Om Vores Rivaler IX
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
14 minutter siden #17305
af NachoFernández
Og så skaber vi jo mange forskellige typer chancer. Jeg forstår ikke helt det som nævnes i tråden om at vi kun kan score på dybdebolde kombineret med at det er nemt at lukke ned. Så var det jo ikke rigtig sket. Men der citerer jeg vist den forkerte.
Jeg er meget misundelig på intensiteten som Barcelona spiller med og den måde de kommer ud og løber på. Mega opportunistiske og angriber i højt tempo med mange folk. Det synes jeg kun vi er nogle enkelte men markante beslutninger fra at kunne gøre også. Spiller for spiller synes jeg ikke de er bedre.
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
Det synes jeg er en god og vigtig pointe at få med: Vi har jo faktisk i alle kampe skabt oceaner af chancer. Både i nederlaget til Betis kunne vi "bare" lukke kampen og mod Elche skulle vi også "bare" smide bolden ind 4-5 gange mere (hvilket der var chancer til). For mig er dét den største forskel lige nu samtidig med at vi kommer ud til 2. halvleg 20 kg tungere.Ramos4 post=201126 skrev: Barcelona fejer al modstand af banen i La Liga.
Men det kunne vi altså også sagtens, hvis vi kunne afslutte vores chancer og ikke bare stillede holdet efter navnet på ryggen af trøjen.
Barca er gode, ja. Men ikke så gode at vi ikke burde have en chance :)
Så er vi vist enige.
Og så skaber vi jo mange forskellige typer chancer. Jeg forstår ikke helt det som nævnes i tråden om at vi kun kan score på dybdebolde kombineret med at det er nemt at lukke ned. Så var det jo ikke rigtig sket. Men der citerer jeg vist den forkerte.
Jeg er meget misundelig på intensiteten som Barcelona spiller med og den måde de kommer ud og løber på. Mega opportunistiske og angriber i højt tempo med mange folk. Det synes jeg kun vi er nogle enkelte men markante beslutninger fra at kunne gøre også. Spiller for spiller synes jeg ikke de er bedre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen