrev:

Madridista02 post=201148 skrev:

Masser af kilder. Men ærligt talt kan du ikke bare skrive det ind i en Google søgning?

“Does Barca have a new sponsor deal with Telefónica?”

“Does the Spanish state or government own 10 % of Telefónica?”

Så skulle der være masser af information at læse. Det er skruen uden ende. Det er ikke decideret korrupt. Det lugter bare korrupt.

​Kunne jeg godt, men havde ikke tid til det i momentet da jeg skrev det, derfor spurgte jeg en venlig sjæl som dig:) og så synes jeg egentlig også det er relevant at bidrage med kilder når der bliver henvist til noget så essentielt.

Leveret af Kunena Forum